eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dokończenie robót budowlanych na budowie krytej pływalni przy ul. Siedleckiego 14 w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-17

Ogłoszenie nr 27123 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.

Gdańsk: Dokończenie robót budowlanych na budowie krytej pływalni przy ul. Siedleckiego 14 w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 367821-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 375640-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 16837200000, ul. ul. Żaglowa  11, 80560   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 583 205 100, faks 583 205 105, e-mail sekretariat@drmg.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.drmg.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dokończenie robót budowlanych na budowie krytej pływalni przy ul. Siedleckiego 14 w Gdańsku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

I/PN/216/2016/KW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót budowlanych na budowie krytej pływalni przy ul. Siedleckiego 14 w Gdańsku. 2. Realizację zadania inwestycyjnego pn.: "Rozbudowa obiektu szkolnego o budynek basenu w Szkole Podstawowej nr 81, przy ul. Siedleckiego 14 w Gdańsku" rozpoczęto w IV kwartale 2015r. i przerwano w IV kwartale 2016r. Budowa została przerwana w fazie robót wykończeniowych. Zaawansowanie robót wynosi ok. 80 % przedmiotu zamówienia. W chwili obecnej obiekt jest dozorowany przez zamawiającego. Obiekt jest ogrzewany, posiada częściowo czynne instalacje sanitarne i elektryczne na podstawie zawartych umów przez dotychczasowego wykonawcę firmę KBUD Krzysztof Łuksza, ul. H. Probusa 18 w Prusicach. Zamawiający przejmie te umowy do czasu zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu, który będzie zobowiązany zawrzeć w/wym. umowy. 3. Parametry techniczne budynku basenu: 1) ilość kondygnacji - max. 3; 2) powierzchnia całkowita - 2660,93 m2; 3) powierzchnia zabudowy - 1204,68 m2, 4) powierzchnia netto całkowita - 2284,70 m2 (w tym): ? powierzchnia netto poziomu piwnicy -1046,10 m2; ? powierzchnia netto poziomu parteru -1096,90 m2; ? powierzchnia netto poziomu piętra -141,70 m2; 5) kubatura brutto - 13 146,44 m3. 4. Basen: 1) basen pływacko - rekreacyjny 25 x 12,5 m, głębokości 1,8 - 1,1 m oraz 1,22 - 1,1 m, powierzchnia lustra wody - część pływacka 212,5 m2, część rekreacyjna 95 m2; 2) basen dla niepływających 12,5 x 5 m, kształt nieregularny, głębokość 0,9 - 0,8 m, powierzchnia lustra wody - 58,5 m2; 3) podstawą prawidłowej cyrkulacji wody w basenie będzie tzw. "system zamkniętego obiegu z czynnym przelewem". 5. Dla przedmiotowego zadania zamawiający pozyskał następujące decyzje administracyjne: ? decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę wydana przez Prezydenta Miasta Gdańska nr WUAiOZ-I-6740.220-4.2015.1-DP.39945 z dnia 13.04.2015r. ? sprostowanie nr WUAiOZ-I-6740.220-5.2015.1-DP.39945 z dnia 14.04.2015r. do decyzji nr WUAiOZ-I-6740.220-4.2015.1-DP.39945 z dnia 13.04.2015r. zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenie na rozbudowę obiektu szkolnego ? zaświadczenie przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę pod nr-em WUAiOZ-I-6743.574-1.2015.1-JJ.96907 ? decyzję o zatwierdzeniu projektu budowlanego zamiennego i udzieleniu pozwolenia na budowę wydana przez Prezydenta Miasta Gdańska nr WUAiOZ-I-6740.220-6.2016.1-JJ.16456 z dnia 01.02.2016r. 6. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Roboty budowlane; 2) Roboty sanitarne; 3) Roboty elektryczne; 4) Roboty teletechniczne, w tym system obsługi klienta (ESOK); 5) Wyposażenie obiektu , w tym również w sprzęt IT; 6) Roboty drogowe i zagospodarowania terenu; 7) Nasadzenia i pielęgnację zieleni; 8) Odtworzenie elementów środowiska; 9) Organizacja ruchu na czas budowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212212-5, 77310000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1885113.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BLANCA PLUS Sp. z o.o.,  ,  ul. Wąska 1, Wola Mrokowska,  05-552,  Wólka Kosowska,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1899365.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1899365.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2953433.12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.