Ogłoszenie z dnia 2007-05-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: udostępnianie przez sieć internetową informacji prawnej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, do kontaktów: w zakresie przedmiotu zamówienia - Tomasz Grot, w zakresie ustawy Prawo zamówień - Biuro Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, fax 022 5926663, e-mail: bzp@krus.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.krus.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, kancelaria - pok. 101, Biuro Zamówień Publicznych, Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, fax 022 5926663, e-mail: bzp@krus.gov.pl, www.krus.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Ubezpieczenia rolnicze. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udostępnianie przez sieć internetową informacji prawnej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Jednostki organizacyjne KRUS na terenie całego kraju. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępniania przez sieć internetową informacji prawnej posiadającej następujące cechy: 1. Przedmiotowy system informacji prawnej ma być realizowany w formie serwisu internetowego o ograniczonym dostępie, utrzymywany na serwerach wykonawcy. 2. System ma być dostępny za pośrednictwem przeglądarki internetowej Microsoft Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej. Do korzystania z systemu nie może być wymagane instalowanie dodatkowego oprogramowania na komputerach użytkowników. 3. Zamawiający będzie miał dostęp do systemu z dowolnej liczby stacji roboczych, jednak nie więcej niż ze 150 jednocześnie, w tym 10 niezależnych pojedynczych dostępów. Wszystkie komputery zamawiającego znajdują się w jednej sieci i korzystają z serwera Proxy. 4. Wykonawca zapewni możliwość automatycznego wylogowania użytkownika (zwalniania zajętej licencji) po ustalonym czasie bezczynności. 5. Wykonawca będzie przeprowadzał aktualizację systemu nie rzadziej niż co 7 dni. 6. System musi posiadać następującą funkcjonalność: a) eksportowanie zawartości do plików w formacie Microsoft Word (doc.), b) drukowanie zawartości z poziomu systemu, c) szybkie wyszukiwanie (wg publikatora jak i wyszukiwanie pełnotekstowe), d) możliwość przeglądania także wersji archiwalnych dokumentów oraz ustawiania stanu prawnego systemu na określony dzień (wstecz i naprzód), e) możliwość przeglądania tekstów ujednoliconych jak i wszystkich zmian z osobna. 7. Zawartość merytoryczna systemu: a) pełna treść Dziennika Ustaw, Monitora Polskiego, Dzienników Urzędowych, aktów prawa miejscowego i publikatorów UE (wraz z dostępnymi tłumaczeniami) wg roczników, b) projekty aktów prawnych wraz z uzasadnieniami, c) wzory umów i pism, d) komentarze do obowiązujących aktów prawnych, e) orzecznictwo sądów polskich. 8. Wykonawca zapewni zamawiającemu rezerwowe rozwiązanie zapewniające dostęp do informacji prawnej na wypadek awarii sieci. Będzie to jednostanowiskowa wersja zaproponowanego oprogramowania, uruchamianego w środowisku Microsoft Windows, spełniająca wymagania punktów 6 i 7 - zainstalowana na jednym komputerze zamawiającego, aktualizowana jeden raz na miesiąc. Programy aktualizujące powinny być przysyłane do siedziby zamawiającego zwykłą pocztą na płytach CD lub DVD. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie są wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udostępnianie przez sieć internetową informacji prawnej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne. Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz SIWZ, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów metodą "spełnia" - "nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz oferty wg wzoru zawartego w Części II pkt 1 SIWZ - Formularz oferty, b. dowód wniesienia wadium, c. oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy P.z.p. - wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ, d. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.05.2007, godzina 12:00, Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala, sala konferencyjna A, Al., Niepodległości 190, 00-608 Warszawa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.05.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Rozbudowa systemu do kolekcji logów poprzez dostawę licencji Fortianalyzer wraz ze wsparciem gwarancyjnym
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Kwidzynie.
- Dostawa przełączników sieciowych i biblioteki taśmowej oraz wdrożenie usług w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" Powiat Lęborski
- Dostawa licencji oraz wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych w Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Ryglice: Część I: Dostawa sprzętu IT wraz z oprogramowaniem; Część II: Wdrożenie systemów teleinformatycznych wraz z testami i opracowaniem dokumentacji
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.