Ogłoszenie z dnia 2013-12-13
Legnica: Świadczenie usług poligraficzno - wydawniczych dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy
Numer ogłoszenia: 271149 - 2013; data zamieszczenia: 13.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy, ul. Sejmowa 5A, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7232281, faks 076 7232905.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług poligraficzno - wydawniczych dla potrzeb Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaproszenia 8 000 egz. w 20 nakładach f. A4, 1 złam (do f. A5) (20 x 400 egz.) kolor 4 + 4 kreda 250 g/m2 Informator dla kandydatów 5 000 egz. w 2 nakładach f. 140 x 190 mm (2 x 2 500 egz.) 44 strony + okładka z miejscem na DVD okładka 4 + 4, karton 300 g/m2 + folia matowa oprawa zeszytowa z grzbietem, kieszeń na ulotki wnętrze 4 + 4, kreda 115 g/m2 Płyta DVD z nagraniem i nadrukiem w pełnym kolorze dołączana do informatora dla kandydatów 5 000 egz. w 2 nakładach (2 x 2 500 egz.) Wizytówki 24 000 egz. w 20 nakładach f. 9 cm x 5 cm (20 x 1200 egz.) 3 + 0 + lakier offsetowy kreda 300 g/m2 Plakat 6 000 egz. w 2 nakładach f. A1 (2 x 3 000 egz.) kolor 4 + 0, kreda 170 g/m2 Kalendarz ścienny trójdzielny 1 600 egz. w 2 nakładach f. co najmniej 37 x 86 cm (2 x 800 egz.) winieta co najmniej 37 x 24 cm karton 240 g/m2 4 + 0 3 kalendaria offset 90 g/m2 4 + 0 plecki karton 240 g/m2 4 + 0 3 złamy Koperty na kalendarz trójdzielny z nadrukiem 700 egz. w 2 nakładach 1 + 0 (2 x 350 egz.) koperta 25cm x 40 cm karton 250 g/m2 kredowany jednostronnie Kalendarz listkowy 16 000 egz. w 2 nakładach 6 cm x 9 cm (2 x 8 000 egz.) 4 + 4 karton + folia dwustronnie Kartka świąteczna z elementami wycinanymi laserem 2 000 egz. w 4 nakładach f. 21cm x 20 cm (4 x 500 egz.) 1 złam 4 + 4 Karton ozdobny 240 g/m2 Ulotka 120 000 egz. w 40 nakładach f. 420 mm x 190 mm (40 x 3 000 egz.) 2 złamy 4 + 4 kreda 150 g/m2 Gazetka 1 600 egz. w 4 nakładach f. A 4 (4 x 400 egz.) 16 stron + okładka offset 100 g/m2 okładka, 4 + 1, wnętrze 1 + 1 zszycie zeszytowe Biuletyn informacyjny 16 800 egz. w 24 nakładach f. A - 4 (24 x 700 egz.) 36 stron + okładka okładka kreda 150 g/m2 4 + 4 wnętrze offset 100 g/m2 4 + 4 zszycie zeszytowe Koperty z nadrukiem f. C - 5 kolor 4 + 0 2 250 sztuk w 3 nakładach (3 x 750 szt.) f. C - 6 2 250 sztuk w 3 nakładach kolor 1 + 0 (3 x 750 szt.) f. M - 65 ( 22 cm x 11 cm ) 10 000 sztuk w 4 nakładach kolor 4 + 0 (4 x 2 500 szt.) f. C - 4 12 000 sztuk w 4 nakładach kolor 4 + 0 (4 x 3 000 szt.) f. B - 4 1 200 sztuk w 2 nakładach kolor4 + 0 (2 x 600 szt.) Torba papierowa z uchwytem 2 000 sztuk w 4 nakładach f. >A - 4 (4 x 500 szt.) 4 + 0 Torba papierowa z uchwytem 2 000 sztuk w 4 nakładach f . > A - 3 (4 x 500 szt.) 4 + 0 Teczka na materiały promocyjne 1 000 sztuk w 2 nakładach f. > A 4 z kieszenią wewnętrzną (2 x 500 szt.) 4 + 0 karton ozdobny 240 g/m2 Ulotka promocyjna 2 000 egz. w 2 nakładach f. A5 (2 x 1 000 egz.) 4 + 4 kreda 150 g/m2 Skierowanie do lekarza dla kandydata 600 sztuk w 2 nakładach f. A 5 (2 x 300 szt.) kolor 1 + 1 offset, 80 g/m2 Zaświadczenie lekarskie dla kandydata 600 sztuk w 2 nakładach f. A 5 (2 x 300 szt.) kolor 1 + 1 offset, 80 g/m2 Podanie o przyjęcie na studia z załącznikiem 1 600 sztuk w 4 nakładach 2 x f. A 4 (4 x 400 szt.) kolor 1 + 1 offset 80 g/m2 Oświadczenie kandydata na studia f. A4 kolor 1+0 offset 80 g/m2 800 sztuk w 2 nakładach (2 x 400) Kalendarz biurkowy stojący wzór PWSZ 1 600 egz. w 2 nakładach (2 x 800 egz.) f. podstawki 210 x 294 mm (2 bigi stanowiące podstawę), 12 stron formatu 210 x 98 mm, 4 + 4, kreda 300 g/m2, podstawka karton 4 + 0, spirala metalowa Oprawa i wydruk materiałów konferencyjnych 150 egz. w 3 nakładach f. > A - 4 (3 x 50 egz.) okładka z nadrukiem objętość 50 stron papier offsetowy kolor 1 + 1 Papier firmowy 4 000 sztuk w 4 nakładach f. A 4 (4 x 1000 szt.) kolor 2 + 0 offset, 80 g/m2 Papier firmowy ozdobny 4 000 sztuk w 4 nakładach f. A 4 (4 x 1000 szt.) kolor 2 + 0 papier ozdobny np. bond, 80 g/m2 Kalendarz wieloplanszowy 1 400 egz. w 2 nakładach f. A 2 (2 x 700 egz.) całość kolor 4 + 4 12 stron + okładka wnętrze kreda błysk 250 g/m2 okładka kreda błysk 300 g/ m2 oprawa - spirala metalowa Kalendarz biurkowy stojący (z nadrukiem loga i danych teleadresowych u dołu kalendarza) 400 sztuk w 2 nakładach (2 x 200 szt.) Kalendarz biurkowy leżący (tłoczenie roku i loga srebrem lub na sucho + nadruk danych teleadresowych u dołu kalendarza) 184 sztuk w 2 nakładach (2 x 92 szt.) Kalendarz manager dzienny A4 (z tłoczeniem loga na sucho + tłoczenie spadowe) 40 sztuk w 2 nakładach (2 x 20 szt.) Kalendarz manager tygodniowy A4 (z tłoczeniem loga na sucho + tłoczenie spadowe) 80 sztuk w 2 nakładach (2 x 40 szt.) Kalendarz książkowy A5 (z tłoczeniem loga na sucho + tłoczenie spadowe) 500 sztuk w 2 nakładach (2 x 250 szt.) Kalendarz książkowy A5 (z tłoczeniem loga i roku na sucho) 100 sztuk w 2 nakładach (2 x 50 szt.) Kalendarzyk kieszonkowy f. B6 (z tłoczeniem roku i loga na sucho) 84 sztuk w 2 nakładach (2 x 42 szt.) Kalendarzyk kieszonkowy z obszyciem (z tłoczeniem roku i loga na sucho + tłoczenie spadowe) 84 sztuk w 2 nakładach (2 x 42 szt.) Kalendarzyk kieszonkowy (z tłoczeniem loga i roku na sucho) 300 sztuk w 2 nakładach (2 x 150 szt.) Kalendarzyk kieszonkowy (z tłoczeniem loga na sucho + tłoczenie spadowe) 116 sztuk w 2 nakładach (2 x 58 szt.) Planer ścienny z listwą (+ nadruk loga i danych teleadresowych na górze kalendarza) 80 egz. w 2 nakładach (2 x 40 egz.) Zestaw kalendarzy - kalendarz manager A4 i kalendarzyk kieszonkowy (skóra z obszyciem, tłoczenie roku i loga, garbiki, pudełka), Kalendarz biurkowy leżący (oprawa skóropodobna, tłoczenie roku i loga, nadruk danych teleadresowych, pudełko) 16 kpl. w 2 nakładach (2 x 8 kpl.) Czapki papierowe z nadrukiem logo Uczelni 2 000 sztuk w 2 nakładach (2 x 1 000 szt.) Notatnik PWSZ Legnica 400 sztuk w 2 nakładach format A4 (2 x 200 szt.) kolor 1+0 plecki karton 50 kartek format A5 400 sztuk w 2 nakładach (2 x 200 szt.) kolor 1+0 50 kartek plecki karton Broszury różnojęzyczne (język polski, angielski, niemiecki, rosyjski) 6 000 egz. w 8 nakładach (8 x 750 egz.) f. 17 x 24, 32 str. + okładka, wnętrze kreda mat 170 g/m2, 4 + 4, okładka 4 + 4, kreda mat 250 g/m2 + folia mat + lakier wybiórczy, oprawa klejona z grzbietem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE "WSPÓLNOTA AKADEMICKA"
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE "WSPÓLNOTA AKADEMICKA"
- WSPÓLNOTA AKADEMICKA Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju PWSZ im. Witelona w Legnicy, ul.Sejmowa 5, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 691056,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 823946,32
Oferta z najniższą ceną: 823946,32 / Oferta z najwyższą ceną: 888448,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 a zamawiane rzeczy lub usługi powinny być w pełni porównywalne, bowiem jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. Do takich standardowych usług należą również proste usługi poligraficzne jakie mają być świadczone w tymże zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zagospodarowanie i rewitalizacja skweru przy ul. Witelona 10 w Legnicy w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Eko-Skwer w sercu miasta"
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do przewozu 9 osób z napędem 4x4.
- Wykonanie dokumentacji projektowej remontu, przebudowy, zmiany sposobu użytkowania części Zamku Piastowskiego w Legnicy wraz z zagospodarowaniem terenu na cele kultury
- DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI i WYPOSAŻENIA DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2222D, ul. Wrocławska w Prochowicach
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa spersonalizowanej odzieży dla reprezentantów Polski na zawody ECSC25
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na potrzeby Zamawiającego
- Sukcesywny druk wraz z oprawą i dostarczaniem książek, czasopism oraz akcydensów na potrzeby Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Przygotowanie do druku oraz druk wydawnictw na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Sukcesywne usługi drukowania i dostaw w okresie sierpień - grudzień 2025 roku dla Filharmonii im. K. Szymanowskiego w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.