eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówBudowę Integracyjnego Czterooddziałowego Przedszkola w Zabierzowie, przy ul. Sportowej, na dz. nr 376/1, 376/3, 908/2 II etap - Roboty Instalacyjne i Wykończeniowe (pod klucz).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-13

Zabierzów: Budowę Integracyjnego Czterooddziałowego Przedszkola w Zabierzowie, przy ul. Sportowej, na dz. nr 376/1, 376/3, 908/2 II etap - Roboty Instalacyjne i Wykończeniowe (pod klucz).
Numer ogłoszenia: 27158 - 2009; data zamieszczenia: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, faks (012) 285 21 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę Integracyjnego Czterooddziałowego Przedszkola w Zabierzowie, przy ul. Sportowej, na dz. nr 376/1, 376/3, 908/2 II etap - Roboty Instalacyjne i Wykończeniowe (pod klucz)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę Integracyjnego Czterooddziałowego Przedszkola w Zabierzowie, przy ul. Sportowej, na dz. nr 376/1, 376/3, 908/2 II etap - Roboty Instalacyjne i Wykończeniowe (pod klucz). Dane techniczne: pow. zabudowy - 804,00 m2, pow. użytkowa - 740,00 m2, kubatura: 4.062,00 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 25000,00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 1) wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie budynku (pod klucz) o wartości powyżej 2,5 mln zł. (brutto) każda z nich, potwierdzonymi referencjami należytego wykonania robót. 2) mieć w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót elektrycznych - wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia w specjalności sieci wod- kan., oraz instalacji sanitarnych i gazowych oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 500.000 złotych; 4) posiadać zdolność finansową do wykonania zamówienia potwierdzoną jednym z 2-ch dokumentów: - informację z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków na rachunku bankowym w wysokości min. 500 tys. zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - informację z banku potwierdzającą zdolność kredytową w wysokości 500 tys. zł. lub niższą o ile suma zdolności kredytowej i posiadanych środków na rachunku bankowym wynosi nie mniej niż 500 tys. zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał. nr 1 zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone i podpisane pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy, stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem). 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki cywilnej lub inne ( załączyć jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załączyć jeżeli dotyczy). 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na załączniku nr 3 zatytułowanym Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia, (uprawnienia - Wykonawca musi załączyć kserokopie potwierdzone (za zgodność z oryginałem) . Wymagane minimum potencjału kadrowego: - 1 kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 kierownik robót elektrycznych - wymagane uprawnienia branżowe i uprawnienia SEP oraz wykazać, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - 1 kierownik robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia w specjalności sieci wod-kan. oraz w zakresie instalacji sanitarnych i gazowych oraz wykazać że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; Należy udokumentować kwalifikacje zawodowe kierowników. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr 4 zatytułowanym Doświadczenie zawodowe oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz musi posiadać lokalizację, adres inwestora (ewentualnie telefon), wartość robót oraz czas realizacji zamówienia (podać daty). Wymagane minimum: 2 (dwie) zrealizowane budowy o wartości powyżej 2,5 mln zł. (brutto) każda z nich, ( roboty muszą być zakończone ). 10. Dokumenty potwierdzające, że roboty o których mowa w pkt. 9 zostały wykonane w terminie i z należytą starannością. 11. W załączniku nr 5 zatytułowanym Podwykonawcy żądamy wskazania, jaką cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć zamówienia podwykonawcy, załącza załącznik nr 5 do oferty z adnotacją nie dotyczy. 12. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial- ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500 tys. zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 14. Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót przewidujący fakturowanie miesięczne. Harmonogram powinien być skonstruowany w okresach miesięcznych i tak, aby ostatnia faktura płatna po odbiorze końcowym zamówienia stanowiła nie mniej niż 20% całości wynagrodzenia umownego brutto. 15. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. 16. Kosztorys ofertowy z podaniem nośników cenotwórczych (stawek, cen materiałów, narzutów) 17. Potwierdzenie wpłaty wadium. W przypadku podmiotów występujących wspólnie przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w pkt 3, 5 i 6. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 30 lub za pośrednictewm poczty (opłata 500 zł)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.