Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-10
Pelpin: Roboty remontowe w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie
Numer ogłoszenia: 271814 - 2009; data zamieszczenia: 10.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Szpitalna 2, 83-130 Pelpin, woj. pomorskie, tel. 0 58 536 12 18, faks 0 58 536 39 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Domu Pomocy Społecznej w Pelplinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane , w tym : 1.Remont pomieszczeń - budynek DPS - należy przyjąć opodatkowanie podatkiem VAT w wysokości 7 % W zakres remontu wchodzą : - remont korytarza piwnic: zeskrobanie ścian, zlikwidowanie wykwitów, odgrzybianie elementów ceglanych, obudowa belek , podciągów płytami gipsowo-kartonowymi, gładzie gipsowe, malowanie farbami emulsyjnymi - remont pokoju biurowego w piwnicy -wykucie z muru ościeżnicy, rozbiórka obicia ścian drewnianych, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych , wykonanie ścianek z płyt gipsowo-kartonowych, obsadzenie podokienników, wymiana grzejnika, osadzenie drzwi malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadzek i podłóg - remont stołówki- zeskrobanie starej farby , wykonanie lamperii z tynku mineralnego żywicznego, malowanie ścian i sufitów - remont przedpokoju poddasza - wykonanie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, osadzenie drzwi z ościeżnicą, malowanie pomieszczenia - remont klatki schodowej, korytarz piętra, korytarzy poddasza-zeskrobanie i mycie podłoża, malowanie ścian i sufitów, wykonanie lamperii z tynku mineralnego żywicznego 2. Remont agregatorni - pomieszczenie poza budynkiem DPS- należy przyjąć opodatkowanie podatkiem VAT w wysokości 22% W zakres prac wchodzi: - wykucie z muru wnęk, podstemplowanie nadproży, wykonanie nowych przesklepień, przemurowanie ścianek, uzupełnienie ścian, wykonanie tynków uzupełniających, osadzenie wrót podnoszonych, wykonanie podkładów i posadzek cementowych, malowanie posadzek, malowanie ścian i sufitów, wymiana opierzeń blacharskich, rynien i rur spustowych, pokrycie dachu papą termozgrzewalną ( na podkładzie betonowym), malowanie elewacji farbami emulsyjnymi..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.10 - Roboty budowlane w zakresie łazienek 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; W tym celu należy przedłożyć dokument potwierdzający zakres działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia . Może to być wyciąg z KRS lub wypis z ewidencji działalności. 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W tym celu należy wskazać kierownika robót i potwierdzić jego kwalifikacje ( kserokopia uprawnień do prowadzenia przedmiotowych prac, zaświadczenie z Izby Inżynierów i Techników Budownictwa). 1.3 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Należy przedłożyć załączone oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Oświadczenie A.3) Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę A.4) Szczegółowy kosztorys ofertowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załączyć uprawnienia zawodowe kierownika budowy D. Dodatkowo do oferty należy dołączyć: D.1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Szpitalna 2 83-130 Pelplin
sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Szpitalna 2 83-130 Pelplin sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PEŁCZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
- Przebudowa budynku Domu Ludowego w miejscowości Mniszek w Gminie Małogoszcz na potrzeby Dziennego Domu Pobytu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji, wymiany źródła ciepła oraz budowy instalacji fotowoltaicznej w budynku użyteczności publicznej Myszyniec ul. Sienkiewicza 1, 07-430 Myszyniec
- Modernizacja części infrastruktury pasywnej oraz całej infrastruktury aktywnej sieci teleinformatycznej
- Remont pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia gospodarczego i pomieszczenia sauny w piwnicy budynku ZAZ SOWA w Lipniaku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





