eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Modernizacja dróg w Gminie Wisznice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-13

Wisznice: Modernizacja dróg w Gminie Wisznice
Numer ogłoszenia: 270274 - 2014; data zamieszczenia: 13.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg w Gminie Wisznice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z modernizacją drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze (Zadanie I) oraz z modernizacją drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice (Zadanie II). 1.2. Zadanie I: Modernizacja drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze na odcinku o długości 0,52 km zlokalizowanym w km od 0+520 do 1+040. Zakres robót obejmuje: 1/ ścięcie poboczy gruntowych obustronnie z odwiezieniem gruntu na odległość do 2 km, 2/ wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej, 3/ oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, 4/ ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (standard III), 5/ wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ), z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+520. 1.3. Zadanie II: Modernizacja drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice, na odcinku o długości 0,2 km zlokalizowanym w km od 0+815 do 1+015. Zakres robót obejmuje: 1) wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej, 2) oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, 3) ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (standard III) 4) wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru załączonego do SIWZ, z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+815. 1.4. Szczegółowe zakresy robót dla powyższych zadań opisane są w kosztorysach ślepych, stanowiącym załączniki nr 4a i 4b do niniejszej SIWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowanie wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej lub inne dopuszczone prawem, dyrektywami i umowami międzynarodowymi; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie załączonego wykazu osób i oświadczenia o posiadanych przez te osoby uprawnieniach (dokumenty wymienione w pkt. 4.2. SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień umowy jest dopuszczalna w zakresie zmiany wynagrodzenia wykonawcy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takiej zmiany wystąpi na skutek zmiany obowiązujących stawek podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35 (pokój 208).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice, 21-580 Wisznice, ul. Rynek 35 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie zamawiającego (sala konferencyjna) w dniu 28.08.2013 r. o godz. 11:15.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze na odcinku o długości 0,52 km zlokalizowanym w km od 0+520 do 1+040. Zakres robót obejmuje: 1/ ścięcie poboczy gruntowych obustronnie z odwiezieniem gruntu na odległość do 2 km, 2/ wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej, 3/ oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, 4/ ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (standard III), 5/ wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru (załącznik nr 7 do SIWZ), z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101675 L w miejscowości Horodyszcze została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+520..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice, na odcinku o długości 0,2 km zlokalizowanym w km od 0+815 do 1+015. Zakres robót obejmuje: 1) wyrównanie nierówności istniejącej nawierzchni bitumicznej, 2) oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni bitumicznej, 3) ułożenie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm (standard III) 4) wykonanie tablicy o wymiarach 90 cm x 70 cm, wg wzoru załączonego do SIWZ, z napisem następującej treści: Modernizacja drogi gminnej Nr 101257 L w miejscowości Kolonia Wisznice została dofinansowana ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego, którego dysponentem jest Samorząd Województwa Lubelskiego i ustawienie jej w km 0+815.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.