eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiPrzetarg nieograniczony na szkolenia grupowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Mińsk Mazowiecki: Przetarg nieograniczony na szkolenia grupowe
Numer ogłoszenia: 270536 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Warszawska 222, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582854, faks 025 7582854.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na szkolenia grupowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1). Szkolenie Księgowość z elementami kadr i płac. Część 2). Szkolenie Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem. Część 3). Szkolenie Administrator Linuxa. Część 4). Szkolenie Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia, Część 5). Szkolenie Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV - 80500000-9 - usługi szkoleniowe. Szkolenia muszą być zrealizowane najpóźniej do 30.11.2010 r. Terminy rozpoczęcia i zakończenia szkoleń będą określone w umowach zgodnie z harmonogramami dostarczonymi przez Wykonawców na 3 dni przed podpisaniem umów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający posiadający aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, którzy zrealizowali należycie co najmniej dwa szkolenia grupowe (w sumie dla minimum 20 osób, przy liczbie godzin szkolenia - minimum 60) w żądanym lub zbliżonym zakresie tematycznym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, którzy dysponują: - salami dydaktycznymi wyposażonymi w ławki i krzesła w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, rzutnik/projektor lub tablicę do pisania. W przypadku szkoleń, gdzie program przewiduje zajęcia przy komputerze każda osoba musi mieć dostęp do samodzielnego stanowiska komputerowego, posiadającego niezbędne i legalne oprogramowanie oraz drukarki. W przypadku zajęć na wózkach jezdniowych i kasach fiskalnych dopuszcza się podział grupy w taki sposób, aby każda osoba miała możliwość pracy na danym urządzeniu w przewidzianej w planie nauczania liczbie godzin,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, którzy dysponują: - co najmniej dwiema osobami wyznaczonymi do realizacji niniejszych części zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia szkolenia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4) zmiany harmonogramu zajęć. Zmiany opisane powyżej wymagają akceptacji obu stron oraz formy pisemnej - aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Warszawska 222, 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Warszawska 222, 05-300 Mińsk Mazowiecki sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Księgowość z elementami kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Księgowość z elementami kadr i płac dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 200 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku księgowego/pomocy księgowej. Program szkolenia powinien obejmować następujące moduły: 1. Wprowadzenie do księgowości. 2. Prawo podatkowe - między innymi: podatek od towarów i usług, faktura VAT, podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, ordynacja podatkowe 3. Rachunkowość finansowa - między innymi: podstawy rachunkowości, ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, środków pieniężnych, rozrachunków, kapitałów własnych,. 4. Sprawozdanie finansowe - między innymi: rachunek kosztów i wyników, ewidencja materiałów i towarów oraz kosztów, wynik finansowy i zamknięcie ksiąg, Inwentaryzacja, Sprawozdanie finansowe 5. Obsługa programu finansowo-księgowego. 6. Zagadnienia prawne - między innymi: zawieranie umów o pracę, zasady naliczania wynagrodzeń, dokumentacja i rozliczenia pracowników z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. 7. Moduł Kadry i Płace - między innymi: zasady prowadzenia dokumentacji personalnej, akta osobowe, ewidencja czasu pracy, urlopy, wynagrodzenia pracowników, lista płac. 8. Program Płatnik - funkcjonowanie i obsługa. 9. Program kadrowo-płacowy - funkcjonowanie i obsługa. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 55 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do zdobycia uprawnień elektrycznych do 1 kW. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1. Podstawowe zasady BHP, 2. Zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, 3. Zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych 4. Ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, 5. Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy 6. Instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru, innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia 7. Wykonywanie prac kontrolno pomiarowych. 8. Egzamin. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Administrator Linuxa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Administrator Linuxa dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 100 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu zapoznanie jego uczestników z systemem operacyjnym Linux oraz administrowaniem tego systemu. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1. Wprowadzenie do systemu Linux, 2. Integracja systemów Windows i Linux , 3. Instalacja systemu Linux, 4. Administracja systemu, 5. Bezpieczeństwo w systemie Linux, 6. Sieci komputerowe Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie w ramach projektu Ponowny start - program zwiększający aktywność zawodową osób w wieku 45/50 plus finansowany ze środków rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku licencjonowanego pracownika ochrony osób i mienia. Szkolenie winno zostać zrealizowane zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1997 r.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie w ramach projektu Wsparcie na starcie - program zwiększający aktywność zawodową osób do 30 roku życia finansowany ze środków rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Liczba godzin szkolenia to 200 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku pracownika hurtowni, magazynu (z obsługą komputera) i uzyskanie przez nich uprawnień (zezwoleń) na kierowanie wózkiem jezdniowym o napędzie silnikowym. Uczestnicy szkolenia powinni poznać zagadnienia związane z budową i eksploatacją wózków jezdniowych obowiązujące w tym zakresie przepisy bhp a także odbyć zajęcia praktyczne (praktyczna nauka jazdy) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Program szkolenia powinien obejmować następujące moduły: 1. Podstawowe zasady BHP, 2. Porozumiewanie się z klientem, 3. Kształtowanie wizerunku własnego i firmy, 4. Obsługę kas fiskalnych, 5. Obsługę urządzeń towarzyszących pracy w handlu, 6. Obsługa komputera w zakresie programów stosowanych w handlu, poczty e-mail oraz internetu, 7. Obsługa przykładowego komputerowego programu magazynowego, 8. Dokumentację handlową, 9. Zasady poprawnego przechowywania towarów, 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na wózkach jezdniowych. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.