eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-07-26

Wejherowo: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 270676 - 2012; data zamieszczenia: 26.07.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ceynowahosp.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej w tym: bielizny po¶cielowej, odzie¿y ochronnej i roboczej pracowników, wyposa¿enia ³ó¿ek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym (³±cznie z dezynfekcj± wstêpn± w przypadku bielizny ska¿onej w ka¿dym stopniu oraz zanieczyszczonej materia³em biologicznym, przeprowadzon± w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddzia³ami po procesie prania, - wydzielenie po zakoñczonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podzia³em na oddzia³y do weryfikacji przez komórki Zamawiaj±cego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - maglowanie, - przeprowadzanie dezynfekcji materacy ³ó¿kowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we w³asnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego, - zapewnienie w sytuacjach awaryjnych odbioru bielizny brudnej z siedziby Zamawiaj±cego, wykonania procesu wyprania, maglowania i wysuszenia oraz dostarczenia do siedziby Zamawiaj±cego w jak najszybszym czasie tego samego dnia. Wykonawca musi mieæ wprowadzony System Zarz±dzania Jako¶ci± ISO 9001:2008 w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawiera tak¿e za³±cznik nr 12 i 13 do SIWZ. CPV 98.31.00.00-9 - us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00-9 - us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie nale¿ycie wykonali lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nale¿ycie wykonuj± zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia tzn. wykonali lub wykonuj± nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia na us³ugi pralnicze dla jednostek s³u¿by zdrowia, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej 200.000 z³ brutto ka¿de (rozdzia³ 5 pkt 1.1 b SIWZ)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ - Wykonawcy, którzy posiadaj± urz±dzenia niezbêdne do realizacji nn zamówienia tj. pralnica lub tunel pralniczy (co najmniej 3 pralnice lub 1 tunel pralniczy o ³±cznej mocy przerobowej min. 2000 kg / 8 h), suszarka (co najmniej 1 szt. o ³±cznym min. wsadzie 50 kg), magiel (co najmniej 1 szt.), maszyna do szycia (co najmniej 1 szt.), komputerowy system dozowania ¶rodków pior±cych (co najmniej 1 szt.), zgrzewarka k±towa do folii (co najmniej 1 szt.), komora dezynfekcyjna (co najmniej 1 szt. o ³±cznym min. wsadzie 10 szt. i ³±cznej mocy przerobowej min. 40 szt. / 8 h), samochód transportowy (co najmniej 1 pojazd o minimalnej ³adowno¶ci 2 tony ka¿dy, przystosowany do transportu bielizny brudnej i czystej oraz materacy). - Wykonawcy, którzy dysponuj± pomieszczeniem odpowiadaj±cym wymaganiom sanitarno-epidemiologicznym, w którym bêdzie wykonywany przedmiot nn zamówienia, (rozdzia³ 5 pkt 1.1 c SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy dysponuj± co najmniej 2 osobami na stanowiskach pracowników nadzoru nad jako¶ci± wykonania us³ugi pralniczej, ka¿da z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem na ww. stanowisku ka¿da

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej ze ¶wiadczeniem us³ug pralniczych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1d SIWZ)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • wykaz narz±dzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urz±dzeñ technicznych, instrukcjê obs³ugi oraz ¶rodków stosowanych przez wykonawcê dostaw lub us³ug oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jako¶ci realizowanego zamówienia
  • za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    O¶wiadczenie Wykonawcy - za³±cznik nr 10 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, aktualny statut spó³ki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równowa¿ny. Wymagany dokument mo¿na z³o¿yæ w formie kopii po¶wiadczonej z orygina³em przez Wykonawcê. Je¿eli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z za³±czonego dokumentu, o którym mowa wy¿ej, do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie. 2. Wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ. 3. Wype³niony formularz asortymentowo - cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 4. O¶wiadczenie o prawdziwo¶ci z³o¿onych o¶wiadczeñ - za³±cznik nr 3 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Jakiekolwiek zmiany i uzupe³nienia umowy winny byæ dokonane w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci dokonanych zmian lub uzupe³nieñ. 2. Strony przewiduj±, mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy pisemnym aneksem bez zwiêkszenia warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w ca³o¶ci w okresie o którym mowa w §8 ust. 7 umowy. 3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podwy¿szenia ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu umowy. Zmiana stawki podatku VAT nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê. Zastosowanie ma §7 ust. 2 umowy. 4. Dopuszcza siê inne zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ceynowahosp.com.pl , www.ceynowahosp.internetdsl.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dzia³ Administracyjny.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.