eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-16

Szczecin: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego
Numer ogłoszenia: 270229 - 2008; data zamieszczenia: 16.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, fax. 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego w nastepujących lokalizacjach lokalizacjach zamawiającego: Zadanie nr 1: -Lubieszyn - teren byłego przejścia granicznego -Urząd Celny w Szczecinie, ul. Hryniewieckiego 1 -Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim, ul. Pierwszej Brygady 35 -Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Nowogardzie, pl. Wolności 5 Zadanie nr 2: -Oddział Celny w Koszalinie, ul. Przemysłowa 8 -Referat Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 140 -Oddział Celny w Szczecinku, ul. Łukasiewicza 1 -Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00 - 74.72.00.00 74.72.20.00 - 74.72.20.00 74.73.50.00 - 74.73.50.00 74.75.00.00 - 74.75.00.00 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujace warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania dzialalności okreslonej przedmiotem niniejszego zamowienia, b) posiada niezbedna wiedze i doswiadczenie oraz potencjal techniczny, a takze dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamowienia, c) znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamowienia, d) nie podlega wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamowienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spelnianie warunkow oceniane bedzie poprzez sprzwdzenie zlozonych przez oferenta nizej wymienionych dokumentow i oswiadczen: a) aktualny odpis z wlasciwego rejestru albo odpis zaswiadczenia o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodzrczej. Za aktualny uwaza sie dokument wystawiony nie wczesniej niz 6 miesiecy przed uplywem terminu skladania ofert. b) oswiadczenie z art.22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku Oferta Cenowa- zalacznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - pokoj nr 22, w godzinach urzedowania - dni robocze od 7:30 do 15:30..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiajacego - pokoj nr 21 (Kancelaria Izby Celnej).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnetrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1: 1a) Lubieszyn - teren byłego przejścia granicznego - budynek Nr 3 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 34 685,50 Codziennie od poniedziałku do piątku Wykładzina PCV(669,39 m2) i wykładzina dywanowa (16,11 m2) Sanitariaty 12 106,68 Codziennie od poniedziałku do piątku Terakota Szatnie 3 80,97 Codziennie od poniedziałku do piątku Terakota Korytarze, hole X 360,14 Codziennie od poniedziałku do piątku Terakota Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 5 37,79 Codziennie od poniedziałku do piątku Wykładzina PCV RAZEM: x 1271,08 Codziennie od poniedziałku do piątku Pomieszczenia archiwum 3 104,23 1 x w miesiącu Wykładzina PCV RAZEM x 1375,31 Teren zewnętrzny przyległy do budynków nr 3 i 5 1275 Wg potrzeb 1b) Lubieszyn - teren byłego przejścia granicznego - budynek Nr 5 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Piwnica Pomieszczenia biurowo-magazynowe 2 53,48 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną Sanitariaty- 2 12,26 2 x w tygodniu Terakota Szatnie 2 12,29 2 x w tygodniu Terakota Korytarze X 67,60 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną Parter Pomieszczenia biurowe 4 92,52 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną(21,32m2)/wykładzina PCV(71,20m2) Sanitariaty 3 9,53 2 x w tygodniu terakota Szatnie 2 28,70 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną Korytarze, rampa wewnętrzna, hala kontroli X 246,80 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną(236,59m2), wykładzina PCV(10,21m2) Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 2 17,63 2 x w tygodniu Beton pokryty farbą żywiczną(4,35m2)/wykładzina PCV(13,28m2) RAZEM: x 540,81 2 x w tygodniu Piwnica Kanał rewizyjny x X 100,25 Wg potrzeb, średnio 1 x w miesiącu Beton pokryty farbą żywiczną RAZEM 641,06 Teren zewnętrzny - rampa x 446,88 Wg potrzeb 1c) Lubieszyn - teren byłego przejścia granicznego - budynek Nr 7 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 1 8,10 1 x w tygodniu Wykładzina dywanowa Sanitariaty 5 24,71 1 x w tygodniu Terakota Szatnie 2 11,42 1 x w tygodniu terakota Korytarze, hole X 22,35 1 x w tygodniu Terakota + guma ryflowana Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 7 38,10 1 x w tygodniu Wykładzina dywanowa Sala gimnastyczna 1 87,08 1 x w tygodniu Wykładzina dywanowa, na której ułożono matę z tworzywa sztucznego typu PUZZLE o pow. ok.75m2 RAZEM: x 191,76 1x w tygodniu 1d) Urząd Celny w Szczecinie, ul. Hryniewieckiego 1 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 17 293,56 Codziennie od poniedziałku do piątku Wykładzina PCV Sanitariaty 2 15,46 Codziennie od poniedziałku do piątku Terakota Korytarze, hole, klatka schodowa parter-I piętro X 113,29 Codziennie od poniedziałku do piątku Wykładzina PCV/terakota Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 2 25,84 Codziennie od poniedziałku do piątku terakota RAZEM: x 448,15 Codziennie od poniedziałku do piątku 1e) Oddział Celny w Stargardzie Szczecińskim, ul. Pierwszej Brygady 35 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 15 319,85 3 x w tygodniu Wykładzina dywanowa (189,68 m2), terakota (130,18m2) Sanitariaty 2 8,51 3 x w tygodniu Terakota Korytarze, hole, X 34,18 3 x w tygodniu Wykładzina dywanowa(7,15m2)/ /terakota(27,03m2) Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 2 19,77 3 x w tygodniu terakota RAZEM: X 392,31 3 x w tygodniu Pomieszczenie archiwum 1 18,74 1 x w miesiącu Wykładzina dywanowa RAZEM: x 401,05 Schody wejściowe + podjazd x 85,00 Wg potrzeb x 1f) Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Nowogardzie, pl. Wolności 5 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń powierzchnia częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki pomieszczenia biurowe 3 35,13 1 x w tygodniu wykładzina PCV 2. Zakres usługi sprzątania pomieszczeń : a) utrzymanie w stałej czystości wszystkich pomieszczeń : - każdorazowo : odkurzanie-zamiatanie podłóg, mycie na mokro: wykładziny PCV, terakoty, maty z tworzywa sztucznego znajdującej się w obiekcie nr 7 w Lubieszynie oraz ścieranie kurzu z mebli i sprzętu, opróżnianie pojemników w niszczarkach i koszy na śmieci połączone z wymianą worków foliowych wraz z wynoszeniem śmieci, - w miarę potrzeb - mycie parapetów i drzwi, mycie glazury w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych (muszli ustępowych, pisuarów, umywalek, luster), uzupełnianie wkładek dezynfekcyjnych w muszlach ustępowych i pisuarach, usuwanie pajęczyn, szczególnie w pomieszczeniach piwnicznych obiektu nr 5 w Lubieszynie oraz mycie podłogi hali kontroli, kanału rewizyjnego i rampy w hali rewizyjnej w obiekcie nr 5 w Lubieszynie - raz na kwartał mycie kaloryferów, - raz na miesiąc konserwacja posadzki z terakoty preparatami do czyszczenia, ochrony i pielęgnacji powierzchni z płytek terakotowych Zamawiający nie przewiduje potrzeby świadczenia usługi doczyszczania fug - dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień) mycie okien w pomieszczeniach i na korytarzach - Zamawiający nie przewiduje mycia opraw oświetleniowych b) Zapewnienie środków czystości chemii gospodarczej: Wykonawca zapewnia wszelkie środki czystości chemii gospodarczej niezbędne do utrzymania czystości, w tym worki na śmieci, wkładki dezynfekcyjne do muszli klozetowych, preparaty do mycia i polerowania podłóg, mebli i szyb oraz wszelkiego rodzaju tkaniny do nanoszenia płynów, preparatów. W celu umycia podłogi kanału rewizyjnego w obiekcie nr 5 w Lubieszynie należy zapewnić środki czystości usuwające smary. Zamawiający we własnym zakresie zaopatruje placówki w papier toaletowy, mydło i ręczniki papierowe. c) Zapewnienie sprzętu do utrzymania czystości: Wykonawca zapewnia wszelki sprzęt niezbędny do utrzymania czystości, w tym odkurzacze, ręczny i mechaniczny sprzęt do mycia i polerowania podłóg d) Wywóz odpadów Wykonawca na własny koszt zapewni pojemniki na odpady, stosownie do potrzeb oraz dokonywać będzie wywozu odpadów utrzymując czystość obiektów w następujących lokalizacjach Zamawiającego: - Lubieszyn - byłe przejście graniczne - Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Hryniewieckiego 1 - Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Nowogardzie, pl. Wolności 5 3. Zakres usługi sprzątania terenu zewnętrznego. - zbieranie i usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, odśnieżanie chodników: - w okresie wiosenno-letnim - w miarę potrzeb oczyszczenie i usunięcie śmieci z trawników i chodników, - w okresie jesiennym - w zależności od potrzeb oczyszczenie, usunięcie liści i śmieci, jednakże nie rzadziej niż raz na tydzień, - w okresie zimowym - w miarę potrzeb oczyszczenie ze śniegu i lodu, posypanie piaskiem chodników - w okresie zimowym wykonawca we własnym zakresie zapewnia piasek jak i odpowiedni pojemnik. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania chodników i przejść wokół budynków -w miarę potrzeb, oprócz niedziel i świąt. 4. Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób oraz ilość godzin dziennego czasu pracy osób, które wykonywać będą usługę sprzątania. Godziny pracy ustalone zostaną przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający zapewni wykonawcy pomieszczenia na przechowywanie sprzętu i środków czystości oraz zapewni nieodpłatny pobór energii elektrycznej i wody w celu wykonywania usług sprzątania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnetrznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2: 1a) Oddział Celny w Koszalinie, ul. Przemysłowa 8 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 17 316,01 3 x w tygodniu Wykładzina dywanowa /parkiet Sanitariaty 2 11,00 3 x w tygodniu Terakota Korytarze, hole, X 42,27 3 x w tygodniu Terakota Pomieszczenia socjalne i gospodarcze 1 24,84 3 x w tygodniu Wykładzina PCV RAZEM: X 394,12 3 x w tygodniu Pomieszczenie archiwum+magazyn 2 48,17 1 x w miesiącu Wykładzina dywanowa/parkiet RAZEM: x 442,29 Plac odpraw 1000,00 wg potrzeb Rampa x 24,00 wg potrzeb x 1b) Referat Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 140 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń powierzchnia częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki pomieszczenie biurowe 5 105,14 3 x w tygodniu wykładzina dywanowa/parkiet 1c) Oddział Celny w Szczecinku, ul. Łukasiewicza 1 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 9 207,41 3 x w tygodniu Wykładzina dywanowa /parkiet Sanitariaty 2 14,00 3 x w tygodniu Terakota Korytarze+klatka schodowa X 60,00 3 x w tygodniu Wykładzina PCV RAZEM: X 281,41 3 x w tygodniu Pomieszczenie archiwum 1 29,58 1 x w miesiącu Wykładzina dywanowa RAZEM: x 310,99 Plac odpraw 500,00 Wg potrzeb 1d) Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Świdwinie, ul. Kołobrzeska 3 rodzaj pomieszczenia ilość pomieszczeń Powierzchnia ( w m2) częstotliwość sprzątania rodzaj posadzki Pomieszczenia biurowe 3 78,35 1 x w tygodniu Dywany na płytkach PCV Sanitariaty 1 2,35 1 x w tygodniu Terakota RAZEM: X 80,70 1 x w tygodniu 2. Zakres usługi sprzątania pomieszczeń : a) utrzymanie w stałej czystości wszystkich pomieszczeń : - każdorazowo : odkurzanie-zamiatanie podłóg, mycie na mokro: wykładziny PCV, terakoty, maty z tworzywa sztucznego znajdującej się w obiekcie nr 7 w Lubieszynie oraz ścieranie kurzu z mebli i sprzętu, opróżnianie pojemników w niszczarkach i koszy na śmieci połączone z wymianą worków foliowych wraz z wynoszeniem śmieci, - w miarę potrzeb - mycie parapetów i drzwi, mycie glazury w sanitariatach, mycie urządzeń sanitarnych (muszli ustępowych, pisuarów, umywalek, luster), uzupełnianie wkładek dezynfekcyjnych w muszlach ustępowych i pisuarach, usuwanie pajęczyn, szczególnie w pomieszczeniach piwnicznych obiektu nr 5 w Lubieszynie oraz mycie podłogi hali kontroli, kanału rewizyjnego i rampy w hali rewizyjnej w obiekcie nr 5 w Lubieszynie - raz na kwartał mycie kaloryferów, - raz na miesiąc konserwacja posadzki z terakoty preparatami do czyszczenia, ochrony i pielęgnacji powierzchni z płytek terakotowych Zamawiający nie przewiduje potrzeby świadczenia usługi doczyszczania fug - dwa razy w roku (kwiecień, wrzesień) mycie okien w pomieszczeniach i na korytarzach - Zamawiający nie przewiduje mycia opraw oświetleniowych b) Zapewnienie środków czystości chemii gospodarczej: Wykonawca zapewnia wszelkie środki czystości chemii gospodarczej niezbędne do utrzymania czystości, w tym worki na śmieci, wkładki dezynfekcyjne do muszli klozetowych, preparaty do mycia i polerowania podłóg, mebli i szyb oraz wszelkiego rodzaju tkaniny do nanoszenia płynów, preparatów. W celu umycia podłogi kanału rewizyjnego w obiekcie nr 5 w Lubieszynie należy zapewnić środki czystości usuwające smary. Zamawiający we własnym zakresie zaopatruje placówki w papier toaletowy, mydło i ręczniki papierowe. c) Zapewnienie sprzętu do utrzymania czystości: Wykonawca zapewnia wszelki sprzęt niezbędny do utrzymania czystości, w tym odkurzacze, ręczny i mechaniczny sprzęt do mycia i polerowania podłóg d) Wywóz odpadów Wykonawca na własny koszt zapewni pojemniki na odpady, stosownie do potrzeb oraz dokonywać będzie wywozu odpadów utrzymując czystość obiektów w następujących lokalizacjach Zamawiającego: - Lubieszyn - byłe przejście graniczne - Urząd Celny w Szczecinie przy ul. Hryniewieckiego 1 - Sekcja Szczególnego Nadzoru Podatkowego w Nowogardzie, pl. Wolności 5 3. Zakres usługi sprzątania terenu zewnętrznego. - zbieranie i usuwanie śmieci, zamiatanie chodników, odśnieżanie chodników: - w okresie wiosenno-letnim - w miarę potrzeb oczyszczenie i usunięcie śmieci z trawników i chodników, - w okresie jesiennym - w zależności od potrzeb oczyszczenie, usunięcie liści i śmieci, jednakże nie rzadziej niż raz na tydzień, - w okresie zimowym - w miarę potrzeb oczyszczenie ze śniegu i lodu, posypanie piaskiem chodników - w okresie zimowym wykonawca we własnym zakresie zapewnia piasek jak i odpowiedni pojemnik. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania chodników i przejść wokół budynków -w miarę potrzeb, oprócz niedziel i świąt. 4. Wykonawca przedstawi w ofercie ilość osób oraz ilość godzin dziennego czasu pracy osób, które wykonywać będą usługę sprzątania. Godziny pracy ustalone zostaną przed podpisaniem umowy. 5. Zamawiający zapewni wykonawcy pomieszczenia na przechowywanie sprzętu i środków czystości oraz zapewni nieodpłatny pobór energii elektrycznej i wody w celu wykonywania usług sprzątania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.00.00-6, 74.72.20.00-6, 74.73.50.00-0, 74.75.00.00-1, 90.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.