To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Warszawa: Dostawa Materiałów Biurowych
Numer ogłoszenia: 271691 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225961 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, faks 022 6301649.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Materiałów Biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa Materiałów Biurowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W zakresie współfinansowanym ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko(POIiŚ)część II zamówienia będzie zrealizowana w ramach pomocy technicznej POIiŚ na lata 2007-2013,Oś priorytetowa XV: Pomoc techniczna-Fundusz Spójności,działanie 15.1, projekt nr: WND-POIS.15-3/10-01. Część III zamówienia będzie zrealizowana w ramach POIiŚ na lata 2007-2013,Oś priorytetowa VI Drogowa i lotnicza sieć TEN-T,Działanie 6.3 Rozwój sieci lotniczej TEN-T,Projekt Nr 6.3-14 POIŚ.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa Materiałów Biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza Papirus art. piśmiennicze i biurowe, ul. Ułańska 5, Łowicz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80451,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49168,89
Oferta z najniższą ceną: 49168,89 / Oferta z najwyższą ceną: 92526,63
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa Materiałów Biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner XXI sp. z o.o., ul. Paliczka 52, Zabrze, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4098,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1648,35
Oferta z najniższą ceną: 1648,35 / Oferta z najwyższą ceną: 3532,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja neonu "ŚWIATŁOTRYSK" w Parku Kępa Potocka.
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
- Sprzedaż i dostawa odczynników hematologicznych z kontrolami i materiałami eksploatacyjnymi do badań kontroli jakości wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Urzędu m.st. Warszawy
- ,,Dostawa sprzętu komputerowego dla Polskiej Agencji Prasowej S.A. w likwidacji (33 szt. komputerów stacjonarnych, 33 szt. monitorów, 20 szt. monitorów z wbudowaną stacją dokującą, 30 szt. laptopów)"
- "Świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej konserwacji urządzeń dźwigowych na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych - Nowowiejska 15/19 i Koszykowa 75"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (II)
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim" (III)
- Wyposażenie pomieszczeń na potrzeby utworzenia Klubu Dziecięcego w Kołaczkowie - II postępowanie
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- 07/TP/2025. DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.