eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Końskie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 271729 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, obejmująca: Część I - Serwer - 1 szt. - Jednostka centralna (model 1) - 5 szt. - Jednostka centralna (model 2) - 1 szt. - Notebook (model 1) - 3 szt. - Notebook (model 2) - 1 szt. - Monitor (model 1) 22 cale (panoramiczny) - 3 szt. - Monitor (model 2) 23 cale (panoramiczny) - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne (model 1) - 1 szt. - Zasilacz awaryjny rack 19 - 1 szt. - Zasilacz awaryjny - 6 szt. Część II - Urządzenie wielofunkcyjne (model 2) - 1 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający w I części postępowania nie przewiduje instalacji oprogramowania na komputerach przez Wykonawcę, montażu urządzeń ani też przeszkolenia pracowników W części II - Zamawiający wymaga instalacji, konfiguracji urządzenia oraz przeszkolenia z obsługi. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.20.00.00-1, 30.12.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: Część I - 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), Część II - nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie działalności gospodarczej, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożenie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wartość dostaw w wykazie winna być nie niższa niż 80% zaoferowanej kwoty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza oferty), -oświadczenie lub dokument wskazujący na brak podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, (załącznik nr 3 do formularza oferty), Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym każdy z wykonawców oddzielnie składa oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 6 ppkt 2 i 3 SIWZ. Pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/web/guest/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe 26-200 Końskie, ul. Stanisława Staszica 2, pok. nr 232.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej (pok. nr 1, parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Serwer - 1 szt. - Jednostka centralna (model 1) - 5 szt. - Jednostka centralna (model 2) - 1 szt. - Notebook (model 1) - 3 szt. - Notebook (model 2) - 1 szt. - Monitor (model 1) 22cale (panoramiczny) - 3 szt. - Monitor (model 2) 23cale (panoramiczny) - 1 szt. - Urządzenie wielofunkcyjne (model 1) - 1 szt. - Zasilacz awaryjny rack 19 - 1 szt. - Zasilacz awaryjny - 6 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający w I części postępowania nie przewiduje instalacji oprogramowania na komputerach przez Wykonawcę, montażu urządzeń ani też przeszkolenia pracowników Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 48.82.00.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.20.00-4, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Urządzenie wielofunkcyjne (model 2) - 1 szt. Szczegółowy zakres i parametry techniczne sprzętu komputerowego określa załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć fabrycznie nowy sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem. Zamawiający wymaga instalacji, konfiguracji urządzenia oraz przeszkolenia z obsługi. Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu dostawy, w związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne do przedmiotu zamówienia. Pojęcie równoważności odnosić należy do równoważności technicznej i jakościowej oferowanych komponentów składających się na całość danego sprzętu. Obowiązuje ono również tam, gdzie Zamawiający wyraźnie na nią wskazał. Zapisane w załączniku nr 1 parametry techniczne należy traktować jako minimalne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.