Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup notebooków i rzutników multimedialnych dla ARiMR Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, do kontaktów: Agnieszka Skarżyńska, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5950050; 5950001, fax 022 8602903; 6361677, e-mail: info@arimr.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.arimr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Żelazna 59, III piętro pokój 384- wejście klatką jak do Kancelarii Głównej., Agnieszka Skarżyńska, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 00 65, fax 022 318 54 11, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Agnieszka Skarżyńska, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 595 00 65, fax 022 318 54 11, e-mail: info@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Agencja Płatnicza. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup notebooków i rzutników multimedialnych dla ARiMR. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrala ARiMR - ul. Żelazna 59, Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa notebooków oraz rzutników multimedialnych dla ARiMR: a)W części I zamówienia - zakup i dostawa fabrycznie nowych 58 sztuk notebooków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ b)W części II zamówienia zakup i dostawa fabrycznie nowych 7 sztuk rzutników multimedialnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: (a)Wypełniony(-e) formularz(-e) Ofertowy(-e) (wg Załącznika nr 1). (b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (f)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (g)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2). (h)Dowód wpłacenia / wniesienia wadium (wniesione w innej formie niż pieniądz obowiązujące przez cały okres związania z ofertą). (i)Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. (j)Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. (k)Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu (notebooka/rzutnika). (l)Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego notebooka z systemem operacyjnym MS Windows XP Professional PL - wymagany wydruk ze strony internetowej winqual.microsoft.com/hcl (w całości przetłumaczony i podpisany przez Wykonawcę) (m)Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu potwierdzające, iż w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego. (n)Dokument potwierdzający, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną osobę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W części I zamówienia - zakup i dostawa fabrycznie nowych 58 sztuk notebooków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ W części II zamówienia zakup i dostawa fabrycznie nowych 7 sztuk rzutników multimedialnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium dla Zadania I w wysokości: 9600,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy, sześćset złotych. 2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego III Oddział w Warszawie numer rachunku - 45 1130 1062 8000 0000 0002 8175, z dopiskiem na przelewie: dla części I - \Wadium na zakup 58 sztuk notebooków dla ARiMR. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć w oryginale w Departamencie Finansowym w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul. Żelazna 59) w pokoju nr 1016, - potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dokument wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie okoliczności jego utraty określone w art. 46 ust. 5 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Dla Części I: (a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (c)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (rozpoczętych i zakończonych), co najmniej dwie jednorazowe dostawy notebooków odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania, każda o wartości minimum 150 000 zł. Dla Części II: (a)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. (b)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a)Wypełniony(-e) formularz(-e) Ofertowy(-e) (wg Załącznika nr 1A i/lub 1B). (b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (f)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (g)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 2). (h)Dowód wpłacenia / wniesienia wadium (wniesione w innej formie niż pieniądz obowiązujące przez cały okres związania z ofertą). (i)Pełnomocnictwo (oryginał lub potwierdzoną notarialnie kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum, sp. cywilna). (j)Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika nr 3) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. (k)Deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu (notebooka/rzutnika). (l)Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego notebooka z systemem operacyjnym MS Windows XP Professional PL - wymagany wydruk ze strony internetowej winqual.microsoft.com/hcl (w całości przetłumaczony i podpisany przez Wykonawcę) (m)Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu potwierdzające, iż w przypadku awarii dysków twardych w okresie gwarancji, dyski pozostają u Zamawiającego. (n)Dokument potwierdzający, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 14:00, Otwarcie ofert odbędzie się u Zamawiającego - Warszawa, ul. Żelazna 59, pokój nr 672,VI piętro, wejście klatką jak do Kancelarii Głównej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa fabrycznie nowych 58 sztuk notebooków. 1) Krótki opis: W części I zamówienia - zakup i dostawa fabrycznie nowych 58 sztuk notebooków do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: 58 sztuk notebooków. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: W części II zamówienia zakup i dostawa fabrycznie nowych 7 sztuk rzutników multimedialnych. 1) Krótki opis: Zakup i dostawa fabrycznie nowych 7 sztuk rzutników multimedialnych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, o parametrach wskazanych w SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.45.21.00. 3) Wielkość lub zakres: 7 sztuk rzutników multimedialnych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "Informatyczna Robinsonada" realizowanego ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.