eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPełnienie dyżurów alarmowych i wykonywanie w czasie ich pełnienia prac konserwatorskich w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych związanych z eksploatacją budynków będących w zasobach i administracji Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-30

Konin: Pełnienie dyżurów alarmowych i wykonywanie w czasie ich pełnienia prac konserwatorskich w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych związanych z eksploatacją budynków będących w zasobach i administracji Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie
Numer ogłoszenia: 270282 - 2010; data zamieszczenia: 30.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. , ul. 3 Maja 21, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 245 75 41, faks (063) 245 76 18.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl/mtbs

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dyżurów alarmowych i wykonywanie w czasie ich pełnienia prac konserwatorskich w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych związanych z eksploatacją budynków będących w zasobach i administracji Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie dyżurów alarmowych i wykonywanie w czasie ich pełnienia prac konserwatorskich w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych związanych z eksploatacją budynków będących w zasobach i administracji Miejskiego TBS Sp. z o.o.w Koninie . Szczegółowy zakres usług : Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa na realizację niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do: 1.Pełnienia dyżurów we wszystkie dni w roku, w godzinach od 07.00 do 21.00 (Wykonawca lub wyznaczony przez niego pracownik ma obowiązek dyżurowania w w/w godzinach pod telefonem komórkowym, przyjmowania zgłoszeń, prowadzenia ich rejestru oraz niezwłocznego usuwania awarii). 2.Podania i aktualizacji numeru telefonu komórkowego do zgłaszania awarii. 3.Reagowania na zgłoszenia mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo użytkowania lub zwiększenie szkód w nieruchomości -niezwłocznie. 4.Usuwania pozostałych usterek w terminie do 24 godzin od zgłoszenia. 5.Zatrudniania przy wykonywaniu usług osób odpowiedzialnych, posiadających odpowiednie kwalifikacje i ważne uprawnienia. 6.Przyjmowania zgłoszeń od przedstawicieli administracji MTBS i mieszkańców zleconych obiektów. 7.Prowadzenia Rejestru zgłoszeń (data, godzina, zgłaszający, rodzaj usterki, sposób usunięcia, czas usunięcia) oraz załączania jego kopii do comiesięcznych faktur. 8.Wykonywania bieżącej konserwacji instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej. 9.Zakupu materiałów potrzebnych do usuwania awarii i prac konserwatorskich, oraz rozliczania ich w comiesięcznych wykazach będących załącznikami do faktur. 10.Załączania kopii faktur za zakupione materiały do w/w wykazów -na żądanie Zamawiającego. 11.Wystawiania comiesięcznych faktur (druk komputerowy) do ostatniego dnia danego miesiąca. 12.Wykonywania dodatkowych prac na oddzielne zlecenie i za oddzielnie uzgodnionym wynagrodzeniem. 13.Wykonywania prac z należytą starannością i przestrzegania przepisów BHP i p.poż. 14.Zgłaszania do administracji MTBS wszelkich zauważonych nieprawidłowości oraz proponowanie rozwiązań podnoszących sprawność konserwowanych instalacji. Zlecone obiekty: -Budynki przy ul.Słowackiego 1 w Koninie (wraz z częścią admin-biurową od Pl. Wolności 4,6), -Budynek admin-biurowy przy ul. 3 Maja 21 w Koninie, -Pawilon usługowo-handlowy przy Al. 1 Maja 22A w Koninie, -Budynek przy ul. Piłsudskiego 20 w Koninie, -Budynki przy ul. Topazowej 12,14,16,18,20,22,24 w Koninie (wraz z częścią usług-handlową przy ul. Topazowej 20A i 22A), -Budynki przy ul. Szpitalnej 52 w Koninie (wraz z lokalami handlowo - usługowymi), -Budynki przy ul. Żwirki i Wigury 7 w Koninie, - Budynki przy ul. Makowej 5, 6, 7A i 7B w Koninie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.76.00.00 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane .

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonywali minimum 2 prace konserwatorskie w zakresie napraw instalacji wodno-kanalizacyjnych. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez Zamawiającego jako spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniać w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1.wynikających ze zmian danych w rejestrach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl/mtbs
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 48,80 zł brutto można pobrać pod adresem : Konin, ul.3 Maja 21 , 62-500 Konin - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Konin, ul.3 Maja 21 , 62-500 Konin - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.