Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Poznań: dostawa przepływowego mikrokalorymetru pirolizy i spalania
Numer ogłoszenia: 271860 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich , ul. Wojska Polskiego 71B, 60-630 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455800, faks 061 8417830.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inf.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przepływowego mikrokalorymetru pirolizy i spalania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa przepływowego mikrokalorymetru pirolizy i spalania wraz z zestawem komputerowym. Zamówienie obejmuje dostawę urządzenia, zainstalowanie i przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.80.00 - Kalorymetry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: w niniejszym postępowaniu nie jest przewidziane wnoszenie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdiją się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.formularz ofertowy zawierający m.in. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu 2.oświadczenie stwierdzające spełnienie wymagań art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z art.24 ust.1 i 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów przwa lub innych dokumentów rejestrowych 6.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inf.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich 60-630 Poznań, ul. Wojska Polskiego 71B
usiedlewska @iripz.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich 60-630 Poznań, ul. Wojska Polskiego 71B - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejska ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Projektu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/88/25 Dostawa i uruchomienie sprzętu AGD
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 5 części
- Dostawa mebli
- ZP3/5218/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
- Dostawa oraz montaż mebli biurowych w pomieszczeniach Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu
- Dostawa utensyliów do receptury aptecznej, foteli do dializ
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.