eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów art artykułów spożywczych, rolno-spożywczych, mięsa, wędlin, drobiu, pieczywa, art. mleczarskich, warzyw i owoców, przypraw, mrożonek, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej, urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich. ZP.272.4.12.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-13

Łęczna: Zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów art artykułów spożywczych, rolno-spożywczych, mięsa, wędlin, drobiu, pieczywa, art. mleczarskich, warzyw i owoców, przypraw, mrożonek, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej, urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich. ZP.272.4.12.2013
Numer ogłoszenia: 271287 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246257 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów art artykułów spożywczych, rolno-spożywczych, mięsa, wędlin, drobiu, pieczywa, art. mleczarskich, warzyw i owoców, przypraw, mrożonek, chemii gospodarczej, chemii profesjonalnej, urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich. ZP.272.4.12.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup z dostawą do siedziby Zamawiających jednostkowych, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 2 siwz według podziału na 12 pakietów (zadań): 1. Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6; 2. Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7; 3. Zadanie nr 3 mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5; 4. Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0; 5. Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6; 6. Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ; 7. Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1; 8. Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3; 9. Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9; 10. Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1; 11. Zadanie nr 11 chemia profesjonalna, CPV: 24513000-3; 12. Zadanie nr 12 urządzenia do sprzątania powierzchni płaskich, CPV: 3922400-8. 13. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w formularzu oferty dotyczącym danego zadania, podane w formularzu ofertowym wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania wielkości opakowania do wymaganej ilości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 2. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w.w artykułów spożywczych; artykułów rolno-spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; art. mleczarskich; warzyw i owoców; przypraw; mrożonek; chemii gospodarczej; chemii profesjonalnej oraz urządzeń do sprzątania powierzchni płaskich podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania zamawiających jednostkowych. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w załączniku Nr 1 do siwz, tożsamym z załącznikiem Nr 1 do umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40 % w zakresie ilości danego asortymentu. 3. Dostawa artykułów będzie odbywać sukcesywnie według potrzeb zamawiającego jednostkowego zgłoszonych pisemnie faksem lub drogą elektroniczną na minimum 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 4. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego jednostkowego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych oraz użytkowych. 7. W zakresie zaoferowanych dostaw artykułów równoważnych wymienionych w poszczególnych zadaniach przez Wykonawców w formularzu oferty, po stronie Wykonawcy będzie bezsprzeczne udowodnienie, iż zamiennik jest równoważny lub lepszy pod względem jakości. Na tę okoliczność Zamawiający będzie miał prawo każdorazowo w przypadku wątpliwości żądać kart charakterystyki danego produktu, wydanych przez producenta lub innego odpowiedniego do tego celu dokumentu dla danej dostawy. 8. W przypadku stwierdzenia, iż produkt równoważny znacząco odbiega od podanego typu artykułu, Wykonawca będzie obowiązany dostarczyć artykuł odpowiedni jakościowo w ciągu 3 dni roboczych, po tym terminie Zamawiający zakupi sporny artykuł u innego dostawcy, różnicą ceny obciążając wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę danego zadania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacje pozostałe: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2014, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2014, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań. 3. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 5. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.10.00-7, 15.11.90.00-5, 15.13.11.30-5, 15.13.15.00-0, 15.81.10.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 24.25.00.00-1, 24.51.30.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na pakiety (zadania): 1) Zadanie nr 1 artykułów spożywczych, CPV: 15800000-6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126928,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123190,36

  • Oferta z najniższą ceną: 123190,36 / Oferta z najwyższą ceną: 138339,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 2) Zadanie nr 2 artykułów rolno-spożywczych, CPV: 15331000-7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARPOS Sp. J. Beata Mazurek, Marek Ogórek, ul. Pasternik 8, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15045,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11992,41

  • Oferta z najniższą ceną: 11992,41 / Oferta z najwyższą ceną: 11992,41

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): mięsa, wędlin, CPV:15119000-5, 15131130-5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZM. WASĄG Dział Handlowy, Hedwiżyn 118, 28-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 132697,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115650,68

  • Oferta z najniższą ceną: 115650,68 / Oferta z najwyższą ceną: 127752,03

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 4) Zadanie nr 4 drobiu, CPV: 15131500-0;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZM. WASĄG Dział Handlowy, Hedwiżyn 118, 28-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23119,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27304,20

  • Oferta z najniższą ceną: 27304,20 / Oferta z najwyższą ceną: 27969,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 5) Zadanie nr 5 pieczywa, CPV: 15811000-6;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROPIEK Sp. z o.o., ul. Olimpijczyków 48, 21-007 Mełgiew, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28278,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27748,95

  • Oferta z najniższą ceną: 27748,95 / Oferta z najwyższą ceną: 44141,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 6) Zadanie nr 6 art. mleczarskich, CPV: 15500000-3 ;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALMAX-DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81331,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93746,00

  • Oferta z najniższą ceną: 93746,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99567,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 7) Zadanie nr 7 warzyw i owoców, CPV: 15300000-1;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Artur Niećko, Ciechanki Krzesimowskie 62, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47031,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61893,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61893,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61893,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 8) Zadanie nr 8 przypraw CPV: 15872200-3;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCADIA J.L. Olchowski Sp. J, ul. Okszowska 41, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9063,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5051,45

  • Oferta z najniższą ceną: 5051,45 / Oferta z najwyższą ceną: 9530,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 9) Zadanie nr 9 mrożonek, CPV: 15331170-9;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGLOTEX Lublin, Sp. z o.o., ul. Wł. Grabskiego 23, 20-330 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21381,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26424,31

  • Oferta z najniższą ceną: 26424,31 / Oferta z najwyższą ceną: 35156,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: zakup z dostawą do siedzib Zamawiającego, według podziału na 12 pakietów (zadań): 10) Zadanie nr 10 chemia gospodarcza, CPV: 24250000-1;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JACK Sp. Jawna Kardasz, Rogowski, ul. Ciołkowskiego 2, 15-264 Białystok, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39366,04

  • Oferta z najniższą ceną: 39366,04 / Oferta z najwyższą ceną: 48021,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.