To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Staszów: Modernizacja V piętra budynku szpitala na potrzeby oddziału neurologicznego z pododdziałem udarowym oraz oddziału pediatrycznego z niezbędną infrastrukturą - wykonanie I-go i II-go etapu zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo - architektoniczno - technologiczną i wydanym pozwoleniem na budowę.
Numer ogłoszenia: 271492 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241826 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. 11 Listopada 78, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8642281 w. 204, faks 015 8643675.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja V piętra budynku szpitala na potrzeby oddziału neurologicznego z pododdziałem udarowym oraz oddziału pediatrycznego z niezbędną infrastrukturą - wykonanie I-go i II-go etapu zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo - architektoniczno - technologiczną i wydanym pozwoleniem na budowę..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zgodne z dokumentacją techniczną potrzebną do wykonania przedmiotu zamówienia załączoną do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik numer 1, tj.: Modernizacja V piętra budynku szpitala na potrzeby oddziału neurologicznego z pododdziałem udarowym oraz oddziału pediatrycznego z niezbędną infrastrukturą - wykonanie I-go i II-go etapu zadania zgodnie z opracowaną dokumentacją projektowo - architektoniczno - technologiczną i wydanym pozwoleniem na budowę. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania części zadania z II-go etapu tzn. zabudowy tarasu na V piętrze budynku szpitala w pierwszej kolejności w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, w stopniu umożliwiającym prace modernizacyjne całego dachu szpitala przez Zamawiającego. 3. Wszystkie wykonywane instalacje w obrębie V piętra muszą zostać włączone w instalacje istniejące poniżej poziomu V piętra. 4. Wykonywane prace modernizacyjne muszą uwzględniać zrealizowany projekt dostosowania pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie do wymogów p/poż. 5. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie II-go etapu (zabudowa tarasu), Wykonawca musi zachować dostęp od windy do lewej części budynku głównego, w której to części będzie tymczasowy oddział pediatryczny. 6. Prace modernizacyjne na V piętrze kończą się na słupie i podciągu 6, 7. 7. Modernizacja V piętra prowadzona jest w celu przystosowania do obowiązujących przepisów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 roku, w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (tekst jednolity - Dz.U. 2006.213.1568 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z programem leczenia ustalonym przez Użytkownika szpitala. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami potrzebnymi do przygotowania oferty zamieszczony jest w załączniku numer 1. 9. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV): 45215140-0; 45300000-0; 45400000-1; 45421100-5; 45450000-6. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zaznajomienie się z dokumentacją przetargową i projektową. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie realizacji przedmiotu zamówienia celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. 14. Wykonawca zapewni gwarancję na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót, wbudowanych urządzeń i dostarczonego wyposażenia, na okres 36 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 15. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania tak harmonogramu realizacji inwestycji, aby wykonywane prace nie zakłócały pracy Szpitala. Wykonawca nie może doprowadzić do dezorganizacji pracy działających oddziałów. 16. Roboty budowlane Wykonawca musi wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej siwz, dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami. 17. Wykonawca zobowiązuje się do: a) zrealizowania wszystkich robót, dostaw i montaży zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy, w tym zachowania określonych standardów materiałów, urządzeń, sprzętu i wyposażenia oraz zachowanie jakości robót, dostaw i montaży określonych w dokumentacji i zadeklarowanej w ofercie, b) kierowania do wykonywania robót budowlanych wyłącznie osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie, a w przypadku wykorzystywanego sprzętu wyłącznie sprawnych technicznie urządzeń i maszyn, c) zabezpieczenia i właściwego oznakowania robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania placu budowy przez czas trwania realizacji zadania ze szczególnym uwzględnieniem ochrony zdrowia i życia ludzi, d) terminowego wykonywania robót, a także usuwania wad, zgodnie z harmonogramem i ze wskazaniami Zamawiającego, e) zamontowania wszystkich dostarczonych urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz w sposób pozwalający na ich używanie zgodnie z przeznaczeniem, 18. Jeżeli Wykonawca zakryje roboty ulegające zakryciu bez uprzedniego ich odbioru dokonanego przez Zamawiającego, to wówczas Wykonawca obowiązany jest na własny koszt odkryć te roboty, a następnie po odbiorze przywrócić je do poprzedniego stanu. 19. Jeżeli Zamawiający, w trakcie wykonywania robót zażąda badań dotyczących jakości użytych do wykonania zamówienia materiałów, to Wykonawca zobowiązany jest je przeprowadzić na koszt własny, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli badania te wykażą, iż jakość użytych materiałów jest odpowiednia, to koszty tych badań pokrywa Zamawiający. 20. Zamawiający ma podczas realizacji inwestycji stałe prawo wstępu na własne ryzyko na plac budowy, z zastrzeżeniem przestrzegania odpowiednich przepisów bezpieczeństwa. 21. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe, z przyczyn leżących po jego stronie lub po stronie osób i podmiotów z nim współpracujących, w robotach wykonywanych u Zamawiającego przez Podwykonawców oraz za szkody powstałe u osób trzecich. 22. Do momentu odbioru przedmiotu Umowy Wykonawca samodzielnie ponosi ryzyko swoich działań. Dotyczy to kradzieży dostarczonych przez niego lub dla niego materiałów, elementów oraz innych przedmiotów. 23. Wykonawca powinien niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót, a także informować o zmianach i odstępstwach od przedłożonych projektów i dokumentów, których wprowadzenie może okazać się konieczne. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek uzyskać na powyższe zmiany i odstępstwa pisemną zgodę Zamawiającego. 24. Roboty, które nie będą odpowiadały obowiązującym przepisom lub wymaganiom umownym, nie zostaną przez Zamawiającego odebrane bez prawa do wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany w zależności od żądania Zamawiającego, do dnia odbioru przedmiotu umowy, dokonać zmian tych świadczeń, usunąć je lub wykonać na nowo na swój koszt. Dokonanie odbioru przedmiotu umowy nie oznacza, iż Zamawiający potwierdził brak wad w robotach zrealizowanych przez Wykonawcę. 25. Dostawa wszystkich materiałów, zgodnie z projektem i specyfikacjami obciąża Wykonawcę. Wykonawca w ramach zamówienia umowy zobowiązuje się dostarczyć na swój koszt i ryzyko materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 26. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 27. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 28. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. 29. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.42.11.00-5, 45.45.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Przemysłowo - Usługowe HOTEX Sp.J., ul. Hoża 78, 25-618 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1978567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2087000,00
Oferta z najniższą ceną: 2087000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2676300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGKiM w Staszowie Spółka Gminy z o.o.
- Remont drogi powiatowej nr 1846T Łubnice - Budziska od km 1+250 do km 2+840 w miejscowości Łubnice i Czarzyzna
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





