Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Nowy Sącz: RDW.NS/ZP-01-II/2008 Dostawa rur stalowych do znaków dla RDW w Nowym Sączu, z podziałem na 2 zadania.
Numer ogłoszenia: 27074 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, fax 018 4442054.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.e-drogi.pl/zdwkr
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.NS/ZP-01-II/2008 Dostawa rur stalowych do znaków dla RDW w Nowym Sączu, z podziałem na 2 zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa rur stalowych ocynkowanych ze szwem, o średnicy 2 cale, długości 7,00mb (±10cm) i grubości ścianki 3-4mm, do znaków dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, z podziałem na 2 zadanie: a/ zadanie nr 1 - dostawa na Obwód Drogowy w Starym Sączu ul. Źródlana 24 w ilości 1 700 mb. b/ zadanie nr 2 - dostawa na Obwód Drogowy w Lasku nr 52a k/Nowego Targu w ilości 800 mb. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży powyższych rur odpowiedniej jakości, spełniających obowiązujące w tym zakresie normy oraz dokonania ich dostawy w terminie 7 dni od otrzymania pisemnego zamówienia od Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.21.10.00 - Rury, przewody rurowe i kształtki wklęsłe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 800,00 PLN, w tym: zad. nr 1 - 550,00 PLN, zad. nr 2- 250,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w cz. III SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składając ofertę na formularzu wg wzorów - zał. nr 1.1, 1.2 SIWZ zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wpłaty wadium. 4. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia złożą Pełnomocnictwo dla pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku składania ofert na dwa zadania, formularze ofert (zał. nr 1.1, 1.2) należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być złożone w jednym egzemplarzu. Wszystkie oferty można złożyć w jednej kopercie (opakowaniu).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-drogi.pl/zdwkr
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 15. Przelewem, za pobraniem pocztowym (0,00zł.+ opłata pocztowa) - w przypadku pobrania SIWZ od Zamawiającego wersji papierowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. 33-300 Nowy Sącz ul. Kilińskiego 70, pok. nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa na Obwód Drogowy w Starym Sączu ul. Źródlana 24..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy zakup i dostawa rur stalowych ocynkowanych ze szwem, o średnicy 2 cale długości 7,00mb (±10cm) i grubości ścianki 3-4mm, do znaków w ilości 1 700mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.21.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa na Obwód Drogowy w Lasku nr 52a k/Nowego Targu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy zakup i dostawa rur stalowych ocynkowanych ze szwem, o średnicy 2 cale, długości 7,00mb (±10cm) i grubości ścianki 3-4mm, do znaków w ilości 800 mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.21.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.41.2024 Dostawa sprzętu komputerowego drukarek i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza
- Przebudowa układu komunikacyjnego od ulicy Tarnowskiej do drogi wewnętrznej przy ulicy Głowackiego - etap I oraz etap II
- Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych
- Rozbudowa drogi polegająca na budowie chodnika oraz oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 1466 K Stróże - Polna - Łużna w miejscowościach Stróże, Wyskitna, Polna w km 0+550 -1+725.
- "Dostawa owoców i warzyw do Zakładu Karnego w Nowym Sączu na okres Lipiec- Październik 2024"
- "Modernizacja - rozbudowa systemu PACS Szpitala Specjalistycznego im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.