Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Rzeszów: Dostawa i montaż regałów
Numer ogłoszenia: 271073 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Podkarpackie , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8501776, fax. 017 8501701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż regałów wraz z torami jezdnymi do pomieszczeń archiwum (01/32 i 01/34) w ramach zadania Przebudowa, rozbudowa z nadbudową budynku przy ul. Towarnickiego 4 w Rzeszowie na potrzeby administracyjno-edukacyjne Województwa Podkarpackiego - etap I o walorach użytkowych nie gorszych niż wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Nomenklatura - kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 39141100-3 - regały, 39131000-9 - regały biurowe, 45223100-7 - montaż konstrukcji metalowych. 3. Wykonawcy w ofercie muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) deklaracje zgodności zamawianych regałów przejezdnych z Polskimi Normami: - PN-78/M-78320 (PKN 1978) - PN-78/M-78330 (PKN 1978) - PN-88/M-78321 (PKN 1988) - PN-89/M-78322 (PKN 1989) - PN-92/M-78326 (PKN 1992) upoważniające do stosowania znaku CE dla wyrobu, 2) dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań wytrzymałościowych półek (nośność półki co najmniej 120 kg) potwierdzona certyfikatem i protokołem z badań, 3) klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności, 4) atest higieniczny PZH dotyczący regałów przejezdnych i stacjonarnych, 5) deklarację zgodności WE dotyczącą Dyrektywy 89/306/EEC dla dokumentacji technicznej regałów jezdnych, 6) projekt rozmieszczenia regałów uwzględniający wymiary pomieszczeń oraz lokalizację przeszkód..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.13.10.00 - Regały biurowe 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). 2) Wykonali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Pod pojęciem dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: dostawę i montaż regałów do archiwum. Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej 3 takich dostaw o wartości każdej z nich minimum 100.000 zł. brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie: 1) Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszów, 30-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego w Rzeszów, 30-010 Rzeszów, ul. Towarnickiego 1a..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa poczekalni dla podróżnych przekraczających granicę w ruchu autokarowym (wjazd do UE) na Drogowym Przejściu Granicznym w Budomierzu (znak sprawy: OA-XVI.272.66.2025)
- Transport odpadów z terenu Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
- Modernizacja części budynku dydaktycznego A5 Uniwersytetu Rzeszowskiego w ramach przedsięwzięcia pt. "Inwestycje Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego do celów kształcenia przedklinicznego(...)
- Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
- Świadczenie usług cateringowych - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie Miasta i Gminy Piekoszów - ETAP II
- REMONT SCHODÓW PRZED BUDYNKIEM GŁÓWNYM WYSOKIM - MONTAŻ BALUSTRAD I PLATFORMY PRZYSCHODOWEJ PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM UCMMiT
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Wykonanie robót budowlanych w CSR Łabędzia przy ul. Łabędziej 4 w Lublinie wg zadań 1-2
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
więcej: Regały biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





