Ogłoszenie z dnia 2009-02-13
Tułowice: KOMPLEKSOWE OSUSZANIE ŚCIAN BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ W TUŁOWICACH METODĄ BEZINWAZYJNĄ
Numer ogłoszenia: 27166 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Tułowicach , ul. Zamkowa 15, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4277036, 4277040, faks 0-77 4277037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz-tulowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE OSUSZANIE ŚCIAN BUDYNKU INTERNATU ZESPOŁU SZKÓŁ W TUŁOWICACH METODĄ BEZINWAZYJNĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa budowlana polegająca na kompleksowym osuszeniu ścian zewnętrznych i wewnętrznych budynku internatu znajdującego się na terenie Zespołu Szkół w Tułowicach przy ul. Zamkowej 15..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.00 - 74.23.15.00 74.31.32.20 - 74.31.32.20 29.11.31.61 - 29.11.31.61 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANEIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 Udział w przetargu mogą brać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Do składanej, zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ, ważnej oferty dołączą wymagane w Rozdziale III pkt 1.2.2 i 1.2.3 oświadczenia i dokumenty, b. Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 i 23 ust.1 i 2 pzp, c. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp, 2.2 Ocena spełnienia warunków, jakie zostały postawione wykonawcy: 2.2.1 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale III pkt 2.1 SIWZ. 2.2.2 Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie przez Komisję przetargową (wg kryteriów: (spełnia), (nie spełnia)). 2.2.3 Niekompletność dokumentów potwierdzających spełnienie wymienionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust.2 pkt 3 pzp, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust.4..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2 Zawartość oferty 1.2.1 Oferta winna zawierać: a. Wypełniony Formularz ofertowy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, b. Zaakceptowany projekt umowy realizacyjnej, stanowiący: załącznik nr 2 do SIWZ, c. Informację dot. określenia i wskazania przez wykonawcę tych części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. d. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, jeśli osoby (bądź osoba) podpisujące nie mają umocowania w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Jeśli w/w dokument załączony jest w postaci kopii, winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną w rejestrze bądź wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, lub notarialnie. e. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że proponowane do zamontowania urządzenia systemu osuszającego odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (w przypadku braku zaświadczeń krajowych, dopuszcza się równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego). f. Opinie techniczne, bądź oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że działanie proponowanych do zamontowania urządzeń systemu osuszającego pozostaje bez wpływu na prawidłowe funkcjonowanie elektronicznych systemów zabezpieczeń, systemów komputerowych oraz systemów osuszania metodą grawomagnetokinezy, znajdujących się w zakresie ich działania. 1.2.2 Do oferty winny być dołączone następujące oświadczenia wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 pzp zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ b. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 i 2 pzp, na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ 1.2.3 Do oferty winny być dołączone następujące dokumenty podmiotowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (art.25 i 26 ust.2 pzp): a. Wykaz zamówień zrealizowanych w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, wraz z potwierdzeniami inwestorów, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi się wykazać, co najmniej dwoma wykonanymi zamówieniami, każde o charakterze i zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia, w przeciwnym wypadku zostanie wykluczony z postępowania, b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie to winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie to winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, c i d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). f. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w pkt e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oświadczenie winno być datowane odpowiednio do terminów przypisanych rodzajom dokumentów podanych powyżej)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsz-tulowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15 49-130 Tułowice
SEKRETARIAT tel. 77 42 77 036.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół w Tułowicach ul. Zamkowa 15 49-130 Tułowice SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wybrany oferent jest zobowiązany do wniesienia kaucji w wysokości 5% wartości brutto umowy będącą zabezpieczeniem należytego wykonania umowy..
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.