To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Zielona Góra: Przebudowa Ronda PCK
Numer ogłoszenia: 270015 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220867 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Ronda PCK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa Ronda PCK w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) i uzgodnienia stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac do wykonania zawierają kosztorysy ofertowe stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w pkt 3.2. SIWZ. 4. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi w szczególności wykonanie: 4.1. roboty rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników, miejsc postojowych oraz krawężników i obrzeży, rozbiórka toru kolejowego, rozbiórka fundamentów pod bilbordy reklamowe), 4.2. usunięcie drzew i krzewów, 4.3. roboty ziemne, 4.4. przebudowa geometrii skrzyżowania, 4.5. budowa ścieżki rowerowej, 4.6. budowa chodnika, 4.7. budowa zatok autobusowych, 4.8. przebudowa i budowa zjazdów publicznych oraz indywidualnych, 4.9. budowa kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym, 4.10. budowa oświetlania drogowego, 4.11. przebudowa sytemu monitoringu Straży Miejskiej, 4.12. przebudowa sygnalizacji świetlnej, 4.13. przebudowa kablowych linii telekomunikacyjnych TP S.A., Telefonii DIALOG S.A. oraz UPC, 4.14. przebudowa kanalizacji kablowej systemu monitoringu, 4.15. przebudowa sieci ciepłowniczej (odcinek A1-A2 oraz odcinek A3-A4 i A4-A5), 4.16. przebudowa sieci elektroenergetycznych SN i nn, 4.17. wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego jezdni, 4.18. wykonanie trawników z rolki, 4.19. nasadzenia drzew i krzewów. 5. Elementem koniecznym do przeprowadzenia odbioru końcowego branży sanitarnej (kanalizacja deszczowa) jest pozytywny wynik przeglądu kamerą TV wybudowanego kanału deszczowego wraz z przykanalikami. W wycenie oferty należy ująć kamerowanie kanału deszczowego wraz z przykanalikami. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 7. Wszelkie nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartość zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na nw. okresy: 10.1. okres gwarancyjny dla robót i materiałów objętych umową wynosi od daty odbioru końcowego robót 5 lat i rękojmi za wady na okres przekraczający o 6 miesięcy, 6.10.2. okres gwarancyjny dla zieleni (trawników) wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy, 10.3. okres gwarancyjny dla drzew wynosi od daty odbioru końcowego robót 36 miesięcy, 10.4. okres gwarancyjny dla krzewów wynosi od daty odbioru końcowego robót 18 miesięcy, 10.5. okres gwarancyjny na oznakowanie poziome grubowarstwowe wynosi od daty odbioru końcowego robót 36 miesięcy, 10.6. okres gwarancyjny na oznakowanie poziome cienkowarstwowe wynosi od daty odbioru końcowego robót 12 miesięcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.41.13 - Rozbiórka torów 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POL-DRÓG Piła Sp. z o.o., Wawelska 106, 65-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9368440,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7440974,96
Oferta z najniższą ceną: 7440974,96 / Oferta z najwyższą ceną: 11222306,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie diagnozy stanu sektora ekonomii społecznej w Województwie lubuskim
- LA.261.37.2025 Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra, dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ NA ROZBUDOWĘ OBWODNICY STAREGO I NOWEGO KISIELINA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 282
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i drogowego poprzez wymianę nieenergooszczędnych opraw na terenie Miasta Zielona Góra - Majątek Miasta
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Rewitalizacja parku podworskiego w Bludziach.
- Modernizacja kładki edukacyjnej "Rechot" - remont fragmentu ścieżki edukacyjnej.
- Budowa wiaty autokarowej w Rykach w ramach zadania pn: "Budowa i modernizacja infrastruktury oraz zakup autobusów na potrzeby transportu publicznego Gminy Ryki" - etap III
- Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy Masłowice
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





