eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZP WORD 7/komputery/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Poznań: ZP WORD 7/komputery/2008
Numer ogłoszenia: 270277 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Wilczak 53, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8290180, fax. 061 8290187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP WORD 7/komputery/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Punkt I. Sprzęt komputerowy i audiowizualny przeznaczony dla WORD w Poznaniu w związku z realizacją zadań na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i audiowizualnego służącego do wychowania komunikacyjnego dzieci i młodzieży w systemie dydaktyki przedszkolnej i szkolnej w związku z propagowaniem wiedzy na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Wymagane parametry podstawowe: Komputer: 137 sztuk (CPV 30213300-8) procesor - klasy x86, dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2.0 GHz, pamięć cache CPU co najmniej 2 MB L2 lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę (w przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego), płyta główna - na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, ze zintegrowaną kartą dźwiękową i sieciową 10-100 -1000 Mbps, port równoległy LPT, minimum 4x USB (2 porty USB na froncie obudowy), karta graficzna z zainstalowaną pamięcią minimum 256MB, TV-OUT, pamięć RAM minimum 2GB, dysk twardy minimum 250GB, napęd dyskietek 1,44MB, napęd DVD+ -RW z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt DVD kompatybilnym z zaoferowanym systemem operacyjnym, obudowa stojąca, klawiatura, mysz optyczna z rolką, podkładka pod mysz, głośniki, zainstalowany i aktywowany licencjonowany system operacyjny: Windows XP Home PL lub Windows Vista Home Premium PL zainstalowany licencjonowany program antywirusowy z 12 miesięczną subskrypcją i firewallem. Notebook: 1 szt. (CPV 30213100-6) procesor - klasy x86, dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2.0 GHz, pamięć cache CPU co najmniej 2 MB L2 lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę (w przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego), przekątna ekranu LCD TFT 15,4 WXGA pamięć RAM Minimum 2GB, Dysk twardy Minimum 80GB, napęd DVD+ -RW z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt DVD kompatybilnym z zaoferowanym systemem operacyjnym, czytnik kart pamięci, 4 złącza USB, zainstalowany i aktywowany licencjonowany system operacyjny: Windows XP Home PL lub Windows Vista Home Premium PL, zainstalowany licencjonowany program antywirusowy z 12 miesięczną subskrypcją i firewallem, zainstalowany licencjonowany Microsoft Office 2007 SB PL OEM. Drukarka laserowa, kolorowa: 1 szt. (CPV 30232110-8) szybkość druku (mono-kolor) minimum 8 str. na min., rozmiar nośnika minimum A4, złącze USB 2.0, kabel do drukarki minimum 1,8m. USB 2.0, obsługiwane systemy operacyjne Windows XP, Windows Vista. Monitor LCD: 137 szt. (CPV 30231300-0) z aktywną matrycą TFT 17 , jasność min 300 CD-m2, kontrast min 700 : 1, czas reakcji matrycy max 5 ms, certyfikaty TCO-03, CE, ISO 13406-2, gwarancja braku uszkodzonych pikseli w chwili odbioru technicznego. Projektor multimedialny (CPV 38652100-1) i ekran projekcyjny: 4 szt. (CPV 38653400-1) rozdzielczość minimum 1024 x 768 XGA, jasność minimum 2000 ANSI lumenów, kontrast minimum 2000:1, wbudowany głośnik, waga maksymalnie 3 kg, ekran projekcyjny rozwijany ręcznie, na składanym statywie, z regulacją wysokości, rozmiar ok. 150x150 cm. Stacjonarny rzutnik z folii (CPV 30191200-6) i ekran projekcyjny: 2 szt. (CPV 38653400-1) jasność minimum 2500 lumenów, głośność maksymalnie 40db, waga maksymalnie 10kg, ekran projekcyjny rozwijany ręcznie, na składanym statywie, z regulacją wysokości, rozmiar ok. 150x150 cm. Oprogramowanie Office - 1 szt. (CPV 48315000-9) Oprogramowanie Corel - 1 szt. (CPV 48315000-9) Punkt II. Sprzęt komputerowy przeznaczony na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Poznaniu na realizację zadań bieżących(CPV - 30231100-8): Wymagane parametry podstawowe: Komputer stacjonarny - 6 szt. (CPV 30213300-8) procesor - klasy x86, dwurdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2,5 GHz, pamięć cache CPU co najmniej 2 MB L2 lub procesor o równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę (w przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywane zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego), wentylator procesora natężenie dźwięku maksymalnie do 22 db(A) z radiatorem Cu, płyta główna na chipsecie rekomendowanym przez producenta procesora, ze zintegrowaną kartą dźwiękową i sieciową 10-100 -1000 Mbps, port równoległy LPT, minimum 4x USB (2 porty USB na froncie obudowy) pamięć RAM minimum 2GB, dysk twardy minimum 250GB, napęd dyskietek 1,44MB, karta graficzna z zainstalowaną pamięcią minimum 256MB, TV-OUT, napęd DVD+ -RW z oprogramowaniem do nagrywania i odtwarzania płyt DVD, klawiatura, mysz optyczna z rolką (optyczny sensor o rozdzielczości co najmniej 1000 dpi.), podkładka pod mysz obudowa Tower ATX zasilacz wysokiej jakości, minimum 350 W, z wentylatorem 12 cm nie przekraczającym natężenia hałasu na poziomie 24 dB(A) system operacyjny - licencja OEM Vista Bussines PL z zainstalowanym i aktywowanym systemem Windows XP Professional PL z najnowszymi poprawkami i uzupełnieniami SP3 ( wymagane nośniki z systemami operacyjnymi oraz ze sterownikami do zaoferowanego komputera dla powyższych systemów operacyjnych ) w 2 spośród 6 komputerów zainstalowane dodatkowe oprogramowanie: licencjonowany Microsoft Office 2007 SB PL OEM. Monitor LCD - 6 szt. (CPV 30231300-0) Ekran ciekłokrystaliczny z aktywną matrycą TFT 19 , standardowy format matrycy monitora, rozdzielczość 1280 x 1024, jasność min. 300 cd na m2, kontrast min. 1000 : 1, czas reakcji matrycy max. 5 ms, gwarancja braku uszkodzonych pikseli w chwili odbioru technicznego, certyfikaty TCO 2003, CE. Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. (CPV 30232110-8) technologia wydruku - laserowa lub LED, kolorowa, szybkość druku: mono minimum 30 str. na min. , kolor minimum 20 str. na min, rozmiar nośnika A4, rozdzielczość (mono-kolor) w pionie - minimum 1200 dpi w poziomie minimum 600 dpi, wydajność minimum 60000 stron-miesiąc złącza zewnętrzne: USB 2.0, karta sieciowa 10-100 Base TX , IEEE 1284, obsługiwane języki drukarek PCL lub jego emulacje, druk dwustronny - zainstalowany moduł dupleksu, zainstalowana pamięć 256 MB, zakres gramatury papieru 65-200 g na m2, obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000, Windows XP, Windows 2003 Server, Windows Vista, dodatkowe wyposażenie: kabel do drukarki minimum 1,8m USB 2.0, zapasowy komplet tonerów - do każdej z 2 drukarek. Listwa zasilająca do komputera - 4 sztuki, 5 gniazd wyjściowych, długość kabla minimum 2 m, filtr przeciwprzepięciowy, podświetlany włącznik. Gwarancja na sprzęt wymieniony w pkt. I. 4.2. oraz w pkt. II. 4.3. do siwz - komputery - min. 24 miesiące, - monitory - min. 36 miesięcy, - projektor multimedialny - min. 36 miesięcy, - ekran projekcyjny - min. 24 miesiące, - notebook - min. 12 miesięcy, - drukarki - min. 12 miesięcy, - stacjonarny rzutnik z folii - min. 24 miesiące. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia instrukcji obsługi i użytkowania oraz kart gwarancyjnych sprzętu komputerowego i audiowizualnego w języku polskim wymienionych w pkt. I 4.2. i w pkt. II 4.3. do siwz. Wykonawca zobowiązuje się: - przenieść uprawnienia z tytułu licencji na Zamawiającego lub Podmioty przez niego wskazane, - do bezpłatnego udzielenia konsultacji w zakresie obsługi sprzętu oraz do jego bezpłatnego serwisu w ramach gwarancji, - do serwisowania sprzętu w miejscu realizowania dostawy. Strony ustalają, że w przypadku zbycia przedmiotu zamówienia na rzecz osób trzecich uprawnienia wynikające z gwarancji i rękojmi za wady przejdą na placówki oświatowe wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 30.19.12.00 - Rzutniki do przezroczy 48.31.50.00 - Pakiety oprogramowania do składu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności lub działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty spełniające określone wyżej warunki dopuszczające do ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie -metodą warunku granicznego -spełnia, -nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby dla podmiotów zbiorowych w zakresie wskazanym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.24. 6) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca składa: a/wykaz dokonanych dostaw - minimum dwóch, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dołączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje dot. dostawy sprzętu komputerowego i audiowizualnego). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 - 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa/upoważnienia osób podpisujących wniosek o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych wraz z wnioskiem dokumentów. 4. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólne, dokumenty wymienione w pkt. 1 do 5 muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. 5. Pełnomocnictwo/upoważnienie do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z 2006 roku)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WORD Poznań, ul. wilczak 53, 61-623 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 09:00, miejsce: WORD Poznań, ul. wilczak 53, 61-623 Poznań, sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.