eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamonitoring szkoleń realizowanych w ramach projektów SPO RZL



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: monitoring szkoleń realizowanych w ramach projektów SPO RZL Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, do kontaktów: Anna Balcerzak-Raczyńska, Pańska 81 lok. 83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, fax (022) 432 86 20, e-mail: biuro@parp.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.parp.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Anna Balcerzak-Raczyńska, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 81 30, fax (022) 432 84 41, e-mail: anna_balcerzak@parp.gov.pl, www.parp.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Agencja/Urząd krajowy; Inne:wspieranie rozwoju przedsiębiorczości. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: monitoring szkoleń realizowanych w ramach projektów SPO RZL. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: cały kraj. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu: Monitoring szkoleń realizowanych w ramach projektów SPO RZL. Celem projektu jest zbadanie zgodności treści i formy szkoleń realizowanych prez organizatorów szkoleń w projektach własnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, realizowanych w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Działanie 2.3 Schemat B, z postanowieniami zawartych umów w sprawie zamówienia publicznego,ustalenie zasięgu i przyczyn ewentualnych rozbieżności oraz przekazanie wyników tego ustalenia Zamawiającemu. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.10.00.00 - Usługi w zakresie prawa, księgowości, audytu, działalności gospodarczej, zarządzania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania Oryginalny kod CPV: 74.14.21.10 - Usługi nadzoru nad projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie 659 wizyt monitorujących szkolenia. Na wizytację jednego szkolenia przewiduje się jeden dzień roboczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.02.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który: 1) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 oraz spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę monitoringu szkoleń (tj. usługę, polegającą na sprawdzeniu zgodności sposobu realizacji szkoleń z postanowieniami umowy) lub usługę monitoringu projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej bądź ze środków pochodzących z innych programów pomocowych (tj. usługę, w skład której wchodziła weryfikacja zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy), w której wykonaniu jego udział wyniósł co najmniej 100 000 złotych netto (a w przypadku, jeżeli wartość usługi została w umowie wyrażona w walucie obcej - wyrażona w złotych równowartość kwoty co najmniej 100 000 złotych netto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi monitoringu); 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. nie mniej niż 15 ekspertami krótkoterminowymi (Wizytującymi), z których każdy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zmonitorował co najmniej 5 szkoleń, lub przeprowadził monitoring co najmniej jednego projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej bądź ze środków pochodzących z innych programów pomocowych (polegający na weryfikacji zgodności realizacji projektu z postanowieniami umowy) lub zorganizował co najmniej 10 szkoleń lub przeprowadził co najmniej 50 roboczodni szkoleń. 4) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 250 000 złotych (a w przypadku, jeżeli środki finansowe lub zdolność kredytowa jest wyrażona w walucie obcej - wyrażoną w złotych równowartość kwoty co najmniej 250 000 złotych wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji banku potwierdzającej wysokość posiadanych środków na rachunku lub zdolność kredytową Wykonawcy) lub uzyskał w jednym roku w przeciągu ostatnich trzech lat obrotowych obroty w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych (a w przypadku, jeżeli obroty są wyrażone w walucie obcej - wyrażoną w złotych równowartość kwoty co najmniej 500 000 złotych wg średniego kursu NBP z ostatniego dnia roku obrotowego). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: - warunek, o którym mowa w pkt 1, obowiązany jest spełnić każdy z nich; - warunek, o którym mowa w pkt 2, obowiązany jest spełnić co najmniej jeden spośród nich; - warunek, o którym mowa w pkt 3, obowiązani są spełnić łącznie; - warunek, o którym mowa w pkt 4, obowiązani są spełnić łącznie (tj. ocenie spełniania tego warunku podlegać będzie suma środków finansowych lub zdolności kredytowej albo suma obrotów poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków udziału w postępowaniu są: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z nich; 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, przy czym jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te składa każdy z nich; 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; 7) wykaz osób mających wykonywać w projekcie funkcje ekspertów krótkoterminowych - Wizytujących wraz z ich życiorysami zawodowymi, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 12 i 13 do Formularza Oferty; 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 250 000 złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub 9) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym dokumencie, albo w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania rachunku zysków i strat, inny dokument określający obroty (w wysokości nie mniejszej niż 500 000 złotych) za okres jednego roku z ostatnich trzech lat obrotowych. Ponadto dokumentami potwierdzającymi uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy są: a)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; b)inne dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt a)lub w pkt 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl/bipparp/index.jsp?place=Menu01&news_cat_id=65&layout=1. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.06.2007, godzina 14:00, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczosci, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, sala 260.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt jest finansowany z Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 działanie 2.3 schemat B 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.