Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-26
Olsztyn: Remont Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego
przy ul. Oczapowskiego 9 w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 271332 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 9 w Olsztynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont Domu Studenta nr 3 Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego przy ul. Oczapowskiego 9 w Olsztynie. 2. Zakres robót: Remont obejmuje malowanie 21 segmentów studenckich ( pokoje, kuchnie, łazienki i w.c.) znajdujących się na wysokim parterze oraz pierwszym piętrze obiektu. 3. Opis techniczny materiałów: - Farba wewnętrzna - emulsyjna, przepuszczalna dla pary wodnej i powietrza, co pozwala na oddychanie malowanych ścian i sufitów. Bezzapachowa, nie zawierająca żadnych rozpuszczalników organicznych. Bezpieczna dla zdrowia i środowiska. Odporna na zmywanie. Barwiona komputerowo wg wzornika NCS w kolorze białym i jasnym pastelowym. Parametry materiału nie gorsze jak AKRYLIT w firmie DEKORAL lub równoważne, - Środki gruntujące - muszą odpowiadać wymaganiom aprobat technicznych, - materiały pomocnicze - muszą mieć własności techniczne określone przez producenta lub odpowiadać wymaganiom odpowiednich aprobat technicznych bądź PN, - Farby olejne, ftalowe, ftalowe modyfikowane - muszą odpowiadać wymaganiom normy PN-C-81901:2002 w kolorach jasnych pastelowych, - kratki wentylacyjne - plastikowe w ramce z wyjmowaną kratką z atestem. 4. W trakcie prowadzenia robót remontowych budynek będzie zamieszkały okresowo przez grupy do 80 osób, które będą kwaterowane tak aby nie kolidowało to z prowadzonymi pracami remontowanymi a w pomieszczeniach nie objętych remontem należy umożliwić codzienną pracę pracownikom. ( dot. kierownictwa obiektu, punktów usługowych, itp.) 5. Do wszystkich robót należy doliczyć koszty wyniesienia, wywiezienia i utylizacji materiałów rozbiórkowych i powstałego gruzu oraz odpadów budowlanych. Wykonawca zostanie również obciążony kosztami za zużyte media (energię elektryczną i wodę) wg wskazań na licznikach głównych w obiekcie. Należy zachować czystość na korytarzach i klatkach schodowych w całym obiekcie. 6. Wszystkie listwy odbojowe w pokojach należy pozostawić i nie odkręcać a w trakcie prowadzonych prac malarskich odpowiednio zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zamalowaniem przez obklejenie taśmami malarskimi i zabezpieczenie folią. Wszystkie meble np. szafki, na trwale przymocowane do ścian, nie będą demontowane w trakcie malowania pokoi. Meble w pokojach należy wynieść lub odpowiednio zabezpieczyć przed zniszczeniem a po remoncie wnieść i poustawiać na miejsce. 7. Wszystkie odpady budowlane należy wywozić na bieżąco. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia umowy z firmą odbierającą śmieci i odpady budowlane. 9. W trakcie prowadzonych prac obowiązuje zakaz palenia tytoniu na terenie obiektu oraz zakaz korzystania z wyposażenia segmentów np. kuchenek gazowych, lodówek, szaf itp. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia oraz pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 8 i 9), który nie stanowi podstawy wyceny, a służy jedynie orientacyjnemu wyliczeniu i zestawieniu planowanych do wykonania robót. 11. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. Wykonawca winien każdorazowo poinformować Zamawiającego o zamiarze dokonania wizji lokalnej na terenie budowy, z zachowaniem formy pisemnej. Zgłoszenie należy przesłać do działu Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, fax. 89/523-32-78. Zamawiający wyznaczy termin dokonania wizji, o którym pisemnie poinformuje zainteresowanych. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 13. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały niezbędne do wykonania zamówienia. Wszystkie zakupione przez Wykonawcę materiały powinny posiadać zaświadczenia o jakości lub atesty oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom opisanym dla przedmiotu zamówienia. 14. Wszystkie ewentualne inne prace nie objęte w zakresie prac a niezbędne do zrealizowania całości zadania należy uwzględnić w złożonej ofercie. 15. Wszystkie wskazane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza, na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, spełniających warunki i parametry techniczne zgodne z polską normą i posiadające aprobatę techniczną. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni oferent..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1 500,00 PLN ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia związanego z realizacją minimum jednej roboty budowlanej, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej, tj. polegającej na realizacji minimum jednej roboty budowlanej związanej z wykonaniem remontów budynków o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. - w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń: Kierownik robót, wymagane kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie ww. warunku Zamawiający odstępuje od dokonania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Kopie dowodu wpłaty wadium. 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Formularz ofertowy, 3. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykaz elementów, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się także zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót, d) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania robót dodatkowych nie mających charakteru robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie robót dodatkowych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne remontowanych pomieszczeń oraz obiektów. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego. 3. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych. Przez roboty zamienne Zamawiający rozumie roboty budowlane, które zostaną wykonane w zamian za roboty ujęte w przedmiocie zamówienia podstawowego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie robót zamiennych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne remontowanych pomieszczeń oraz obiektów. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót zamiennych, zatwierdzonym pisemnie przez Zamawiającego. 4. W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 2 i 3 określona w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona z Zamawiającym. 5. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace o których mowa w pkt. 2 i 3 bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego. 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie osób wyznaczonych do kontaktów miedzy stronami, Kierownika robót podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczone osoby posiadać będą kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 -719,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko - Mazurski w Olsztynie, Dział Zamówień Publicznych, pok. 309, ul. Oczapowskiego 2, Olsztyn 10 -719,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wypoczynek letni dzieci i młodzieży w ramach realizacji projektu pn. Pozytywna przyszłość PLUS(...)
- Remont przepustu w ciągu DP 1372N w msc. Jaroty (Bartąska) w km 21+150
- Oprogramowanie antywirusowe dla jednostek
- Wymiana oświetlenia świetlówkowego i żarowego na oświetlenie energooszczędne typu LED (Projekt: Poprawa efektywności energetycznej budynków Warmińsko-Mazurskiego Centrum Chorób Płuc w Olsztynie).
- Dostawa aparatury badawczej do jednostek UWM w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZWIĘKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAŃSKIEGO CENTRUM ŻELAZNEGO SZLAKU
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 12 im. Zygmunta Glogera w Białymstoku
- Roboty budowlane polegające na remoncie tarasów widokowych w budynku sędziowskim przy ul. Olimpijskiej 4 w Dusznikach-Zdroju
- Wymiana naświetleń w hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi
- Modernizacja farmy fotowoltaicznej nr inw. 669/1348 do nowych warunków przyłączeniowych
- Budowa studni głębinowych wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.