Ogłoszenie z dnia 2012-01-27
Nowy Targ: Dostawa drukarek laserowych
Numer ogłoszenia: 27074 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Nowym Targu, ul. Ludźmierska 29, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 0-18 2612612, faks 0-18 2612612.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sąd.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa 6 szt. drukarek laserowych do Sądu Rejonowego w Nowym Targu ul. Ludźmierska 29 Minimalne wymogi techniczne: -Prędkość druku w czerni (tryb normal, A4): od 33str./min -Wydruk pierwszej strony w czerni (A4, po wyjściu ze stanu gotowości): w ciągu 8 s. -Jakość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi -Technologia druku: druk laserowy -Normatywny cykl pracy: min 50 000 stron/miesiąc -Standardowe języki drukarki: PCL 6, Emulacja PostScript 3 -Standardowa pamięć: 128 MB -Standardowa liczba podajników papieru: 2 (uniwersalny podajnik papieru na 50 arkuszy i podajnik na 250 arkuszy) -Druk dwustronny: Automatyczny (standardowo) -Standardowe rozwiązanie komunikacyjne: LAN Ethernet, Hi-Speed USB 2.0 -Obsługiwane systemy operacyjne: WindowsR 7 (32 i 64 bitowy); Windows VistaR (32 i 64 bitowy); MicrosoftR WindowsR XP (32 i 64 bitowy); Serwer 2003 (32 i 64 bitowy) -Kabel USB: W zestawie -Gwarancja: Producenta - minimum 1 rok.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P. Monika Pańczyk prowadząca działalność gospodarczą pn. Salon Komputerowy GEX, ul. Królowej Jadwigi 17, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6300,00
Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6444,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i wartość zamówienia jest mniejsza niż 125000 EUR
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Obidowa oraz część Klikuszowej
- USŁUGA - ZATRUDNIENIE PODMIOTU ZEWNĘTRZNEGO ZAPEWNIAJĄCEGO SPECJALISTÓW
- Zamówienie na usługi społeczne i inne szczególne usługi - zatrudnienie podmiotu zewnętrznego zapewniającego wykwalifikowanych pracowników
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." - 4 Części
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
- dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych, monitorów LCD.
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





