Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-26
Lublin: Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości obiektów KWP w Lublinie
Numer ogłoszenia: 27161 - 2009; data zamieszczenia: 26.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i środków do utrzymania czystości obiektów KWP w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków i materiałów do utrzymania czystości obiektów KWP w Lublinie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00 - Papier toaletowy 39.22.43.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.83.12.50 - Roztwory myjące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy tj.: o - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; o - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; o - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; o - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 4. Ocena spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, a pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie oceniane na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków należy złożyć: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności; 2. Potwierdzenie spełnienia pozostałych warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp będzie ocenione na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inny podmiot: - pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 LUBLIN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych KWP w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 LUBLIN.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych produktów do utrzymania czystości obiektów KWP w Lublinie - t.j. proszków do prania, wybielaczy oraz preparatów i materiałów do czyszczenia i utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50-3, 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznioe nowych materiałów do utrzymania czystości w obiektach KWP w Lublinie - t.j. papieru toaletowego, ręczników papierowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2, 33.77.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów i środków do utrzymania czystości obiektów KWP w Lublinie - t.j. gąbek, szczotek, zapasów do mopów, wycieraczek.....
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7, 39.22.43.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa materiałów biurowych
- Okresowa, roczna i pięcioletnia, kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych garnizonu lubelskiego Policji
- Dostawa produktu leczniczego z substancją czynną Tralokinumabum w ramach Programu Lekowego
- Dostawa zestawu narzędzi i akcesorium do zabiegów histeroskopowych
- Usługi cateringowe, gastronomiczne i noclegowe na potrzeby organizacji 58. Ogólnopolskiego Festiwalu Kapel i Śpiewaków Ludowych w Kazimierzu Dolnym ( zadania nierozstrzygnięte)
- Dostawa 2 szt. samochodów hybrydowych na potrzeby LUW w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa worków do segregacji odpadów dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- Dostawa środków czystości i higieny dla PKW Turcja, PKW Rumunia, PKW Irini.
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
- ZP/3/2024 - dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych oraz wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.