Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Kraków: 19/ŁĄCZNOŚĆ/2008 - dostawa telefonów i artykułów teletechnicznych
Numer ogłoszenia: 271725 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, fax. 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 19/ŁĄCZNOŚĆ/2008 - dostawa telefonów i artykułów teletechnicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa telefonów, telefaxów, artykułów teletechnicznych oraz baterii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10 - Telefaksy 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.42.00.00 - Baterie galwaniczne 31.43.40.00 - Akumulatory litowe 31.65.10.00 - Taśma elektryczna 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 32.52.20.00 - Sprzęt telekomunikacyjny 32.52.30.00 - Urządzenia telekomunikacyjne 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny 32.55.10.00 - Kable telefoniczne i podobny sprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - w celu oceny spełniania warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt. 2; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w zakresie zadania nr 1 zamawiający stawia warunek, że wykonawca wykaże w ofercie wykonanie minimum dwóch dostaw towarów analogicznych odpowiednio do wymienionych w zał. nr 3 A do SIWZ w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż : dla zadania nr 1- 50000,00 zł, brutto każda dostawa - w celu oceny potwierdzenia spełnienia warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt VI. A, ppkt 4 i 5, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą ofertę zgodną z wymogami Ustawy i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w następujących dokumentach, które wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte w zał. nr 1 do SIWZ - pkt 8). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Wykaz minimum dwóch wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat, dostaw towarów analogicznych odpowiednio do wymienionych ( telefony ) w zał. nr 3 A do SIWZ dla zadania nr 1 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostaw, dat wykonania i odbiorców ?- zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ. Wykaz musi obejmować co najmniej dwie dostawy, których wartość była nie mniejsza niż : dla zadania nr 1- 50000,00 zł, brutto każda dostawa; 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wskazane w/w wykazie zostały wykonane należycie. 5. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz.U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 ( w dni robocze ) począwszy od dnia 17.10.2008.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 ( w dni robocze ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 19/ŁĄCZNOŚĆ/2008 - dostawa telefonów i telefaxów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa telefonów i telefaxów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.14.10-0, 32.55.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 19/ŁĄCZNOŚĆ/2008 - dostawa artykułów teletechnicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów teletechnicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.21.13.00-1, 31.65.10.00-4, 32.52.00.00-4, 32.52.20.00-8, 32.52.30.00-5, 32.55.00.00-3, 32.55.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 19/ŁĄCZNOŚĆ/2008 - dostawa baterii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa baterii.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.00.00-6, 31.43.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wideotelefonów IP
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH (5 ZADAŃ)
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki".
- Dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu telefonii VoIP na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
więcej: Telefaksy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.