eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Rypin: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów
Numer ogłoszenia: 269953 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243455 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 280 24 32 33, faks 054 280 25 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest systematyczna produkcja odblaskowych tablic rejestracyjnych pojazdów z blachy aluminiowej zgodnie właściwymi przepisami, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm. ) oraz ich dostawa wg bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Lp. Typ tablic Ilość 1. Samochodowe zwyczajne ( jednorzędowe, dwurzędowe ) 4 000 kpl. 2. Do przyczep ( jednorzędowe, dwurzędowe ) 500 szt. 3. Ciągnikowe zwyczajne i motocyklowe zwyczajne 500 szt. 4. Motorowerowe 500 szt. 5. Samochodowe indywidualne 5 kpl. 6. Motocyklowe indywidualne 2 szt. 7. Samochodowe zabytkowe 1 kpl. 8. Motocyklowe zabytkowe 1 szt. 9. Samochodowe tymczasowe 20 kpl. Podane wyżej ilości stanowią wielkości szacunkowe ustalone na podstawie ilości tablic wykorzystanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy. 2. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca dostarczał będzie tablice rejestracyjne (w tym wtórniki) do siedziby Zamawiającego w ciągu 3 dni roboczych od daty złożenia zapotrzebowania, b) Wykonawca dostarczał będzie tablice rejestracyjne własnym transportem, bez doliczania kosztów dostawy, c) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 2 - letniej gwarancji na dostarczone tablice i zobowiąże się do nieodpłatnej wymiany na nowe w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji na jakość w okresie gwarancyjnym. 3. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) należy przedłożyć zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 4. W związku z tym, że produkcja tablic rejestracyjnych jest działalnością regulowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 i Nr 239, poz. 1593 oraz z 2011 r. Nr 85, poz. 459), Zamawiający wymaga, aby Wykonawca legitymował się zaświadczeniem o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne o którym mowa w art. 75 a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wytwórnia Tablic ZNAK Sp. z o.o., ul. Gąbińska 5, 01-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58781,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52230,57

  • Oferta z najniższą ceną: 52230,57 / Oferta z najwyższą ceną: 55393,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.