Ogłoszenie z dnia 2017-02-17
Ogłoszenie nr 27106 - 2017 z dnia 2017-02-17 r.
Warszawa: Sukcesywne dostawy papieru
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
1042059100000, ul.
Al. Niepodległości
,
00977
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48 22 6459384, faks
+48 22 6453957, e-mail
matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Adres strony internetowej (URL): www.prsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy papieru
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZ-DZP.B5.47.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru dla Polskiego Radia S.A. obejmujące papier do drukarek i kopiarek w formatach A4 i A3, jak również składankę komputerową do drukarek igłowych, papier w rolkach do faksów, składankę komputerową "tajna koperta" do wydruków płacowych oraz różne grubości i kolory papieru do pracowni poligraficznej Polskiego Radia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi i warunki jego realizacji, zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30197630-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT80000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 98400 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 70
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W świetle przepisu art. 70 ustawy, Zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie zapytania o cenę w przypadku kumulatywnego spełnienia trzech przesłanek:
1) przedmiotem zamówienia są usługi lub dostawy;
2) te usługi lub dostawy są powszechnie dostępne i mają ustalone standardy jakościowe;
3) szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości 209 000 euro (jest mniejsza od kwoty tzw. "progu unijnego").
W szeroko rozumianej literaturze prawa zamówień publicznych, zwraca się uwagę, że tryb ten może być stosowany jedynie do najprostszych, typowych zamówień, których wykonanie nie wymaga indywidualnego podejścia, spełnienia specyficznych wymogów, czy też posiadania szczególnych kwalifikacji. Tryb ten jest właściwy dla zamówień, których przedmiotem są dobra, usługi popularne, służące zapewnieniu bieżących potrzeb, łatwo osiągalne i oferowane przez liczne podmioty na rynku, a przez to dostępne dla wszystkich kategorii odbiorców. Podkreśla się również, że przedmiotem takich zamówień są dobra, usługi o nieskomplikowanym charakterze, spełniające przeciętne wymagania stawiane dla danego rodzaju usług, asortymentu, których standard jakościowy został zdefiniowany przez rynek i dzięki temu jest łatwy do zdefiniowania przez przeciętnego klienta.
Sukcesywne dostawy papieru, będące przedmiotem niniejszego zamówienia, należą do grupy dostaw spełniających powyższe wymogi, a ich realizacja nie wymaga posiadania specjalnych umiejętności, kwalifikacji czy wiedzy, ani też nie wymaga indywidualnego podejścia.
Mając na uwadze powyższe oraz fakt, że wartość zamówienia jest mniejsza od wyrażonej w złotych równowartości 209.000 euro (tj. wartości, od której istnieje obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich), przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę jest w pełni uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.