Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-01
Kozienice: Zwalczanie plagi komarów - zakup sprzętu i środków do zwalczania plagi komarów w Powiecie Kozienickim.
Numer ogłoszenia: 270931 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kozienicach , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117356, faks 48 6117357.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwalczanie plagi komarów - zakup sprzętu i środków do zwalczania plagi komarów w Powiecie Kozienickim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup: a) uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych w ilości 40 szt. - ciężar od 12 do 14 kg, pojemność zbiornika na substancje od 10 do 15 litrów, zasięg w poziomie od 12 do 15 m, wartość drgań nie przekraczająca 2 m/s2 z pełnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, opryskiwacz ma mieć funkcje opryskiwania środkami ciekłymi w formie mgły, jak również rozsiewania granulatów, powinien posiadać system antywibracyjny oraz rozrusznik amortyzowany, sterowanie silnikiem jak również opryskiem zamontowane w uchwycie. b) preparatu AQUA K-OTHRINE w ilości 1 200 litrów w pojemnikach pięciolitrowych - termin przydatności do użycia do dnia 30.10.2012 roku. c) kombinezonów ochronnych ilości 80 sztuk - kombinezony ochronne muszą spełniać polskie normy ochrony przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami), mają posiadać uszczelnienia nogawek, rękawów i kaptura, mają posiadać pętlę wokół kciuka zapobiegającą ściąganiu rękawów, kaptur ma być kompatybilny z maską chroniącą drogi oddechowe, mają posiadać elastyczne ściągacze w talii, mieć niską masę i być jednoczęściowe, kombinezony powinny posiadać elementy wentylacji kombinezonu. d) półmasek ochronnych wraz z elementem oczyszczającym (filtrem) w ilości 80 sztuk - profil wokół nosa umożliwiający pracę w okularach ochronnych, z filtrem szybko mocowanym chroniącym przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi sięw powietrzu (aerozolami),zawór wydechowy usytuowany w miejscu umożliwiającym dobre odprowadzanie skroplonej pary wodnej, element oczyszczający ma chronić drogi oddechowe przed aerozolami, pyłem, dymem, mgłą, e) obuwia ochronnego w ilości 80 par - z cholewką ze skóry bydlęcej wielowarstwowej, wewnętrzna warstwa z pianek antyalergicznych podszyta skórą, podeszwa antypoślizgowa wielowarstwowa z wkładką wchłaniającą parę wodną, łączenie podeszwy z cholewką za pomocą kleju i szwem wodoodporne, barwa czarna lub brązowa, (Nr 41 - 5 par, Nr 42 - 15 par, Nr 43 - 20 par, Nr 44 - 25 par, Nr 45 - 10 par, Nr 46 - 5 par) f) rękawic ochronnych w ilości 80 par - pięciopalczaste, wkład bawełniany wchłaniający pot, pokryte kauczukiem nitrylowym, długość od 28 do 35 cm, odporne na kwasy, tłuszcze i zasady g) okularów ochronnych w ilości 80 sztuk - szczelnie przylegające do twarzy, nie ograniczające widoczności, odporne na zaparowanie, kompatybilne z półmaskami ochronnymi, chroniące przed rozpryskami cieczy i pyłami, odporne chemicznie, 2. Postępowanie składa się z trzech części: Część 1.- Zakup uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych Część 2.- Zakup preparatu AQUA K-OTHRINE Część 3.- Zakup kombinezonów ochronnych, półmasek ochronnych, okularów ochronnych, rękawic ochronnych oraz obuwia ochronnego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku wystąpienia dodatkowych potrzeb.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1) - parafowany przez Dostawcę wzór umowy (zał. Nr 5)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zadania ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych w ilości 40 szt. - ciężar od 12 do 14 kg, pojemność zbiornika na substancje od 10 do 15 litrów, zasięg w poziomie od 12 do 15 m, wartość drgań nie przekraczająca 2 m/s2 z pełnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, opryskiwacz ma mieć funkcje opryskiwania środkami ciekłymi w formie mgły, jak również rozsiewania granulatów, powinien posiadać system antywibracyjny oraz rozrusznik amortyzowany, sterowanie silnikiem jak również opryskiem zamontowane w uchwycie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup preparatu AQUA K-OTHRINE..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparatu AQUA K-OTHRINE w ilości 1 200 litrów w pojemnikach pięciolitrowych - termin przydatności do użycia do dnia 30.10.2012 roku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup kombinezonów ochronnych, półmasek ochronnych, okularów ochronnych, rękawic ochronnych oraz obuwia ochronnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) kombinezonów ochronnych ilości 80 sztuk - kombinezony ochronne muszą spełniać polskie normy ochrony przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami), mają posiadać uszczelnienia nogawek, rękawów i kaptura, mają posiadać pętlę wokół kciuka zapobiegającą ściąganiu rękawów, kaptur ma być kompatybilny z maską chroniącą drogi oddechowe, mają posiadać elastyczne ściągacze w talii, mieć niską masę i być jednoczęściowe, kombinezony powinny posiadać elementy wentylacji kombinezonu. d) półmasek ochronnych wraz z elementem oczyszczającym (filtrem) w ilości 80 sztuk - profil wokół nosa umożliwiający pracę w okularach ochronnych, z filtrem szybko mocowanym chroniącym przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami),zawór wydechowy usytuowany w miejscu umożliwiającym dobre odprowadzanie skroplonej pary wodnej, element oczyszczający ma chronić drogi oddechowe przed aerozolami, pyłem, dymem, mgłą, e) obuwia ochronnego w ilości 80 par - z cholewką ze skóry bydlęcej wielowarstwowej, wewnętrzna warstwa z pianek antyalergicznych podszyta skórą, podeszwa antypoślizgowa wielowarstwowa z wkładką wchłaniającą parę wodną, łączenie podeszwy z cholewką za pomocą kleju i szwem wodoodporne, barwa czarna lub brązowa, (Nr 41 - 5 par, Nr 42 - 15 par, Nr 43 - 20 par, Nr 44 - 25 par, Nr 45 - 10 par, Nr 46 - 5 par) f) rękawic ochronnych w ilości 80 par - pięciopalczaste, wkład bawełniany wchłaniający pot, pokryte kauczukiem nitrylowym, długość od 28 do 35 cm, odporne na kwasy, tłuszcze i zasady g) okularów ochronnych w ilości 80 sztuk - szczelnie przylegające do twarzy, nie ograniczające widoczności, odporne na zaparowanie, kompatybilne z półmaskami ochronnymi, chroniące przed rozpryskami cieczy i pyłami, odporne chemicznie,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Przebudowa DP1735W Opactwo- Wólka Wojcieszkowska, odcinek w m. Nagórnik
- Zagospodarowanie terenu na potrzeby placu sportowo - rekreacyjnego w m. Stanisławice.
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- Dostawę worków foliowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Dostawa rękawiczek dla SP ZZOZ w Kozienicach
- Zakup i dostawa ładowarki kołowej w ramach zadania pn. "Modernizacja źródła ciepła w KGK Sp. z o.o."
więcej: przetargi w Kozienicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.