Ogłoszenie z dnia 2006-05-23
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Lublin: dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych oraz z rur z tworzyw sztucznych do budowy zewnetrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - III transza, z podziałem na 13 zadań Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Lubelskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., do kontaktów: Iwona Stasiak - Specjalista ds. zamówień, ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7410072, fax 081 7410138, e-mail: lpec@lpec.pl, www.lpec.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych oraz z rur z tworzyw sztucznych do budowy zewnetrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - III transza, z podziałem na 13 zadań. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa nowych elementów z rur stalowych preizolowanych oraz z rur z tworzyw sztucznych do budowy zewnetrznych rurociągów ciepłowniczych dla potrzeb LPEC Sp. z o.o. - III transza, z podziałem na 13 zadań: Zad.1-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Czechowska; Zad.2-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Topazowa; Zad.3-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Zana i ul. Wallenroda; Zad.4-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Przyjacielska i Skromna, Zad.5-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Cicha 10; Zad.6-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Agatowa; Zad.7-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Mełgiewska 4; Zad.8-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Chęcińskiego 4; Zad.9-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Fabryczna;Zad. 10-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza ul. Jagielończyka 4; Zad.11-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza c.o. do bud. Paganiniego 9,11,13 i 15; Zad.12-rury st. preiz.-sieć ciepłownicza c.o. do bud. Zelazowej Woli 9, 11, 13, 15, 17 i Paryska 4 i 6; Zad.13-rury z tworzyw sztucznych c.w.u.-sieć ciepłownicza ul. paganiniego i ul. Zelazowej Woli. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn LPEC Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 3, 20-150 Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.86.31.20 - Rury grzewcze odległościowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.31.20 - Rury grzewcze odległościowe Oryginalny kod CPV: 28.86.31.70 - Rury i przewody rurowe inne, niż z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.16.43.10 - Rurki i osprzęt 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 400 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający przewiduje prawo opcji w ilości nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego, z dopuszczalnym terminem realizacji w okresie 3 miesięcy od zakończenia okresu trwania umowy na warunkach i cenach określonych w umowie. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.08.2006; data zakończenia: 30.06.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w PLN zł dla: Zad.1-60;Zad.2-180; Zad.3-1000; Zad.4-790; Zad.5-70; Zad.6-340; Zad.7-5400; Zad.8-670; Zad.9-620; Zad.10-300; Zad.11-1980; Zad.12-680; Zad.13-1930. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę po dostarczeniu przedmiotu zamówienia. Forma płatności: przelew bankowy na konto Wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1 ustway z dn. 29.01.2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz. 177 z późn. zm) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy jw. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na wyrób dostarczonych elementów z rur stalowych preizolowanych i z rur z tworzyw sztucznych minimum 5 lat. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r.-.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r.-.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ, zgodnie z ustawą z dn. 29.01.2004r.-.-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r, Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena ofertowa (PLN) - 90% Termin dostawy elementów nietypowych - 4% Okres gwarancji - 3% Jakość muf połączeniowych - 3% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TL 3-3071-03/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.07.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Faktura VAT wystawiona przez Zamawiającego,przelew lub gotówka. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 07.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej:Przewodniczący-Stanisław Stefańczyk, Sekretarz- Iwona Stasiak, Członek-Stanisław Pietras, Członek-Bożena Syta, Członek-Piotr Milczek, Członek-Dorota Buda. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.07.2006, godzina 10:30, LPEC Sp. z o.o., ul. Puławska 28, 20-822 Lublin, Sala konferencyjna-parter.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamawijaćy udziela zamówienia w częściach tzw. transzach (I, II i III), z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, a wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych cześci zamówienia, tj. łączna wartość wszystkich transz, zgodnie z art. 32 ust.4 przy uwzględnieniu art. 32 ust.3 ustawy z dn. 29.01.2004r.-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004, Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 16.05.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 1- dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Czechowska. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 50, ok. L= 28 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 2 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Topazowa. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 65-50, ok. L=86 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 3- dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Zana i ul. Wallenroda. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 150-65, ok.L=250 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 4 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Przyjacielska i ul. Skromna. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 125, ok. L=180 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 5 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Cicha. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 40, ok. L=44 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 6 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Agatowa. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 200,i 2Dn50 ok. L=72 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 7- dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Mełgiewska 4. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 500, ok. L=206 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 8 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Chęcińskiego 4. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2 xDn 250, ok. L=57 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 9 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Fabryczna. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 125, ok. L=230 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 10 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza - ul. Jagielończyka . 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2xDn 65, ok L= 120 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 11- dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza c.o. do bud. ul. Paganiniego 9, 11, 13 i 15. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza Dn 150-50, ok. L=1140m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 12 - dostawa elementów z rur stalowych preizolowanych - sieć ciepłownicza c.o. do bud. ul. Żelazowej Woli 9, 11, 13, 15, 17 i Paryska 4 i 6. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza 2Xdn 100-50, ok L= 387 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006. CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.86.31.70. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie nr 13 - dostawa elementów preizolowanych z rur z tworzyw sztucznych - sieć ciepłownicza c.w.u. do bud. ul. Paganiniego i ul. Żelazowej Woli. 3) Zakres lub wartość: Sieć ciepłownicza Dn 110-32, ok. L= 1527 m. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.08.2006; termin dostawy: 01.08.2006.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





