eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa kotłów warzelnych elektrycznych dla WZLP w Olsztynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-14

Olsztyn: Dostawa kotłów warzelnych elektrycznych dla WZLP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 270375 - 2011; data zamieszczenia: 14.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie , Aleja Wojska Polskiego 35, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6785353, 6785300, faks 089 6785300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kotłów warzelnych elektrycznych dla WZLP w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa czterech elektrycznych kotłów warzelnych i zestawu kociołków uchylnych do kuchni Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie. 2. Szczegółowe zestawienie kotłów: 1) - Kocioł warzelny elektryczny 300 litrów, moc 24 kW - 1szt. 2) - Kocioł warzelny elektryczny 200 litrów, moc 18 kW - 2szt. 3) - Kocioł warzelny elektryczny 150 litrów, moc 18 kW - 1szt. 4) - kociołki warzelne elektryczne 3 x 30 litrów, moc 18 kW - 1 kpl Parametry kotłów warzelnych elektrycznych: kotły ze zbiornikiem o podwójnym płaszczu z medium grzejnym z olejem elektroizolacyjnym wyposażone w skrzynkę sterowniczą z regulacją mocy i temperatury, uchylną pokrywę, wykonane ze stali nierdzewnej. Zasilanie 400V. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej - 4 części (tylko pełne pakiety). 4. Jakość przedmiotu zamówienia zgodna obowiązującymi przepisami prawa i normami jakości w tym zakresie. 5. Wymagane warunki gwarancji: - Wykonawca udzieli 24 miesięcy gwarancji od dnia uruchomienia przedmiotu zamówienia w siedzibie zamawiającego. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wszelkie wady przedmiotu zamówienia nie wynikające z winy Zamawiającego. W okresie gwarancji Wykonawca jest zobowiązany dokonać nieodpłatnie naprawy lub wymiany przedmiotu zamówienia lub jego poszczególnych części, także w przypadku gdy konieczność naprawy lub wymiany jest wynikiem eksploatacyjnego zużycia urządzenia lub jego części, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych jednorazowego użytku; - serwis gwarancyjny będzie wykonywany przez Wykonawcę nieodpłatnie; - wymagany czas naprawy gwarancyjnej nie może przekroczyć czterech dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego; - jeżeli liczba napraw gwarancyjnych przekroczy 3, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany urządzenia na nowe wolne od wad; - konserwacje i przeglądy w okresie gwarancji będą realizowane przez Wykonawcę nieodpłatnie w ilości określonej w dokumentacji technicznej; -Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu możliwość dokonywania zakupu części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez minimum 5 lat od daty jego odbioru końcowego; 6. Obowiązkiem Wykonawcy będzie podłączenie i uruchomienie kotłów przez uprawnionego specjalistę, zapewniające prawidłowe działanie urządzeń bez utraty gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.10.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi 42.21.50.00 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzlp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2011 godzina 10:00, miejsce: 10-228 Olsztyn, al. Wojska Polskiego 35, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.