eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowolatermomodernizacje budynków



Ogłoszenie z dnia 2007-05-14

POZYCJA 27037

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Końskowola: termomodernizacje budynków: Szkoły Podstawowej w Pożogu oraz Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Szkoły Podstawowej w Końskowoli Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Końskowola, do kontaktów: Gałązka Arkadiusz - w sprawach formalnych; Nita Maria - w sprawach technicznych, ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, fax 081 8816202, e-mail: ugkonskowola@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): konskowola.bip.e-zeto.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacje budynków: Szkoły Podstawowej w Pożogu oraz Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Szkoły Podstawowej w Końskowoli. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gmina Końskowola, miejscowości : Końskowola i Stary Pożóg. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlano - instalacyjne w ramach termomodernizacji 4 budynków użyteczności publicznej : Szkoły Podstawowej w Pożogu, Urzędu Gminy, Gminnego Ośrodka Kultury i Szkoły Podstawowej w Końskowoli. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia potwierdzającego, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje m.in. wykonanie prac termomodernizacyjnych w budynkach : 1) Szkoły Podstawowej w Pożogu : a)naprawa tynków i docieplenie styropianem gr. min. 13 cm ścian zewnętrznych, wyprawa elewacyjna, malowanie - 958,73m2; b)docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej gr. 16cm - 728,86m2; c)pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 765,3m2; d)wymiana obróbek blacharskich i podokienników; e)krycie instalacji odgromowej w rurkach PCV pod ociepleniem; f)modernizacja kotłowni gazowej, przebudowa pomieszczenia i wykonanie instalacji elektrycznej kotłowni; g)przebudowa punktu redukcyjnego gazu i wewnętrznej instalacji odgromowej; h)wymiana instalacji c.o. 2) Szkoły Podstawowej w Końskowoli : a)naprawa tynków i docieplenie styropianem gr. min. 13 cm ścian zewnętrznych, wyprawa elewacyjna, malowanie - 1190,40 m2; b)docieplenie stropu ostatniej kondygnacji płytami twardej wełny mineralnej o gr 16 cm - 863,76 m2; c)wymiana obróbek blacharskich i podokienników; d)krycie instalacji odgromowej w rurkach PCV pod ociepleniem; e)wymiana instalacji c.o. 3) Urzędu Gminy w Końskowoli f)naprawa tynków i docieplenie styropianem gr. min. 12 cm ścian zewnętrznych, wyprawa elewacyjna, malowanie - 751,2 m2; g)docieplenie stropu ostatniej kondygnacji płytami twardej wełny mineralnej o gr. 6 cm o powierzchni 640,97 m2; h)wymiana obróbek blacharskich i podokienników; i)krycie instalacji odgromowej w rurkach PCV pod ociepleniem; j)wymiana rur spustowych; k)wymiana stolarki okiennej - 48 m2; l)wymiana grzejników i regulacja instalacji c.o. 4) Gminnego Ośrodka Kultury w Końskowoli : a)naprawa tynków i docieplenie styropianem gr. min. 13 cm ścian zewnętrznych, wyprawa elewacyjna, malowanie - 454 m2; b)docieplenie stropodachu styropianem laminowanym papą podkładową i ponowne krycie papą termozgrzewalną - 482 m2; c)wymiana obróbek blacharskich i podokienników; d)wymiana stolarki okiennej - 4 m2; e)krycie instalacji odgromowej w rurkach PCV pod ociepleniem; f)wymiana rynien i rur spustowych; g)regulacja instalacji c.o. - wymiana zaworów grzejnikowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 30.000,00 zł (słownie złotych : trzydzieści tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Końskowola (pok. nr 3). Do oferty należy dołączyć kopię potwierdzającą wniesienie wadium. Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej lub w kilku formach określonych przepisami art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola w Banku Spółdzielczym w Końskowoli - Nr rachunku 06 8741 0004 0000 2206 2000 0010 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : a) w ramach kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, w tym zapewnią pełnienie funkcji kierownika budowy oraz kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych przez osoby posiadające uprawnienia do pełnieni samodzielnych funkcji w budownictwie z uprawnieniami: kierownik budowy - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownik robót sanitarnych w specjalności instalacje sanitarne oraz kierownik robót elektrycznych w specjalności instalacje elektryczne. Osoby te winny posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; b) w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 1mln złotych każda. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności : a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 tysięcy złotych; b) w okresie ostatnich trzech lat (2004, 2005 i 2006) średnioroczne obroty netto wyniosły minimum 2 mln złotych; c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawców. 1) Potwierdzeniem spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności będzie przedłożenie odpisu, zaświadczeń, z których będzie wynikać, że wykonawca ma uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2) Potwierdzeniem spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest wykazanie, że osoby w ramach kluczowego personelu posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, kierownik budowy i kierownicy robót posiadają stosowne uprawnienia oraz że w okresie ostatnich pięciu lat wykonawca należycie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 1mln złotych każda. 3) Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie za spełniony, jeżeli wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 500 tysięcy złotych, a także w okresie ostatnich trzech lat (2004, 2005 i 2006) średnioroczne obroty netto wykonawcy wyniosły minimum 2 mln złotych, jak również potwierdzi posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 1mln złotych każda wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały należycie wykonane. 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 7) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 9) Dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika budowy i kierowników robót wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 10)Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zyski oraz zobowiązania za lata 2004, 2005 i 2006. 11)Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 500 tysięcy złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12)Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: konskowola.bip.e-zeto.com. Opłata: 48,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Warunki i sposób płatności: gotówką w Kasie Urzędu Gminy lub przelew - 7 dni od daty otrzymania faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.06.2007, godzina 10:15, Sala konferencyjna Urzędu Gminy Końskowola, ul. Pożowska 3a, 24 - 130 Końskowola.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Inwestycja realizowana w ramach Projektu Nr PL0127 pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Końskowola. Wsparcie udzielone przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.