Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-16
Człuchów: Zakup i dostawa wraz z montażem asortymentu wyposażenia Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Człuchowie.
Numer ogłoszenia: 270461 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, fax. 059 8342539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem asortymentu wyposażenia Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej w Człuchowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem asortymentu wyposażenia pomieszczeń laboratorium w Człuchowie. Przedmiot zamówienia obejmuje autoklawy, wirówki, stoły laboratoryjne, urządzenia dezynfekujące, chłodziarki, inkubatory, wkłady na probówki, suszarki, mikroskopy, lampy UV, krzesła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.11.10 - Autoklawy 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.19.22.10 - Stoły do badania 36.11.00.00 - 36.11.00.00 50.94.10.00 - 50.94.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, polegającej na jednorazowej dostawie o wartości co najmniej 300 tys. zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 4) Oświadczenie o spełnieniu przez oferowane urządzenia wymagań technicznych - załącznik nr 4 5) Wykonawca dostarczy dane techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia - specyfikacje techniczne producenta ( katalogi, foldery itp.) wskazujące zaproponowane urządzenia i ewentualne akcesoria. 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków dostawy i montażu - załącznik nr 5 7) Potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia - załącznik nr 6 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień ... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. (dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków określonych w dziale trzecim pkt. 7 SIWZ) Wykonawca może zamiast zaświadczenia o którym mowa powyżej, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 10) Wykonawca dołączy do składanej oferty kalkulację cenową. 11) Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Dokumenty dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń, które można złożyć na formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ): a) Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony przedmiot zamówienia spełniania wszystkie powszechnie obowiązujące w Polsce wymagania. b) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest zgodny ze wszystkimi wymaganiami SIWZ. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2. 2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w dziale VI ust. 1 pkt 3 i 8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych przy Starostwie Powiatowym w Człuchowie, 77 - 300 Człuchów ulica Wojska Polskiego 1 pokój nr 14 (budynek Starostwa Powiatowego).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Budynek Starostwa Powiatowego w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1, pokój 205 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CZŁUCHOWA
- Budowa placu zabaw na terenie miejscowości Piaskowo
- Remont hangaru na sprzęt pływający
- Kompleksowa modernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Wierzchowie - Dworcu wraz z montażem instalacji OZE
- Budowa placu zabaw na terenie Sołectwa Rychnowy
- Budowa budynków mieszkalnych przy ul. Juliusza Słowackiego w Człuchowie
więcej: przetargi w Człuchowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa asortymentu do sterylizacji przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
- Zakup łóżek szpitalnych z wyposażeniem dla potrzeb Szpital Lipno Sp. z o.o.
- dostawa zestawu do dynamicznej nawigacji stomatologicznej oraz licencji zabiegowych
- Sukcesywne dostawy akcesoriów do ssaków na potrzeby Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawy elementów systemu próżniowego pobierania krwi, DZP.261.12.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.