Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Gdańsk: Wykonanie dodatkowych prac polegających na rozszerzeniu kartoteki MPK w trakcie wdrażania zintegrowanego systemu informatycznego - eKwestura wspomagającego procesy gospodarcze występujące w działalności Politechniki Gdańskiej w obszarach: finansowo - księgowym, ewidencji majątku, logistyki, kontrolingu o dodatkowe pola ewidencyjne niezbędne do pełnego opisu projektów uczelni..
Numer ogłoszenia: 271191 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 347 24 00, faks +48 58 347 29 13.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dodatkowych prac polegających na rozszerzeniu kartoteki MPK w trakcie wdrażania zintegrowanego systemu informatycznego - eKwestura wspomagającego procesy gospodarcze występujące w działalności Politechniki Gdańskiej w obszarach: finansowo - księgowym, ewidencji majątku, logistyki, kontrolingu o dodatkowe pola ewidencyjne niezbędne do pełnego opisu projektów uczelni...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie dodatkowych prac polegających na rozszerzeniu kartoteki MPK w trakcie wdrażania zintegrowanego systemu informatycznego - eKwestura wspomagającego procesy gospodarcze występujące w działalności Politechniki Gdańskiej w obszarach: finansowo - księgowym, ewidencji majątku, logistyki, kontrolingu o dodatkowe pola ewidencyjne niezbędne do pełnego opisu projektów uczelni...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.40.00.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli transakcji biznesowych i osobistych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unit 4 Teta, al. Wiśniowa 1, 53-137 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia dodatkowego nieobjętego zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającego łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnego do jego prawidłowego wykonania, którego wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (art. 67 ust. 1 pkt. 5 lit. b) ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: DZ. U. z 2010 nr 113, poz. 759 z późn. zmianami). Uzasadnienie faktyczne: Podczas prezentacji prototypu i próby zdefiniowania projektów, pojawiła się przeszkoda w postaci braku pól ewidencyjnych opisujących istotne parametry projektów. Brak powyższych pół uniemożliwia dalszą realizację wdrożenia systemu eKwestrura. Wdrożenie obszaru finansów jest uzależnione od wykonania powyższych prac dodatkowych, a co za tym idzie są one konieczne do wykonania zamówienia podstawowego. Prace dodatkowe służą do pełnej ewidencji projektów Politechniki Gdańskiej (dodatkowe wskaźniki - rodzaj działalności, nr zewnętrzny projektu i inne).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budynku mieszkalnego i budynku usługowego na działkach nr 74/3 i 74/4 obr. 0704 w Gdańsku"
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł konferencyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i audytu energetycznego wraz z nadzorem autorskim i konserwatorskim -termomodernizacja zabytkowego budynku ul. Mickiewicza 36 w Sopocie
- Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy paliw płynnych do pojazdów oraz urządzeń Uniwersytetu Gdańskiego.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunochemiluminescencji, materiałów zużywalnych do analizatora, materiału kontrolnego i kalibratorów wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.