eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielceprzetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27108

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kielce: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Świętokrzyskie Centrum Monitorowania Ochrony Zdrowia, do kontaktów: Maciej Terek, Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3463269, fax 041 3450328, e-mail: medic3@scmoz.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.scmoz.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jednostka sfery budżetowej działająca w ochronie zdrowia; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Świętokrzyskie Centrum Monitorowania Ochrony Zdrowia w Kielcach Al IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Komputery biurowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie pisemnej, trwałą i czytelna techniką. Możliwość złożenia tylko jednej oferty. Obowiązek zachowania formy pisemnej - zarówno dla oferty jak i wszystkich załączników do oferty. Ponumerowanie stron oferty oraz połączenie ich ze sobą w sposób uniemożliwiający zdekompletowanie Obowiązek podpisania oferty przez osobę, która jest upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z danymi ujawnionymi w KRS - rejestrze przedsiębiorców albo w ewidencji działalności gospodarczej lub zgodnie z postanowieniami umowy spółki. Konieczność załączenia do oferty pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika. Do oferty dołączona w języku polskim Deklaracja Zgodności na proponowany model komputera, do oferty dołączony dokładny opis proponowanego sprzętu , wraz z podaniem producenta zestawu komputerowego. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę, pod warunkiem że pisemnie powiadomienie wpłynie do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty : wypełniony formularz oferty załącznik numer 1 oświadczenie że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych załącznik numer 2. Oferta powinna być oznakowana następująco: ofertę należy złożyć w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie opisanej (Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego) z dopiskiem nie otwierać przed 30 maja 2007r. w siedzibie Zamawiającego, sekretariat piąte piętro budynek A ŚUW pokój numer 541 Kserokopie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego maja być potwierdzone(Za zgodność z oryginałem) przez jedną z osób upoważnionych do podpisywania oferty lub przez osobę posiadająca upoważnienie prawne (pieczątka dnia podpis) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 8 komputerów biurowych wartość poniżej 60 tysięcy euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 10.05.2007; lub data zakończenia: 29.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział podmioty nie wykluczone z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniających warunki art. 22 ust. 1 w/w ustawy i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 8 SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające warunki formalne będą oceniane według następujących kryteriów: najniższa cena dostawy --- 100pkt. Sposób przeliczania ceny (najniższa cena przedmiotu zamówienia / cena przedmiotu zamówienia )* 100pkt Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria (najwyższa ilość punktów). Zamawiający powiadomi o wynikach postępowania wszystkich oferentów, a wybranemu Wykonawcy wskaże termin i miejsce podpisania umowy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczeni zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 i 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.scmoz.gov.pl/index_new.htm. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 15:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 10:00, Świętokrzyskie Centrum Monitorowania Ochrony Zdrowia w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce budynek A pokój 543.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.