eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Dostawa centralnego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Sanok: Dostawa centralnego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego.
Numer ogłoszenia: 270691 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 238095 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku, ul. Rymanowska 20A, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4657000, faks 0-13 4657001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa centralnego bezprzerwowego zasilacza awaryjnego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bezprzerwowego centralnego zasilania awaryjnego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku obejmujące dobór, dostawę i wdrożenie do pracy urządzenia do centralnego bezprzerwowego zasilania centralnego - UPS (z ang. Uninterruptible Power Supply, zwanym dalej UPS) wraz z wykonaniem niezbędnych prac przystosowawczych w dedykowanym pomieszczeniu, w tym: - wykonanie wymaganej dokumentacji projektowej,w tym dokumentacji powykonawczej, zgodnie obowiązującymi z przepisami prawa, normami i zasadami sztuki techniczno-budowlanej. - dostawa urządzenia UPS o mocy obliczonej dla ok. 70 stanowisk komputerowych w układzie monitor LCD i jednostka komputerowa, wraz z bateriami akumulatorów (komplet), innego niezbędnego sprzętu, osprzętu i oprogramowania, w tym jednego urządzenia typu tablet do zdalnego monitorowania. Ww. mają posiadać parametry nie gorsze niż wyspecyfikowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia pn. Analiza techniczna dla potrzeb wykonania bezprzerwowego, centralnego zasilania awaryjnego w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sanoku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (zwanym dalej SOPZ) oraz Opisie parametrów technicznych urządzenia typu tablet stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - posadowienie i montaż urządzenia UPS w pomieszczeniu gospodarczym zlokalizowanym w piwnicy budynku przy ul. Rymanowskiej 20 A., - wykonanie robót remontowych w pomieszczeniu gospodarczym przeznaczonym do posadowienia urządzenia UPS oraz niezbędnych robót instalacyjnych, w tym w zakresie klimatyzacji i wentylacji, a także elektrycznych i związanych z instalacją SSWiN, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (SOPZ) oraz załącznikiem nr 8 do SIWZ. - uruchomienie i wdrożenie, testowanie, wykonanie pomiarów oraz odbiorów (protokolarne przekazanie do eksploatacji), w tym przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej uwzględniającej stan z chwili dokonania odbioru (dokumentacja powykonawcza), - instruktaż pracowników Zamawiającego (grupa ok. 5 osób) w zakresie obsługi urządzenia UPS...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.I.W. CAMCO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. światowida 47 B lok. 22, 03-144 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96377,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80811,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80811,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115374,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.