Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-30
Mińsk Mazowiecki: Przetarg nieograniczony na szkolenia grupowe
Numer ogłoszenia: 270536 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Warszawska 222, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582854, faks 025 7582854.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.praca.powiatminski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na szkolenia grupowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Zamówienie składa się z następujących części: Część 1). Szkolenie Księgowość z elementami kadr i płac. Część 2). Szkolenie Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem. Część 3). Szkolenie Administrator Linuxa. Część 4). Szkolenie Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia, Część 5). Szkolenie Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z CPV - 80500000-9 - usługi szkoleniowe. Szkolenia muszą być zrealizowane najpóźniej do 30.11.2010 r. Terminy rozpoczęcia i zakończenia szkoleń będą określone w umowach zgodnie z harmonogramami dostarczonymi przez Wykonawców na 3 dni przed podpisaniem umów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający posiadający aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, którzy zrealizowali należycie co najmniej dwa szkolenia grupowe (w sumie dla minimum 20 osób, przy liczbie godzin szkolenia - minimum 60) w żądanym lub zbliżonym zakresie tematycznym, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, którzy dysponują: - salami dydaktycznymi wyposażonymi w ławki i krzesła w ilości dostosowanej do liczby uczestników szkolenia, rzutnik/projektor lub tablicę do pisania. W przypadku szkoleń, gdzie program przewiduje zajęcia przy komputerze każda osoba musi mieć dostęp do samodzielnego stanowiska komputerowego, posiadającego niezbędne i legalne oprogramowanie oraz drukarki. W przypadku zajęć na wózkach jezdniowych i kasach fiskalnych dopuszcza się podział grupy w taki sposób, aby każda osoba miała możliwość pracy na danym urządzeniu w przewidzianej w planie nauczania liczbie godzin,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, którzy dysponują: - co najmniej dwiema osobami wyznaczonymi do realizacji niniejszych części zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje oraz niezbędną wiedzę i umiejętności do prowadzenia szkolenia,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań określonych w SIWZ. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ, 3) zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w SIWZ, 4) zmiany harmonogramu zajęć. Zmiany opisane powyżej wymagają akceptacji obu stron oraz formy pisemnej - aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praca.powiatminski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Warszawska 222,
05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Warszawska 222, 05-300 Mińsk Mazowiecki sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Księgowość z elementami kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Księgowość z elementami kadr i płac dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 200 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku księgowego/pomocy księgowej. Program szkolenia powinien obejmować następujące moduły: 1. Wprowadzenie do księgowości. 2. Prawo podatkowe - między innymi: podatek od towarów i usług, faktura VAT, podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, ordynacja podatkowe 3. Rachunkowość finansowa - między innymi: podstawy rachunkowości, ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, środków pieniężnych, rozrachunków, kapitałów własnych,. 4. Sprawozdanie finansowe - między innymi: rachunek kosztów i wyników, ewidencja materiałów i towarów oraz kosztów, wynik finansowy i zamknięcie ksiąg, Inwentaryzacja, Sprawozdanie finansowe 5. Obsługa programu finansowo-księgowego. 6. Zagadnienia prawne - między innymi: zawieranie umów o pracę, zasady naliczania wynagrodzeń, dokumentacja i rozliczenia pracowników z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. 7. Moduł Kadry i Płace - między innymi: zasady prowadzenia dokumentacji personalnej, akta osobowe, ewidencja czasu pracy, urlopy, wynagrodzenia pracowników, lista płac. 8. Program Płatnik - funkcjonowanie i obsługa. 9. Program kadrowo-płacowy - funkcjonowanie i obsługa. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Uprawnienia elektryczne (z włączeniem do programu szkolenia zakresu kontrolno-pomiarowego) z egzaminem dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 55 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do zdobycia uprawnień elektrycznych do 1 kW. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1. Podstawowe zasady BHP, 2. Zasady budowy, działania oraz warunki techniczne obsługi urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych, 3. Zasady eksploatacji oraz instrukcje eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych 4. Ogólne zasady racjonalnej gospodarki energetycznej, 5. Zasady i wymagania bezpieczeństwa pracy i bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz umiejętności udzielania pierwszej pomocy 6. Instrukcje postępowania w razie awarii, pożaru, innego zagrożenia bezpieczeństwa obsługi lub otoczenia 7. Wykonywanie prac kontrolno pomiarowych. 8. Egzamin. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Administrator Linuxa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Administrator Linuxa dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie finansowane ze środków Funduszu Pracy. Liczba godzin szkolenia to 100 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu zapoznanie jego uczestników z systemem operacyjnym Linux oraz administrowaniem tego systemu. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1. Wprowadzenie do systemu Linux, 2. Integracja systemów Windows i Linux , 3. Instalacja systemu Linux, 4. Administracja systemu, 5. Bezpieczeństwo w systemie Linux, 6. Sieci komputerowe Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia z licencją I stopnia dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie w ramach projektu Ponowny start - program zwiększający aktywność zawodową osób w wieku 45/50 plus finansowany ze środków rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010 r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku licencjonowanego pracownika ochrony osób i mienia. Szkolenie winno zostać zrealizowane zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z 1997 r.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem tej części zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkolenia Pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, wózków jezdniowych oraz kas fiskalnych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mińsku Mazowieckim. Szkolenie w ramach projektu Wsparcie na starcie - program zwiększający aktywność zawodową osób do 30 roku życia finansowany ze środków rezerwy Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Liczba godzin szkolenia to 200 godzin zegarowych. Szkolenie ma być przeprowadzone w jednej turze. Szkolenie musi zakończyć się do 30.11.2010r. Szkolenie ma na celu przygotowanie jego uczestników do pracy na stanowisku pracownika hurtowni, magazynu (z obsługą komputera) i uzyskanie przez nich uprawnień (zezwoleń) na kierowanie wózkiem jezdniowym o napędzie silnikowym. Uczestnicy szkolenia powinni poznać zagadnienia związane z budową i eksploatacją wózków jezdniowych obowiązujące w tym zakresie przepisy bhp a także odbyć zajęcia praktyczne (praktyczna nauka jazdy) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym. Program szkolenia powinien obejmować następujące moduły: 1. Podstawowe zasady BHP, 2. Porozumiewanie się z klientem, 3. Kształtowanie wizerunku własnego i firmy, 4. Obsługę kas fiskalnych, 5. Obsługę urządzeń towarzyszących pracy w handlu, 6. Obsługa komputera w zakresie programów stosowanych w handlu, poczty e-mail oraz internetu, 7. Obsługa przykładowego komputerowego programu magazynowego, 8. Dokumentację handlową, 9. Zasady poprawnego przechowywania towarów, 10. Zajęcia teoretyczne i praktyczne na wózkach jezdniowych. Wykonawca samodzielnie ustala tematy w poszczególnych modułach. Dopuszcza się modyfikację, jeżeli chodzi o zmianę kolejności poszczególnych modułów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- ARTYKUŁY I AKCESORIA DO USŁUGI SPRZĄTANIA, POJEMNIKI NA ZUŻYTE IGŁY, PODAJNIKI
- "Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji stanowiącej zabudowę wielorodzinną w miejscowości Zbuczyn."
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2244W Siennica - Łękawica - Cegłów od km 1+972 do km 2+962
- Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego
- Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Brzózem wraz ze zmianą sposobu użytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (III)
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Usługa polegająca na zapewnieniu kształcenia w zakresie studiów podyplomowych dla 25 osób
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
- Szkolenia z zakresu zarządzania oprogramowaniem biurowym
- Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Certyfikowany instalator pomp ciepła
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.