To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-26
Piotrków Trybunalski: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
Numer ogłoszenia: 271730 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244092 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. 3 Maja 6b, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7326569, 7326651, faks 044 7325733.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH W OBIEKTACH OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Hala Relax Al. 3 Maja 6B 1. Remont i przebudowa schodów głównych do budynku 2. Wymiana pionów kanalizacyjnych 3. Remont kompleksowy WC - pomieszczenie 29 3.1 Roboty instalacyjne 3.2 Roboty budowlane 4. Wymiana drzwi wejściowych do pomieszczenia kasowego 5. Remont pomieszczenia hali sportowej - malowanie ścian do linii okien, za wyjątkiem malowanych w całości: ścian wokół trybun południowych - stałych, ściany południowej przy budynku zaplecza socjalno-usługowego, ścian przy wejściach do hali od strony południowej - tu również malowanie sufitów 6. Remont pomieszczenia 6 - szatnia sędziów i 30 - WC personelu 7. Remont szatni damskiej - pomieszczenie 4 8. Remont korytarza przed szatniami sędziów i damską 9. Remont szatni pod trybunami - pomieszczenia 7 i 16 10. Remont pomieszczenia 303 11. Roboty pozostałe 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 13. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. 14. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. 15. Wykonawca udzieli gwarancji: a) na roboty malarskie 12 miesięcy, b) na pozostałe roboty 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje również wady materiałów i wyposażenia. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 Kładzenie płytek 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne II. Kryta Pływalnia ul. Próchnika 8/12 1. Remont posadzki na klatce schodowej i w przedsionku 2. Wymiana 4 okien w pomieszczeniach natrysków damskich, klatki schodowej i przedsionka 3. Remont powłok malarskich w pomieszczeniach wilgotnych i mokrych - szatnie, natryski, klatka schodowa południowa z przedsionkiem 4. Remont powłok malarskich w pomieszczeniach suchych - główna klatka schodowa 5. Remont fug w pomieszczeniu natrysków męskich 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 7. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. 8. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. 9. Wykonawca udzieli gwarancji: a) na roboty malarskie 12 miesięcy, b) na pozostałe roboty 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje również wady materiałów i wyposażenia. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 Kładzenie płytek 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne III. Kryta Pływalnia ul. Belzacka 106 1. Uszczelnienie posadzek 1.1 Koryta w pomieszczeniach: przed sauną suchą, sauny dwufunkcyjnej, sauny w pomieszczeniach odnowy biologicznej 1.2 Odpływy na plaży 2. Remont zjeżdżalni 3. Wymiana rury spustowej 4. Remont posadzek w pomieszczeniach WC dla niepełnosprawnych 5. Remont pomieszczenia masażu 6. Remont pomieszczenia fizykoterapii 7. Remont klatki schodowej 8. Malowanie ekranów akustycznych 9. Remont obróbek blacharskich od strony wschodniej 10. Remont antresoli 11. Roboty malarskie pozostałe 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 13. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. 14. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. 15. Wykonawca udzieli gwarancji: a) na roboty malarskie 12 miesięcy, b) na pozostałe roboty 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje również wady materiałów i wyposażenia. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 Kładzenie płytek 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne IV. Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne łącznie z kortami tenisowymi ul. Belzacka 108/110 1. Dach nad wejściem głównym 2. Remont instalacji odprowadzenia wody z dachu 3. Remont pokrycia granitowego schodów głównych do budynku 4. Remont schodów do baru 5. Likwidacja schodów na korty 6. Remont generalny narożnika południowo-zachodniego przy tarasie kawiarni 6.1 Remont schodów na taras 6.2 Remont ogrodzenia wyłożonego piaskowcem i okładziny kamiennej tarasu 6.3 Wymiana ogrodzenia z siatki stalowej na ogrodzenie z prętów stalowych 6.4 Remont nawierzchni z kostki betonowej 6.5 Remont daszku na drzwiami i ściany obok 7. Uzupełnienie brakujących i uszczelnienie nieszczelnych obróbek blacharskich 8. Remont posadzki na korytarzu na piętrze 9. Roboty malarskie wewnętrzne 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Przedmiarach, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącymi załączniki do SIWZ. 11. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz inne dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów i wyposażenia. 12. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji niniejszego zamówienia. 13. Wykonawca udzieli gwarancji: a) na roboty malarskie 12 miesięcy, b) na pozostałe roboty 36 miesięcy. Gwarancja obejmuje również wady materiałów i wyposażenia. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 Kładzenie płytek 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe EL-TOP Donata Rusin; Paweł Szustakiewicz; Grzegorz Rusin Spółka Cywilna, ul. Słowackiego 93, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205797,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 260343,40
Oferta z najniższą ceną: 260343,40 / Oferta z najwyższą ceną: 260343,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin wieprzowych i wędlin drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





