Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Łódź: Budowa Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 271373 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa , ul. Tymienieckiego 5, 90-365 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384711, fax. 042 6384747.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Dialogu przy ul. Wojska Polskiego 83 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku Centrum Dialogu w Parku Ocalałych w Łodzi, przy ul. Wojska Polskiego 83 wraz z dostawą i montażem elementów pierwszego wyposażenia budynku oraz zagospodarowaniem terenu przyległego. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : Wykonanie stanu zerowego: - roboty ziemne, - fundamenty, - ściany podziemia (fundamentowe), - strop nad piwnicą, - izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne. 1.2. Wykonanie stanu surowego: - ściany nadziemia, - konstrukcje stalowe, - stropy, schody, - ścianki działowe, - dach - konstrukcja, - dach pokrycie, - izolacje cieplne i przeciwwilgociowe, - okna, drzwi zewnętrzne, fasady, - drzwi wewnętrzne. 1.3.Instalacje wewnętrzne: - elektryczne, - odgromowa, - systemu sygnalizacji pożaru, - systemu sygnalizacji włamania i napadu, - okablowania strukturalnego, - multimedia, - telewizji przemysłowej, - system wideodomofonowy, - systemu kontroli dostępu, - ciepłej i zimnej wody, - kanalizacja, - centralnego ogrzewania, - wentylacja i klimatyzacja. 1.4. Wykonanie stanu wykończeniowego wewnętrznego: - tynki i oblicowania, - roboty malarskie, - podłoża, - podłogi i posadzki, - elementy ślusarsko-kowalskie, - elementy wykończeniowe. 1.5. Wykonanie stanu wykończeniowego zewnętrznego: - elewacje, - daszki nad wejściami, - opaska. 1.6. Urządzenia i wyposażenie (dostawa i montaż pierwszego wyposażenia budynku Centrum Dialogu). 1.7. Sieci zewnętrzne i przyłącza: - przyłącze wodociągowe, - kanalizacja sanitarna (sieć i przyłącze), - kanalizacja deszczowa. 1.8. Drogi i chodniki: - nawierzchnie z kostki granitowej, - alejki o nawierzchni żwirowo-gliniasto-piaskowej, - głazowisko. 1.9. Zagospodarowanie terenu parku przy budynku Centrum Dialogu: - roboty porządkowe, - roboty agrotechniczne, - zadrzewienia, - trawniki i kwietniki, - roboty pielęgnacyjne. Uwaga: Należy zastosować wymienione w dokumentacji projektowej typy mebli lub równoważne, z przewidzianymi akcesoriami. Należy zastosować wymienione w dokumentacji projektowej materiały budowlane i elementy wyposażenia lub równoważne - spełniające parametry zaprojektowanych w dokumentacji. Zasilanie placu budowy z istniejącej trafostacji przy wjeździe na nieruchomość. Zamawiający udostępni projekt zasilania placu budowy. 2. Realizacja prac nastąpi z podziałem na cztery etapy: etap I: ok. 5% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; etap II: ok. 30% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; etap III: ok. 50% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia; etap IV: ok. 15% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia. Zakres robót w poszczególnych 4 Etapach realizacji inwestycji określony zostanie w harmonogramie rzeczowo-finansowym, sporządzonym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym przed podpisaniem Umowy, przy założeniu, że stan surowy budynku Centrum Dialogu zostanie wykonany do 20 sierpnia 2009 r. 3. Szczegółowy opis robót, będących przedmiotem zamówienia, zawarty jest w poniższych dokumentach, wymienionych w kolejności, odpowiadającej ich ważności: - Projekcie budowlanym i wykonawczym budowy i wyposażenia budynku Centrum Dialogu, opracowanym we wrześniu 2008 r. przez Biuro Architektoniczne Macieja Kneblewskiego, z siedzibą w Łodzi; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - Przedmiarze robót. 4. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia, polegająca na wykonaniu robót stanu surowego, o których mowa w punkcie 1.2, nie może być powierzona podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 50000.00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, c. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Za spełnianie ww. warunków Zamawiający uzna: ad. a. prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia tj. obejmującej w swym zakresie wykonawstwo robót ogólnobudowlanych; ad. b. należyte wykonanie przez Wykonawcę, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. - wykonanie minimum 2 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 8 000 000 zł. brutto każdy, lub - wykonanie minimum jednego budynku o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8 000 000 zł. brutto i co najmniej jednej budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5 000 000 zł brutto. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie, wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości, w okresie prowadzonej działalności; ad. c. dysponowanie przez Wykonawcę osobami z uprawnieniami budowlanymi o specjalności: - ogólnobudowlanej, - instalacji elektrycznych, - sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, - instalacji wentylacyjnych ad. d. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 1.000.000 zł; ad. e. złożenie oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz załączenie do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w części VI niniejszej specyfikacji, potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w pkt. 1 lit. a - e, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w pkt. 1 lit. b, c. - każdy z Wykonawców: warunki określone w pkt 1 lit. a, d, e..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. - wykonanie minimum 2 budynków o konstrukcji żelbetowej o wartości nie mniejszej niż 8.000.000 zł. brutto każdy, lub - wykonanie minimum 1 budynku o konstrukcji żelbetowej o wartości co najmniej 8.000.000 zł. brutto i jednej budowli z żelbetonu typu wiadukty, maszty, mosty o wartości co najmniej 5.000.000 zł brutto, - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt. 4 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego. Należy dysponować osobami z uprawnieniami budowlanymi w specjalności: - ogólnobudowlanej, - instalacji elektrycznych, - sieci i instalacji wodociągowo-kanalizacyjnych, - instalacji wentylacyjnych. 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 1.000.000 zł. 8. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 2 i 3 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5 pok. 114.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódź, ul. Ks. Biskupa Wincentego Tymienieckiego 5 pok.117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawę 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO dla KWP w Łodzi
- Przeprowadzenie usługi szkolenia pn."Asystent działu księgowości"
- Dostawa igieł do Mammotomu.
- dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
- Dostawa ciągnika siodłowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr K 340573-13 ul. Leśna w km 1+009,50 - 1+786,50 w miejscowości Mszana Dolna
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Utworzenie Aktywnego Placu Zabaw przy Żłobku Miejskim w Karlinie, 78-230 Karlino, ul. Moniuszki 8
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" polegających na budowie 12 siłowni zewnętrznych na terenie Gmin Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej [...]
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Zagospodarowanie terenów stacji dolnej i górnej na skoczni narciarskiej w Wiśle Malince im. Adama Małysza w tym: ogrodzenie, parking, odwodnienie terenu, furtki dla osób niepełnosprawnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.