To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Warszawa: Kompleksowy nadzór inwestorski projektu pn.: PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO RADZIWIŁŁÓW
Numer ogłoszenia: 271906 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203133 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. - Oddział Gospodarowania Nieruchomościami, ul. Armatnia 14, 01-246 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4745560, faks 022 4745117.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski projektu pn.: PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO RADZIWIŁŁÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego projektu pn.: Przebudowa dworca kolejowego Radziwiłłów. Część I. Zakres obowiązków Wykonawcy Wykonawca musi zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski przy realizacji ww. zadania, w ramach którego będzie sprawowany nadzór inwestorski nad robotami konstrukcyjno-budowlanymi, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród inspektorów nadzoru posiadających uprawnienia budowlane w zakresie ww. specjalności, jako koordynatora ich czynności na budowie. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami). 1. Ogólne obowiązki Wykonawcy: 1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego (ustawa z dnia 07.07.1994 - teks jednolity Dz. U. nr 156 poz. 1118 z 2006r. z późniejszymi zmianami), przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na prowadzenie budowy i umowy z wykonawcą o roboty budowlane; 2) Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego; 3) Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 2. Obowiązki Wykonawcy w okresie poprzedzającym realizację budowy: 1) Zapoznanie się z dokumentacją projektowo - kosztorysową, specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, z umową o wykonanie robót budowlanych, warunkami pozwolenia na budowę jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami. 2) Sprawdzenie kosztorysów ofertowych pod względem merytorycznym i formalno - prawnym, na etapie prowadzenia postępowania na wyłonienie Wykonawcy robót. 3) W razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej wad lub niedokładności albo też konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów niż przewidziane w dokumentacji projektowej lub w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów budowy, Wykonawca jest zobowiązany zwrócić się z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy schematu organizacyjnego zespołu Wykonawcy wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków i uprawnień jakie zamierza powierzyć poszczególnym członkom zespołu wraz z wskazaniem koordynatora zespołu nadzoru 5) Dostarczenie przed dniem podpisania umowy oświadczeń inspektorów nadzoru wchodzących w skład zespołu stwierdzających przyjęcie obowiązków inspektorów nadzoru nad inwestycją; 6) Wykonawca zobowiązany jest dopilnować: a. wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służbę geodezyjną; b. sprawdzenia przez służbę geodezyjną wytyczonych przez wykonawcę obiektów budowlanych - w wypadkach określonych w przepisach technicznych o wykonaniu robót geodezyjnych. 7) Wykonawca weryfikuje plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 8) Zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót przedstawionego przez Wykonawcę robót 3. Obowiązki Wykonawcy na etapie prowadzenia robót budowlanych: 1) Ścisła współpraca z projektantami pełniącymi nadzór autorski, w przypadku pełnienia takiego nadzoru. 2) Nadzorowanie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wiedzą techniczną i praktyką inżynierską w częstotliwości zapewniającej skuteczny nadzór (minimum 1 raz w tygodniu inspektor nadzoru pełniący funkcję koordynatora zespołu nadzoru, pozostali inspektorzy w częstotliwości zależnej od rodzaju wykonywanych robót) oraz potrzeb Zamawiającego i wykonawcy robót; 3) Dostosowanie czasu pracy do czasu pracy wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego, 4) W razie pilnej konieczności Wykonawca zobowiązany jest stawić się na placu budowy najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji; 5) Poszczególni inspektorzy nadzoru mają prawo dokonywać zapisu w dzienniku wyłącznie w zakresie powierzonych im czynności nadzoru; 6) Organizacja nadzoru w sposób zapewniający terminowość dokonywanych odbiorów robót i prób technicznych, eliminując możliwość powstawania opóźnień w realizacji; 7) Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku; 8) Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie; 9) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika robót; 10) W czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonywania czynności stosownym wpisem; 11) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Wykonawca działając ściśle w porozumieniu z Zamawiającym spisuje z koordynatorem budowy i przedstawicielem Zamawiającego protokół konieczności, podając przybliżony koszt tych robót i występuje z wnioskiem do Zamawiającego w sprawie ich wykonania oraz opracowania, w miarę potrzeby, dla tych robót niezbędnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej, 12) W razie potrzeby wykonania robót dodatkowych, wynikających z konieczności zapobieżenia bezpośredniemu niebezpieczeństwu, zabezpieczenia robót już wykonanych lub uniknięcia strat, Wykonawca jest obowiązany podjąć wiążącą Wykonawcę robót decyzję co do natychmiastowego wykonania takich robót dodatkowych. O powziętej decyzji Wykonawca zawiadamia niezwłocznie Zamawiającego, 13) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia i potwierdzenia wykonania określonych w umowie etapów inwestycji, obiektów lub ich części nie stanowiących odrębnych przedmiotów odbioru, w zakresie, w jakim zgodnie z umową mogą one być przedmiotem oddzielnego funkcjonowania, 14) Wykonawca ma obowiązek stwierdzenia aktualnego stanu robót w razie przerwy w robotach oraz w innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości i wartości robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z inwestorem, 15) Wykonawca ma obowiązek sprawdzania kosztorysów ewentualnych robót dodatkowych pod względem merytorycznym i formalno- prawnym, 16) Kontrola zabezpieczenia obiektów zabytkowych w wypadku ich odkrycia i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków; 17) W porozumieniu z Zamawiającym każdorazowo zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o wypadkach naruszenia prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska a także o rażących nieprawidłowościach lub uchybieniach technicznych; 18) Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji; 19) Egzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych nieskrępowanego dostępu do terenu budowy, wszelkich miejsc pozyskiwania, wytwarzania, wmontowania, składowania i przygotowywania materiałów i urządzeń do wbudowania; 20) Zatwierdzanie wszelkich materiałów i urządzeń przewidzianych przez wykonawcę robót do zastosowania; 21) Kontrola i przechowywanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, instrukcji obsługi w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją projektową a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów i urządzeń równoważnych, ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji technicznej w uzgodnieniu z nadzorem autorskim i Inwestorem. 22) Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji i własności urządzeń, za które zgodnie z umową odpowiedzialny jest wykonawca robót; 23) Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych; 24) Organizowanie i przewodniczenie cotygodniowych (a w przypadku wystąpienia potrzeby - częściej) naradom dotyczącym postępu robót, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego stron oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; 25) Organizowanie narad technicznych oraz sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; 26) Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac oraz narad technicznych; 27) Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym, sprawdzanie ich zaawansowania z obowiązującym harmonogramem rzeczowo -finansowym; 28) Kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń; 29) Nadzorowanie badań wbudowywanych materiałów i wyrobów (prefabrykatów) wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych; 30) Nakazywanie Wykonawcy robót budowlanych wykonanie dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego; 31) Zatwierdzenie rysunków wykonawczych i warsztatowych sporządzonych przez wykonawcę robót i ich archiwizowanie; 32) Zatwierdzanie rysunków powykonawczych sporządzonych przez wykonawcę robót i ich archiwizowanie; 33) Sprawdzanie zestawień ilości i wartości wykonanych robót po zakończonym etapie robót, będących podstawą do rozliczeń finansowych Zamawiającego z wykonawcą robót, na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 5 dni od przedłożenia stosownych dokumentów przez wykonawcę robót.; 34) Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji; 35) Wykonawca jest obowiązany wykazywać inicjatywę osiągania oszczędności i obniżki kosztów budowy ora ujawniania występujących na nadzorowanej budowie nieprawidłowości i im przeciwdziałania, powiadamiając i współdziałając przy tym z Zamawiającym, 36) W wypadku odkrycia nie zinwentaryzowanych obiektów zabytkowych, ich zabezpieczenie i niezwłoczne zawiadomienie właściwego konserwatora zabytków, 37) Zatwierdzanie przedstawionych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające zaproponowane przez wykonawcę robót; 38) Nadzorowanie przeprowadzonych prób i rozruchów oraz weryfikacji i zatwierdzania opracowanych przez wykonawcę robót budowlanych instrukcji eksploatacyjnych, w celu ułatwienia przekazania Zamawiającemu obiektów do eksploatacji; 39) Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności; 40) Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; 41) Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez wykonawcę robót, 42) Przeprowadzenie odbiorów częściowych, zanikających oraz odbioru warunkowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru; 43) Poświadczanie terminu zakończenia robót; 44) Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót; 45) Doradzania Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas prowadzenia robót budowlanych; 46) Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy; 47) Prowadzenie dokumentacji fotograficznej budowy (w formie cyfrowej) i załączanie jej do sporządzanych przez wykonawcę kwartalnych raportów z postępu robót składanych Zamawiającemu; 48) Przygotowywanie komunikatów i fotografii (w formie cyfrowej) dotyczących postępów robót i sytuacji na budowie przeznaczonych do publikacji na stronach internetowych Zamawiającego. 4. Obowiązki Wykonawcy związane z odbiorem obiektu lub robót i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie: 1) Przeprowadzenie końcowej inspekcji przed odbiorem końcowym oraz przygotowanie listy wad oraz innych brakujących dokumentów, które miały być złożone zgodnie z umową przez wykonawcą robót; 2) Po zakończeniu robót oraz wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie prób i sprawdzeń, Wykonawca potwierdza w dzienniku budowy zapis koordynatora budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte urządzenie i uporządkowanie terenu budowy. 3) Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, a następnie dostarczenia jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją związaną z nadzorowaną budową (łącznie z inwentaryzacją geodezyjną) w formie ustalonej z Zamawiającym; 4) Współdziałanie z Wykonawcą robót i Zamawiającym w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 5) Opiniowanie i wskazywanie sposobu załatwienia wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania; 5. Obowiązki Wykonawcy związane z rozliczaniem inwestycji 1) Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej Wykonawcy robót; 2) Szacowanie i weryfikowanie robot dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie rzeczowym i finansowych, 3) Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót; 4) Każdorazowe sprawdzanie obmiarów stanowiących podstawę rozliczeń, 5) Sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym (podstawę wystawienia faktur stanowią protokoły odbioru robót, obmiary oraz kosztorysy powykonawcze podpisane i sprawdzone przez inspektorów nadzoru i przedstawicieli inwestora. Czynności te inspektor nadzoru winien wykonać w terminie 5 dni od zgłoszenia zapisem w dzienniku budowy przez wykonawcę robót). Część II. Lokalizacja projektu Radziwiłłów położony jest w województwie mazowieckim, 67 km od Warszawy i 77 km od Łodzi. Podstawowe dane dotyczące lokalizacji stacji Radziwiłłów Nr linii kolejowej 1 Nazwa linii kolejowej Warszawa - Łódź Status linii C - czynna Położenie na linii kolejowej [km] 55,246 Kategoria dworca (wg liczby odprawianych pasażerów) C - czynny Charakterystyka obiektu Dworzec kolejowy Radziwiłłów jest obiektem budowlanym wolnostojącym o bryle zwartej i położony jest w miejscowości Radziwiłłów, gmina Puszcza Mariańska, powiat żyrardowski. Podstawowe dane dotyczące dworca kolejowego Radziwiłłów Data budowy lata 1919-1923 Lokalizacja Radziwiłłów, ul. Warszawska 29 Województwo mazowieckie Dane geodezyjne działka nr ew. 15, obręb Radziwiłłów Mazowiecki Powierzchnia zabudowy w m2 369 Powierzchnia użytkowa w m2 462,65 ( piętro-204,37; parter-258,28) Powierzchnia całkowita w m2 693,6 Kubatura w m3 2838,76 Powierzchnia terenu przynależnego do dworca w m2 4 086,82 Ilość kondygnacji 2 Wpis do rejestru zabytków Rejestr zabytków Nr A - 467 Podstawowe dane dotyczące budynku dawnej toalety dworca kolejowego (budynek do przystosowania na cele kotłowni olejowej) Data budowy lata 1919-1923 Lokalizacja Radziwiłłów, ul. Warszawska 29 (bezpośrednie sąsiedztwo dworca kolejowego) Województwo mazowieckie Dane geodezyjne działka nr ew. 15, obręb Radziwiłłów Mazowiecki Powierzchnia zabudowy w m2 36,44 Powierzchnia użytkowa w m2 19,55 Kubatura w m3 165 Ilość kondygnacji 1 Wpis do rejestru zabytków Obszar objęty ochroną konserwatorską Część III. Zakres przebudowy zabytkowego dworca kolejowego Radziwiłłów 1. Przebudowa budynku dworca: a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe b) Roboty konstrukcyjne oraz związane z pokryciem dachu c) Izolacja ścian fundamentowych d) Roboty instalacyjne (wod.-ka., c.o., c.w., z.w., wentylacji, elektryczna, strukturalna, monitoringu) i przyłączeniowe e) Renowacja elewacji f) Wymiana i remont stolarki okiennej i drzwiowej g) Roboty remontowe wewnętrzne i wykończeniowe 2. Przebudowa budynku toalet na cele kotłowni olejowej zasilającej budynek dworca 3. Zagospodarowanie terenu wokół budynków w tym: a) roboty rozbiórkowe, b) wykonanie obiektów małej architektury, c) zagospodarowanie terenów zieleni d) wykonanie parkingu, chodników i podjazdów w tym dla niepełnosprawnych 4. Funkcje, które znajdą się w budynku dworca: . kasa dworcowa z zapleczem socjalnym . poczekalnia dla pasażerów . zespół toalet dla pasażerów . pomieszczenia przeznaczone pod wynajem . mieszkania (na piętrze) Szczegółowy zakres inwestycji określa dokumentacja projektowa uzgodniona z konserwatorem zabytków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dotacja z Budżetu Państwa przyznana przez Ministerstwo Infrastruktury na lata 2010-2012..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O.
- Warmińskie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o., ul. 17 Stycznia 13, 06-400 Ciechanów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 119000,00
Oferta z najniższą ceną: 119000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zad. pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami "Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach" - etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych objętych zadaniem: Budowa odcinka ścieżki pieszo-rowerowej ul. Jabłoniowa w Książenicach i w Urszulinie.
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





