eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa i konfiguracja systemu ochrony sieci

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Rzeszów: Dostawa i konfiguracja systemu ochrony sieci
Numer ogłoszenia: 271931 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie , ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509206, fax. 017 8524457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i konfiguracja systemu ochrony sieci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja systemu zaporowego Firewall wraz z dedykowanym sprzętem i licencjami. 1) System zaporowy Firewall; 2) Platforma sprzętowa dla systemu Firewall - lokalizacja Rzeszów; 3) Platforma sprzętowa dla systemu Firewall - dla 3 lokalizacji: Krosno, Przemyśl, Tarnobrzeg..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie co najmniej 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia (tj. polegającej na dostawie i konfiguracji systemu ochrony sieci); b) dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia to znaczy: - co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie instalacji i konfiguracji wdrażanego systemu; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ i Ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o zasadę spełnia - nie spełnia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa wyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wg Załącznika Nr 4 do SIWZ), z podaniem przedmiotu dostawy, wartości dostawy, daty wykonania i odbiorcy oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane należycie (Np. w formie referencji). 2.Wykaz osób (wg Załącznika Nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia potwierdzonych np. certyfikatami, zaświadczeniami ze szkoleń itp. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w art. 22 Pzp, oprócz powyższych dokumentów, każdy z Wykonawców złoży w ofercie oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców złoży w ofercie: certyfikaty, deklaracje (dopuszczalne również w oryginalnej wersji językowej) określone szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ul. Lisa Kuli 20 35-025 Rzeszów, pokój 206 tel. (0-17) 852 44 62 , fax.: (0-17) 852 44 57.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie ul. Lisa Kuli 20 35-025 Rzeszów w kancelarii (pokój nr 1 na parterze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.