eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Wyjazdy edukacyjne w ramach projektuRównym Krokiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-24

Prudnik: Wyjazdy edukacyjne w ramach projektu: Równym Krokiem
Numer ogłoszenia: 271749 - 2012; data zamieszczenia: 24.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prudnik , ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4066200, faks 077 4066228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyjazdy edukacyjne w ramach projektu: Równym Krokiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w terminie od 2 do 30 kwietnia 2013 r. dwóch trzydniowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Moszczance. Wyjazdy odbywać się będą w dni powszednie. PIERWSZY WYJAZD: dla grupy matematyczno-przyrodniczej do Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Grupa liczy 41 dzieci z klas I-VI i 4 opiekunów. Zakwaterowanie: w miejscowości Olkusz. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Przewóz uczestników z miejsca wyjazdu tj. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Moszczance do miejsca zakwaterowania w Olkuszu i z powrotem z Olkusza do Moszczanki. Przewóz autokarem klasy lux- wyposażonym w barek, toaletę, wideo. W trakcie przewozu zapewnić opiekę pilota; 3) Zakwaterowanie uczestników w niewielkiej odległości od centrum miasta w pokojach 1, 2 i 3 osobowych z łazienką i WC, wyposażonych w komplet ręczników i przybory toaletowe; 4) Wyżywienie uczestników: 2- śniadania, 3-obiady, 2- kolacje, 1- suchy prowiant, 1-ognisko; 5) Zwiedzanie z licencjonowanym przewodnikiem następujących miejsc: Częstochowa - zwiedzanie klasztoru na Jasnej Górze, Olsztyn - Spacer na Szlaku Orlich Gniazd do ruin zamku, Ojcowski Park Narodowy - zwiedzanie muzeum przyrodniczego z pokazem multimedialnym, zamek w Pieskowej Skale(dziedziniec), Maczuga Herkulesa, Grota Łokietka, Brama Krakowska, Jaskinia Ciemna, Ogrodzieniec - zwiedzanie zamku Jury Krakowsko - Częstochowskiej, zwiedzanie grodu na Górze Birów; 6) Ubezpieczenie uczestników KL, NNW. W przypadku niemożliwości zwiedzania któregokolwiek z obiektów z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zwiedzania innego obiektu. Wyjazd będzie połączony z warsztatami prowadzonymi techniką doświadczeń poszukujących. Prowadzenie warsztatów nie jest objęte zakresem zamówienia DRUGI WYJAZD: dla grupy humanistycznej i językowej do Pragi. Grupa liczy 44 dzieci z klas I-VI i 4 opiekunów. Zakwaterowanie: w miejscowości Praga. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: 1) Przewóz uczestników z miejsca wyjazdu tj. Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Moszczance do miejsca zakwaterowania w Pradze i z powrotem z Pragi do Moszczanki. Przewóz autokarem klasy lux- wyposażonym w barek, toaletę, wideo. W trakcie przewozu zapewnić opiekę pilota; 3) Zakwaterowanie uczestników w niewielkiej odległości od centrum miasta w pokojach 1, 2 i 3 osobowych z łazienką i WC, wyposażonych w komplet ręczników i przybory toaletowe; 4) Wyżywienie uczestników: 2- śniadania, 2-obiadokolacje, 1 obiad; 5) Zwiedzanie z licencjonowanym przewodnikiem następujących miejsc (Wykonawca pokrywa koszty biletów wstępu): - Klasztor Strahowski, Loreta, - Hradczany z ogrodami królewskimi, - Belweder (pałac królowej Anny)- bilety wstępu na małą trasę, która obejmuje: katedrę św. Wita, Stary Królewski Zamek, bazylikę św. Jerzego, Złotą Uliczkę. - Wieczorny pokaz śpiewających fontann. - Wzgórze Petrzyńskie z miniaturą, - ogrody Waldsztejnskie, - praskie Jezulatko, - ściana Johna Lennona, - Most Karola, - Biblioteka Narodowa, - Rynek Starego Miasta z Orlojem. - Wyszehrad z kościołem św. Piotra i Pawła, rotundą św. Marcina, starym dziekaństwem, kolumną diabła oraz wyszehradzkim cmentarzem, - Przejazd Metrem do Centrum - - Zwiedzanie Pragi nocą - Stare Żydowskie Miasto, - Kościół Tyński, - Ungelt, - Brama Prochowa, - Uniwersytet Karola, - place Wacława, Karola, Lucerna, - Rynek Nowego Miasta, - Teatr Narodowy, - NarodniTrida - symbol aksamitnej rewolucji, - Kaplica betlejemska, - godzinny rejs po Wełtawie; 6) Ubezpieczenie uczestników KL, NNW. W przypadku niemożliwości zwiedzania któregokolwiek z obiektów z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia zwiedzania innego obiektu. Wyjazd będzie połączony z warsztatami prowadzonymi techniką doświadczeń poszukujących. Prowadzenie warsztatów nie jest objęte zakresem zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) Przewiduje się zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian będzie wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta spowodowana może być jedynie okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, . b) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy c) innych zmian, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielenia zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Prudniku, ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat - pok. nr 102.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.