eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Poznań: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 270012 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa drobnego sprzętu medycznego w 12 pakietach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.16.00.00 - Techniki operacyjne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 18.14.20.00 - Okulary ochronne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału opisane w przedmiotowym postępowaniu i załączą do oferty wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętych niniejszym zamówieniem, Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę należy załączyć dokumenty wystawione indywidualnie na każdy z tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp zobowiązani są złożyć następujące oświadczenie: a) Oświadczenie o tym, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 1 i pkt.4 Pzp). W przypadku, kiedy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę, wymienione oświadczenie powinno być złożone przez każdy z podmiotów oddzielnie lub przez pełnomocnika w imieniu wszystkich członków Konsorcjum. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17. 1. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę złożoną przez Wykonawcę: - Katalog lub ulotka lub opis techniczny zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów, które umożliwią potwierdzenie spełniania przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawa do dokonania oceny jakościowej. Wymagania określone zostały przez Zamawiającego w Dodatku nr 1 do siwz. - Oświadczenie o posiadaniu wszystkich niezbędnych certyfikatów oraz/lub wpisów do ustawowych rejestrów dopuszczających zaproponowane produkty do stosowania w szpitalach na terytorium Polski. Dotyczy Pakietu nr 1 poz. 1 i 2, pakietu nr 2,4 ,5 ,6 ,7 ,8 ,9 10, 11. - Próbki zaoferowanego przedmiotu zamówienia w pakiecie nr 10, po 1 szt. z każdej pozycji, w celu stwierdzenia zgodności z wymogami zawartymi w siwz. Sprawdzenie spełnienia warunków przez Wykonawcę zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów według zasady spełnia/nie spełnia na druku ZP-17..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, wejście O, pokój 5a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego, wejście C, kancelaria ogólna szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 pianka poliuretanowa, rozwijana, samoprzylepna zabezpieczającą narzędzi w rolce, wymiary 19cmx4,9mmx6mm przeznaczone do sterylizacji sterylizacyjne ochraniacze do narzędzi z poliuretanu, dwustronnie perforowane, przepuszczająca parę wodną 4cmx5cm, jednorazowe pakowane po 100szt taśma do znakowania i identyfikacji narzędzi, przepuszczająca parę i tlenek etylenu nie utrudniająca sterylizacji, 9 różnych kolorów, dł. 6mx0,5cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drut stomatologiczny miękki śr. 0,4mm 10mb drut stomatologiczny miękki śr. 0,5mm 10mb drut stomatologiczny twardy śr. 0,4mm 10mb.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czyściwo przemysłowe białe, celuloza, minimum dwuwarstwowe, perforowane, chłonne, długość rolki 380-420m,szerokość 29-30cm,średnica 28-29cm pasujące do stelaża ściennego o wymiarze : szer. 50cm,wysokość 35cm,głębokość 60cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody używane do badań słuchu, do badań ERA i zabiegów elektrostymulacji, elektrody jednorazowego użytku AGAGCl o oporze < 40 Ohmów, średnica elektrody 40mm,średnica części żelowej 20mm, o połączeniu zatrzaskowym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: urządzenie do treningu oddechowego u pacjentów-trenażer oddechowy,3-komorowy,zawierajacy karbowaną rurę z ustnikiem, wskaźnik przepływu, podziałkę objętości odczytywaną na górnej krawędzi tłoka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektroda neutralna jednorazowego użytku, przylepna, dla dorosłych, dzielona z zabezpieczeniem przed oparzeniem, podrażnieniem, pasująca do aparatu do koagulacji Erbe Icc-300, Icc200, Apc-300, Storz kabel do w/w elektrod o długości min 4m kompatybilny z diatermią Erbe Icc200, Icc300, Storz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza o długości 24mm, szerokość 0,25mm, grubość 0,35mm do wiertarki typ ELAN, sterylne opak-10szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki otoskopowe jednorazowe do otoskopu macro view Welch Allyn, średnica 2,75mm, pakowane po 34szt końcówki otoskopowe jednorazowe do otoskopu macro view Welch Allyn, średnica 4,25mm, pakowane po 34szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu o długości 2,00-2,10m, pojemnika i maski dla dorosłych nebulizator jednorazowego użytku składający się z drenu o długości 2,00-2,10m, pojemnika i ustnika.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wziernik pochwowy jednorazowego użytku regulowany i blokowany poprzez skręcenie centralnej szpili wchodzącej w uchwyt górny, nietoksyczny, przezroczysty umożliwiający badanie bocznych ścian pochwy, pakowany pojedynczo, rozmiar L wziernik pochwowy jednorazowego użytku regulowany i blokowany poprzez skręcenie centralnej szpili wchodzącej w uchwyt górny, nietoksyczny, przezroczysty umożliwiający badanie bocznych ścian pochwy, pakowany pojedynczo, rozmiar M wziernik pochwowy jednorazowego użytku regulowany i blokowany poprzez skręcenie centralnej szpili wchodzącej w uchwyt górny, nietoksyczny, przezroczysty umożliwiający badanie bocznych ścian pochwy, pakowany pojedynczo, rozmiar S wziernik pochwowy jednorazowego użytku regulowany i blokowany poprzez skręcenie centralnej szpili wchodzącej w uchwyt górny, nietoksyczny, przezroczysty umożliwiający badanie bocznych ścian pochwy, pakowany pojedynczo, rozmiar S, kolor szpili biały, średnica 20mm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ambu-wielorazowy silikonowy do sterylizacji parowej 134 C zestaw do ręcznej resuscytacji, worek samorozprężalny dla dorosłych, zastawka jednokierunkowa, zastawka akumulatora tlenu, akumulator tlenu, do sterylizacji parowej 134C, maska nr 5 do sterylizacji parowej 134C,zastawka PEEp 5-20cmH2Odo sterylizacji parowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: okulary ochronne dla lekarza typu (Gogle) wielorazowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.