eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Zwalczanie plagi komarów - zakup sprzętu i środków do zwalczania plagi komarów w Powiecie Kozienickim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Kozienice: Zwalczanie plagi komarów - zakup sprzętu i środków do zwalczania plagi komarów w Powiecie Kozienickim.
Numer ogłoszenia: 270931 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kozienicach , ul. Kochanowskiego 28, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6117356, faks 48 6117357.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zwalczanie plagi komarów - zakup sprzętu i środków do zwalczania plagi komarów w Powiecie Kozienickim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup: a) uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych w ilości 40 szt. - ciężar od 12 do 14 kg, pojemność zbiornika na substancje od 10 do 15 litrów, zasięg w poziomie od 12 do 15 m, wartość drgań nie przekraczająca 2 m/s2 z pełnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, opryskiwacz ma mieć funkcje opryskiwania środkami ciekłymi w formie mgły, jak również rozsiewania granulatów, powinien posiadać system antywibracyjny oraz rozrusznik amortyzowany, sterowanie silnikiem jak również opryskiem zamontowane w uchwycie. b) preparatu AQUA K-OTHRINE w ilości 1 200 litrów w pojemnikach pięciolitrowych - termin przydatności do użycia do dnia 30.10.2012 roku. c) kombinezonów ochronnych ilości 80 sztuk - kombinezony ochronne muszą spełniać polskie normy ochrony przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami), mają posiadać uszczelnienia nogawek, rękawów i kaptura, mają posiadać pętlę wokół kciuka zapobiegającą ściąganiu rękawów, kaptur ma być kompatybilny z maską chroniącą drogi oddechowe, mają posiadać elastyczne ściągacze w talii, mieć niską masę i być jednoczęściowe, kombinezony powinny posiadać elementy wentylacji kombinezonu. d) półmasek ochronnych wraz z elementem oczyszczającym (filtrem) w ilości 80 sztuk - profil wokół nosa umożliwiający pracę w okularach ochronnych, z filtrem szybko mocowanym chroniącym przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi sięw powietrzu (aerozolami),zawór wydechowy usytuowany w miejscu umożliwiającym dobre odprowadzanie skroplonej pary wodnej, element oczyszczający ma chronić drogi oddechowe przed aerozolami, pyłem, dymem, mgłą, e) obuwia ochronnego w ilości 80 par - z cholewką ze skóry bydlęcej wielowarstwowej, wewnętrzna warstwa z pianek antyalergicznych podszyta skórą, podeszwa antypoślizgowa wielowarstwowa z wkładką wchłaniającą parę wodną, łączenie podeszwy z cholewką za pomocą kleju i szwem wodoodporne, barwa czarna lub brązowa, (Nr 41 - 5 par, Nr 42 - 15 par, Nr 43 - 20 par, Nr 44 - 25 par, Nr 45 - 10 par, Nr 46 - 5 par) f) rękawic ochronnych w ilości 80 par - pięciopalczaste, wkład bawełniany wchłaniający pot, pokryte kauczukiem nitrylowym, długość od 28 do 35 cm, odporne na kwasy, tłuszcze i zasady g) okularów ochronnych w ilości 80 sztuk - szczelnie przylegające do twarzy, nie ograniczające widoczności, odporne na zaparowanie, kompatybilne z półmaskami ochronnymi, chroniące przed rozpryskami cieczy i pyłami, odporne chemicznie, 2. Postępowanie składa się z trzech części: Część 1.- Zakup uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych Część 2.- Zakup preparatu AQUA K-OTHRINE Część 3.- Zakup kombinezonów ochronnych, półmasek ochronnych, okularów ochronnych, rękawic ochronnych oraz obuwia ochronnego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku wystąpienia dodatkowych potrzeb.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy ( zał. Nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy ( wg zał. Nr 1) - parafowany przez Dostawcę wzór umowy (zał. Nr 5)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji zadania ujętego w umowie w przypadku, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2010 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kozienicach 26-900 Kozienice ul. Kochanowskiego 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: uniwersalnych opryskiwaczy plecakowych spalinowych w ilości 40 szt. - ciężar od 12 do 14 kg, pojemność zbiornika na substancje od 10 do 15 litrów, zasięg w poziomie od 12 do 15 m, wartość drgań nie przekraczająca 2 m/s2 z pełnym wyposażeniem i oprzyrządowaniem, opryskiwacz ma mieć funkcje opryskiwania środkami ciekłymi w formie mgły, jak również rozsiewania granulatów, powinien posiadać system antywibracyjny oraz rozrusznik amortyzowany, sterowanie silnikiem jak również opryskiem zamontowane w uchwycie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup preparatu AQUA K-OTHRINE..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparatu AQUA K-OTHRINE w ilości 1 200 litrów w pojemnikach pięciolitrowych - termin przydatności do użycia do dnia 30.10.2012 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup kombinezonów ochronnych, półmasek ochronnych, okularów ochronnych, rękawic ochronnych oraz obuwia ochronnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: c) kombinezonów ochronnych ilości 80 sztuk - kombinezony ochronne muszą spełniać polskie normy ochrony przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami), mają posiadać uszczelnienia nogawek, rękawów i kaptura, mają posiadać pętlę wokół kciuka zapobiegającą ściąganiu rękawów, kaptur ma być kompatybilny z maską chroniącą drogi oddechowe, mają posiadać elastyczne ściągacze w talii, mieć niską masę i być jednoczęściowe, kombinezony powinny posiadać elementy wentylacji kombinezonu. d) półmasek ochronnych wraz z elementem oczyszczającym (filtrem) w ilości 80 sztuk - profil wokół nosa umożliwiający pracę w okularach ochronnych, z filtrem szybko mocowanym chroniącym przed preparatami chemicznymi ciekłymi i substancjami chemicznymi unoszącymi się w powietrzu (aerozolami),zawór wydechowy usytuowany w miejscu umożliwiającym dobre odprowadzanie skroplonej pary wodnej, element oczyszczający ma chronić drogi oddechowe przed aerozolami, pyłem, dymem, mgłą, e) obuwia ochronnego w ilości 80 par - z cholewką ze skóry bydlęcej wielowarstwowej, wewnętrzna warstwa z pianek antyalergicznych podszyta skórą, podeszwa antypoślizgowa wielowarstwowa z wkładką wchłaniającą parę wodną, łączenie podeszwy z cholewką za pomocą kleju i szwem wodoodporne, barwa czarna lub brązowa, (Nr 41 - 5 par, Nr 42 - 15 par, Nr 43 - 20 par, Nr 44 - 25 par, Nr 45 - 10 par, Nr 46 - 5 par) f) rękawic ochronnych w ilości 80 par - pięciopalczaste, wkład bawełniany wchłaniający pot, pokryte kauczukiem nitrylowym, długość od 28 do 35 cm, odporne na kwasy, tłuszcze i zasady g) okularów ochronnych w ilości 80 sztuk - szczelnie przylegające do twarzy, nie ograniczające widoczności, odporne na zaparowanie, kompatybilne z półmaskami ochronnymi, chroniące przed rozpryskami cieczy i pyłami, odporne chemicznie,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.