eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Szczecinek: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych.
Numer ogłoszenia: 27118 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350672 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów samochodowych i agregatów prądotwórczych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do ambulansów i innych pojazdów samochodowych szpitala oraz agregatów prądotwórczych w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2. Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym - Załącznik nr 1. Zamawiający przewiduje zakup paliwa w stacjonarnych stacjach paliwowych Wykonawcy, położonych w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego w ilości: 1. olej napędowy wg PN-EN 590:2013-12AC 31 000 dm3 - litrów Podane ilości paliwa są wielkościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 30%. Przedmiot zamówienia musi być dostępny 24 godziny na dobę, w dni powszednie i święta przez cały rok. Realizacja przedmiotu zamówienia, poprzez tankowanie pojazdów samochodowych, będzie się odbywać sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Podstawą do rozliczenia zakupu paliw płynnych w okresie obowiązywania umowy będą ceny obowiązujące na stacjach paliw Wykonawcy z dnia zakupu paliwa. Wykonawca wystawia faktury zakupu paliwa pomniejszone o upust cenowy %, drugie kryterium oceny ofert, podany w ofercie, który będzie niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy. W sytuacjach awaryjnych, gdy w/w stacje paliw będą nieczynne Wykonawca zapewni bezgotówkowe tankowanie na innej stacjonarnej stacji usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Jeżeli ta stacja nie będzie należała do Wykonawcy, do niego należy ustalenie i przeprowadzenie procedury wzajemnych rozliczeń finansowych z tą stacją. Jakość paliw na wskazanych przez Zamawiającego stacjonarnych stacjach paliw odpowiadać musi normom i wymaganiom jakościowym - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 11 Września 2013 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. z 2013 r. poz. 1058 Każda transakcja zakupu paliwa będzie potwierdzona przez Wykonawcę dowodem wydania, zawierającym co najmniej następujące dane: nr rejestracyjny samochodu w przypadku tankowania samochodu, imię i nazwisko pobierającego paliwo, rodzaj i ilość wydanego paliwa, datę transakcji, cenę jednostkową paliwa brutto. Przedstawione ceny mogą ulec zmianie w związku ze zmianą cen u producentów paliw. Wykonawca poinformuje Zamawiającego pisemnie o zmianie ceny. Powiadomienie nastąpi najpóźniej w dniu zmiany ceny. Za dzień powiadomienia uznaje się dzień wpłynięcia powiadomienia do Zamawiającego. Paliwo będące przedmiotem dostawy musi spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. 2015 poz. 1680 z późn. zm.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEMAR Sp. z o.o., ul. Świętokrzyska 2, 44-101 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94720,50

  • Oferta z najniższą ceną: 94720,50 / Oferta z najwyższą ceną: 95697,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.