Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Białystok: przetarg nieograniczony na dostawę leków /CellCept, Hepa Merz/do apteki szpitalnej
Numer ogłoszenia: 271318 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. K. Dłuskiego , ul. Żurawia 14, 15-540 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7409433, faks 085 7409433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http: //bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę leków /CellCept, Hepa Merz/do apteki szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków - CellCept, Hepa Merz w 2 pakietach do apteki szpitalnej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Kupujący zastrzega sobie możliwość obniżenia wielkości zamówienia w zależności od zapotrzebowania. oraz możliwość wyłączenia z przedmiotu zamówienia niektórych asortymentów przedmiotu umowy o ile w trakcie realizacji wystąpią uzasadnione okoliczności. niezależne od Kupującego / np. w przypadku obniżenia wartości kontraktów z NFZ , zmniejszenia ilości pacjentów./ 2. Zmiana wynikająca z pkt 1,2 powoduje odpowiednią zmianę wartości całego zamówienia. 3. Kupujący zastrzega możliwość zamiany dawek i ilości leków w ramach wartości pakietu w przypadku np. zmian w terapiach, ilości pacjentów w danej grupie wiekowej itp. 4. Kupujący zobowiązuje się zapłacić za przedmiot umowy wg cen jednostkowych ustalonych w ofercie cenowej uzyskanej od Sprzedawcy w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z Załącznikiem. 5.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku: a/zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b/zmian cen urzędowych leków, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen jak również dodania nowych leków a także skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi w przypadku zamienników leku. Zmiany wymienione pod lit. a oraz lit. b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów oraz muszą być potwierdzone odpowiednim aneksem do umowy. 5. Ceny jednostkowe i wartości ogólne przedmiotu umowy są cenami brutto zawierającymi podatek VAT oraz wszelkie koszty i opłaty związane z dostawą do magazynu Kupującego. 6. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 7. Zmiana cen następować będzie w drodze negocjacji z Zamawiającym. Przez zmianę cen rozumie się zarówno podwyższenie i obniżenie ceny leku. 8. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników preparatów objętych umową. Ewentualna zmiana ceny w tym zakresie może odbywać się w drodze negocjacji z Zamawiającym. 9.Strony zastrzegają możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy do czasu pełnej realizacji ilościowej przedmiotu zamówienia w przypadku niewykupienia zakontraktowanych ilości w związku z np. brakiem pacjentów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wsskd.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Białystok ul.Żurawia14 lok.16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Białystok ul.Żurawia14 lok.17 - sekretariat szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hepa Merz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CellCept.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa i nadbudowa budynku studia TVP w zakresie zmiany konstrukcji i kształtu dachu nad częścią budynku w Oddziale Terenowym Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Białymstoku
- Zakup stanowisk do resuscytacji noworodków oraz monitorów pacjenta
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 690 na odcinku Czyżew-granica województwa, w km 4+020-5+000.
- Usługa- wynajem strzelnicy dla 25. WOG w Białymstoku z podziałem na cztery zadania.
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 3 części
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2025 III
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków programowych - uzupełnienie
- Dostawa leków, płynów infuzyjnych, receptury i utensyliów aptecznych
- Dostawa produktów farmaceutycznych na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łęczycy"
- Sukcesywna dostawa produktu leczniczego
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.