Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Końskie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 271729 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, obejmująca: Część I - Serwer - 1 szt. - Jednostka centralna (model 1) - 5 szt. - Jednostka centralna (model 2) - 1 szt. - Notebook (model 1) - 3 szt. - Notebook (model 2) - 1 szt. - Monitor (model 1) 22 cale (panoramiczny) - 3 szt. - Monitor (model 2) 23 cale (panoramiczny) - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne (model 1) - 1 szt. - Zasilacz awaryjny rack 19 - 1 szt. - Zasilacz awaryjny - 6 szt. Część II - Urządzenie wielofunkcyjne (model 2) - 1 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający w I części postępowania nie przewiduje instalacji oprogramowania na komputerach przez Wykonawcę, montażu urządzeń ani też przeszkolenia pracowników W części II - Zamawiający wymaga instalacji, konfiguracji urządzenia oraz przeszkolenia z obsługi. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.20.00.00-1, 30.12.12.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: Część I - 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), Część II - nie wymaga się wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie działalności gospodarczej, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłożenie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wartość dostaw w wykazie winna być nie niższa niż 80% zaoferowanej kwoty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza oferty), -oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, (załącznik nr 3 do formularza oferty), Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym każdy z wykonawców oddzielnie składa oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6 ppkt 2 i 3 SIWZ. Pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
26-200 Końskie, ul. Stanisława Staszica 2, pok. nr 232.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej (pok. nr 1, parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Serwer - 1 szt. - Jednostka centralna (model 1) - 5 szt. - Jednostka centralna (model 2) - 1 szt. - Notebook (model 1) - 3 szt. - Notebook (model 2) - 1 szt. - Monitor (model 1) 22cale (panoramiczny) - 3 szt. - Monitor (model 2) 23cale (panoramiczny) - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne (model 1) - 1 szt. - Zasilacz awaryjny rack 19 - 1 szt. - Zasilacz awaryjny - 6 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający w I części postępowania nie przewiduje instalacji oprogramowania na komputerach przez Wykonawcę, montażu urządzeń ani też przeszkolenia pracowników Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Urządzenie wielofunkcyjne (model 2) - 1 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający wymaga instalacji, konfiguracji urządzenia oraz przeszkolenia z obsługi. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.23.21.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Część 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377 T Część 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1432 T Część 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1496 T Część 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1449 T
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Zakup licencji Microsoft
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-231/25
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.