eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa fabrycznie nowych ploterów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Poznań: Dostawa fabrycznie nowych ploterów
Numer ogłoszenia: 270231 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Geodezji i Katastru Miejskiego GEOPOZ , ul. Gronowa 20, 61-655 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8271861, fax. 061 8271882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.geopoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych ploterów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1. fabrycznie nowych ploterów: 1) wielkoformatowego urządzenia do monochromatycznego drukowania z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów na kopie, z automatycznym obcinaniem oraz z ręcznym podajnikiem na arkusze, 2) wielkoformatowego urządzenia do monochromatycznego i kolorowego drukowania z automatycznym trzyrolkowym podajnikiem materiałów, z automatycznym obcinaniem, 3) wielkoformatowego cyfrowego urządzenia do monochromatycznego drukowania i kopiowania, oraz wielkoformatowego monochromatycznego i kolorowego skanowania z automatycznym czterorolkowym podajnikiem materiałów na kopie, automatycznym podajnikiem arkuszy z kasety, z automatycznym obcinaniem oraz z ręcznym podajnikiem na arkusze wraz z dowozem, wniesieniem, skalibrowaniem oraz zainstalowaniem ich w siedzibie Zamawiającego, a także przeszkolenie 6 pracowników Zamawiającego w zakresie ich obsługi. Gotowych do pracy z kompletem materiałów startowych (dotyczy wszystkich urządzeń). 2. materiałów eksploatacyjnych do ww. urządzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ. UWAGA! Dla każdego urządzenia należy podać koszty: okresowych przeglądów technicznych i konserwacyjnych wraz z dojazdem zgodnie z zaleceniami producenta, materiałów eksploatacyjnych i części wymagających wymiany w trakcie eksploatacji urządzeń wraz z określeniem ich trwałości (z wyszczególnieniem dla poszczególnych części i materiałów - tabela) zgodnie z zaleceniami producenta. W przypadku niższej o więcej niż 10% rzeczywistej trwałości materiałów i części ich wymiana nastąpi na koszt dostawcy. Gwarancja na przedmiot zamówienia min 36 miesięcy licząc od daty jego odbioru z przedłużeniem o czas napraw. Wraz z urządzeniami należy dostarczyć Instrukcję obsługi oraz opis urządzenia w języku polskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. nr 4 do SIWZ)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 44.17.40.00 - Folia 30.19.91.30 - Kalka inna niż maszynowa 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.23.21.40 - Plotery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII. Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne oraz sposób występowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (Dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 Pzp). Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych w ofercie w sposób spełnia : nie spełnia. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeśli przedstawi wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymogów określonych w przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Wymagane oświadczenia i dokumenty. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 ww. Rozporządzenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 1, lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. (Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w oryginale, lub notarialnie poświadczonej kopii. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Ponadto zamawiający przed podpisaniem umowy może żądać kopii umowy podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, może załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania może skutkować jawnością całej oferty. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Tajemnicę przedsiębiorstwa stanowią wyłącznie informacje w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji Wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.geopoz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20. 61-655 Poznań, pok. 916, IX piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2008 godzina 10:30, miejsce: ZGiKM GEOPOZ, ul. Gronowa 20. 61-655 Poznań, pok. 916, IX piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.