Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Bydgoszcz: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 271298 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego , ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3419100, faks 052 3608206.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukw.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zakres przedmiotu zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania w zakresie określonym w załączniku nr 6 do siwz (CPV 30231100 - 8 komputery, 30231250 -4 monitory ekranowe, 30231200-9 sprzęt komputerowy, 30241000-0 oprogramowanie komputerowe, 30262000-6 serwery komputerowe, 324200000-3 urządzenia sieciowe (switch sieciowy), notebooki (30213200-7). Wszystkie oferowane urządzenia komputerowe muszą spełniać wymagania normy bezpieczeństwa PN-EN 60950 oraz być zgodne z normami na oznaczenie CE zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. Nr 166 poz 1360). 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 6.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00 - Konsole 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.26.20.00 - 30.26.20.00 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: 1.osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, 2.Wykonawcy występujący wspólnie, 3.Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwa zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiający rozumie zamówienie na dostawy sprzętu komputerowego, drukarek, notebooków, serwerów i oprogramowania, odpowiadające 80% wartości brutto złożonej oferty.- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości za wyjątkiem przypadków opisanych w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 4. Na wskazane urządzenia komputerowe określone w formularzu cenowym Zamawiający żąda przedstawienia wszelkich wymaganych certyfikatów określonych w zał. Nr 6 do siwz. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy oraz winni ustanowić pełnomocnika (lidera) i określić jego kompetencje . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków wg formuły: spełnia lub nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów zgodnie z siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia i dokumenty: 1.formularz oferty, 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, 3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika naczelnika Urzędu Skarbowego,potwierdzające odpowiednio,że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 5 do siwz), oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.- z wykazu wynikać musi spełnienie warunku określonego w pkt 1.2 b). 8. Na potwierdzenie, że wskazane urządzenia komputerowe odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w formularzu cenowym Wykonawca przedstawi wszelkie wymagane przez Zamawiającego certyfikaty oraz testy razem z ofertą cenową. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ukw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat Kanclerza, pok nr 108.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie projektu pt. Mechatronika Kierunkiem przyszłości-dostosowanie oferty edukacyjnej UKW do potrzeb rynku pracy, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, nr UDA-POKL.04.01.01-00-406/08-00 dotyczy: komputer nr 2 - 2 sztuki, monitor nr 4 - 2 sztuki, notebook nr 1-1 sztuka, notebook nr 2 - 1 sztuka, urządzenie wielofunkcyjne nr 2 -1 sztuka, drukarka nr 1-3 sztuki, skaner nr 1-1sztuka, Office Standard -4 sztuki, antywirus - 4 sztuki.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup dwóch stacji uzdatniania sprężonego powietrza oddechowego z ocynkowanymi zbiornikami buforowymi 1000L oraz materiałami eksploatacyjnymi / serwisowymi na okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji drewnianej, metalowej i sprzętu tapicerowanego
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynkach Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE JEDNOSTEK PŁYWAJĄCYCH URZĘDU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ W BYDGOSZCZY NA OKRES 08.11.2025 - 07.11.2026"
- 75/PM/2025 Rozbudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u. w lokalach mieszkalnych przy ul. Gdańskiej 94/ 1A i 2 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Sławatycze"
- Dostawa sprzętu sieciowego CISCO niezbędnego do realizacji Akademii CISCO
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Mucharzu
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Roźwienica"
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i usługą wdrożenia w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Cyberbezpieczny Samorząd - sprzęt informatyczny
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.