eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówekświadczenie usług opiekuńczych w domu klienta na terenie Miasta Milanówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-08

Milanówek: świadczenie usług opiekuńczych w domu klienta na terenie Miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 27058 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7249792, 7558635, fax 022 7249083.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych w domu klienta na terenie Miasta Milanówka.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie zadania własnego Gminy - usługi opiekuńcze świadczone w domu klienta na terenie Miasta Milanówka w zakresie określonym w art. 50 ustawy o pomocy społecznej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki: - posiadają uprawnienia, do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługę o charakterze porównywalnym z zakresem zamównienia, - dysponują odpowienio ilościowym personelem, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamównienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamównienia na podstawie art. 24, ust. 1, pkt 1 - 10, ust. 2, pkt 1-4.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia: a) formularza ofertowego (według załączonego druku, zał . nr 1), b) oświadczenia -upoważnienia do występowania w imieniu Wykonawcy (zał. nr 2). UWAGA: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów., c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. Wykonawcy), d) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (zał. nr 3) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: - zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. Wykonawcy), - zaświadczenie właściwego naczelnika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składem na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. Wykonawcy), - informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. Wykonawcy), e) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników z roku poprzedającego udzielenie niniejszego zamówienia, f) wykazu wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, g) parafowanego projektu umowy (zał. Nr 4), h) polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów, spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a ofertę Zamawiający uzna za odrzucony.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Milanówku, ul. Fiderkiewicza 41, 05-822 Milanówek lub e-mailem - adres e-mailowy: ops@ops.milanowek.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pokój Nr 3, ul. Fiderkiwicza 41, 05-822 Milanówek.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.03.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.