Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Poznań: Dostawa samochodowych części zamiennych dla KWP w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 27051 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodowych części zamiennych dla KWP w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu i jej podległych jednostek. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: a) część nr 1 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki Autosan, Jelcz, Lublin II, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, b) część nr 2 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Citroen, Dacia, Peugeot, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, c) część nr 3 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Fiat, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, d) część nr 4 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Opel, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, e) część nr 5 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Skoda, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, f) część nr 6 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Nissan, Honda, Suzuki, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, g) część nr 7 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki VW, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, h) część nr 8 - dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Daewoo, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ, i) część nr 9 - dostawa instalacji nagłaśniającej i sygnalizacji do pojazdów służbowych, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ.Zamawiający przewiduje zakup dodatkowy samochodowych części zamiennych w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość części zamiennych nabytych przez Zamawiającego w ramach opcji nie przekroczy następujących kwot: dla części 1 - 864,97 zł brutto, dla części nr 2 - 680,81 zł brutto, dla części nr 3 - 12 610,26 zł brutto, dla części nr 4 - 1 697,42 zł brutto, dla części nr 5 - 821,17 zł brutto, dla części nr 6 - 727,85 zł brutto, dla części 7 - 1 752,67 zł brutto, dla części 8 - 394,83 zł brutto, dla części 9 - 27,50 zł brutto. Decyzja o uruchomieniu zakupu części zamiennych w ramach opcji zostanie podjęta przez Zamawiającego po uzyskaniu dodatkowych środków finansowych, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy o zamówienie publiczne przed upływem jej obowiązywania. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć części zamienne fabrycznie nowe i kompletne, a części mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy będą tej samej jakości co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego, produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcji, ustalonymi przez producenta tych pojazdów do produkcji komponentów lub części zamiennych danego pojazdu samochodowego, w tym części zamienne produkowane na tej samej linii produkcyjnej co komponenty danego pojazdu samochodowego. Ilości części zamiennych wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, w wyniku faktycznych potrzeb Zamawiającego. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest: - wydział Transportu KWP w Poznaniu (magazyn) - ul. Podolańska 52, - Stacja Obsługi - KPP Piła ul. Bydgoska 115, - Stacja Obsługi - KMP Konin , ul. Przemysłowa 2. Dostawy asortymentu będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który wykaże wykonanie co najmniej jednego zamówienia dotyczącego dostawy samochodowych części zamiennych o następujących wartościach: a) dla części nr 3 - o wartości minimum 25. 000,00 zł brutto, b) dla części nr 4 - o wartości minimum 3.000,00 zł brutto, c) dla części nr 7 - o wartości minimum 3.000,00 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzi, że dostawa ta została wykonana należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w załączniku nr 1 do SIWZ - odpowiednio dla części na którą Wykonawca składa ofertę; pożądane jest załączenie do oferty płyty CD z formularzem ofertowym zapisanym w formacie Excel, 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, lub poszczególnych cen jednostkowych oraz stosowanie rabatów promocyjnych, 2) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, 3) dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości, 4) dopuszczalne jest wydłużenie terminu gwarancji na części zamienne, w przypadku wydłużenia tego terminu przez producenta, 5) dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu umowy przy zachowaniu jej wartości lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) zmiany spowodowane nieprzewidywalną koniecznością dostawy towarów nie wymienionych w umowie. Zamawiający w powyższym przypadku dopuszcza zakup towarów zamiennych, równoważnych o jakości i parametrach nie gorszych od zaoferowanych pierwotnie (np. towarów w zamiennym opakowaniu lub towarów o tożsamej nazwie międzynarodowej innego producenta o innej nazwie handlowej), ale ich cena nie może przewyższać ceny towarów podstawowych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć go na zasadach określonych w niniejszej umowie, 2) zmiany spowodowane koniecznością zakupu niektórych towarów w większej ilości niż wymieniona w umowie. Zmiany powyższe możliwe są z równoczesnym zmniejszeniem ilościowym dostawy towarów pozostałych asortymentów i bez zwiększenia całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy, 3) zmiany spowodowane nie wykupieniem pełnej ilości towarów. W powyższym przypadku umowa może zostać przedłużona do czasu wykupienia pełnej ilości towarów określonych w umowie, przy zachowaniu jej wartości. 3. Zmiana terminu dostawy wynikać będzie tylko i wyłącznie z następstw okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania dostawy. W przypadku wystąpienia tego typu okoliczności termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 4. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy:, 1) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, natomiast jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 2) dopuszczalna jest zmiana płatnika należności wynikających z niniejszej umowy. 5. Zmiany postanowień zawartej umowy dokonywane będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu
ul. Dąbrowskiego 17 a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 17 a, Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, nie przewiduje aukcji elektronicznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów ciężarowych marki Autosan, Jelcz, Lublin II, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Citroen, Dacia, Peugeot, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Fiat, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Opel, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Skoda, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Nissan, Honda, Suzuki, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki VW, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa samochodowych części zamiennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa samochodowych części zamiennych do pojazdów marki Daewoo, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa instalacji nagłaśniającej i sygnalizacji do pojazdów służbowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa instalacji nagłaśniającej i sygnalizacji do pojazdów służbowych, o rodzaju i szacunkowej ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- Modernizacja linii kolejowej Warszawa - Łódź etap I. Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji odcinka Skierniewice - Koluszki.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





