Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: USŁUGA OBEJMUJĄCA UBEZPIECZENIE MIENIA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIE RYZYK: OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM I RABUNKIEM, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dolnośląskie Centrum Onkologii, do kontaktów: JOLANTA HARłACZ TEL 071 368 9584 FAX 071 3689583, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584, e-mail: dco@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dco.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA OBEJMUJĄCA UBEZPIECZENIE MIENIA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIE RYZYK: OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM I RABUNKIEM, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: DOLNOSLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII PL. HIRSZFELDA 12 53-413 WROCłAW. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: USŁUGA OBEJMUJĄCA UBEZPIECZENIE MIENIA DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W ZAKRESIE RYZYK: OD OGNIA I INNYCH ZDARZEŃ LOSOWYCH, OD KRADZIEŻY Z WŁAMANIEM I RABUNKIEM, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia moga sie ubiegac Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% nie wcześniej niż na dzień 01.12.2006, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. nr 124, poz. 1151 z późn. Zm.) oraz na podstawie rozporządzenia ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeniowych ( Dz.U. nr 211, poz. 2060) . 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe Oryginalny kod CPV: 66.33.61.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia Oryginalny kod CPV: 66.33.60.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty Oryginalny kod CPV: 66.33.62.00 - Usługi ubezpieczenia własności Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.52.00 - Usługi ubezpieczenia własności Oryginalny kod CPV: 66.33.70.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYZEJ 60 000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia moga sie ubiegac wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem ważnego zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 roku Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100% nie wcześniej niż na dzień 01.12.2006, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. nr 124, poz. 1151 z późn. Zm.) oraz na podstawie rozporządzenia ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeniowych ( Dz.U. nr 211, poz. 2060) . 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 1.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający dołączy : 1.2.1. Oświadczenie, że Wykonawca posiada margines wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej ( Dz.U. nr 124, poz. 1151 z późn. Zm.) oraz na podstawie rozporządzenia ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeniowych ( Dz.U. nr 211, poz. 2060) będący Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 1.3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający dołączy go oferty : 1.3.1 ważne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 1.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w.: 1.4.1 pkt. 1.1.2, 1.1.3, 1.1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1.4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.1.4.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1.4.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 1.4.2. stosuje się odpowiednio.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 1. PO ZŁOŻENIU PISEMNEGO WNIOSKU - ART. 42 UST. 2 PZP 2. GOTÓWKA W KASIE ZAMAWIAJĄCEGO LUB ZA ZALICZENIEM POCZTOWYM. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 11:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO, PRZYCHODNIA ONKOLOGICZNA, BUDYNEK \H\ III PIĘTRO, POK. NR 315.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych w podziale na 5 części na podstawie umów ramowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Organizacja spotkań w 2026 r. przez wydział właściwy ds. rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Pusteckiej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga Południe
- Ubezpieczenie majątku Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu
- Usługa ubezpieczenia Miasta Gorlice
- ubezpieczenie Centrum Usług Logistycznych w podziale na 3 zadania
- UBEZPIECZENIE GMINY CZARNOCIN
- Usługa ubezpieczenia NOVUM-MED. Sp. z o.o. prowadząca Szpital Powiatowy im. dr A. Gacy i dr J. Łaskiego NZOZ w Więcborku
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





