Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-06
Korzenna: Remont dróg gminnych w miejscowościach Łęka i Trzycierz w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
Numer ogłoszenia: 269834 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Korzennej , Korzenna 325, 33-322 Korzenna, woj. małopolskie, tel. 018 441-70-27, faks 018 4417039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach Łęka i Trzycierz w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie następujących robót drogowych: 1.Zadanie I: Remont drogi gminne nr nr 291234K Łęka - W stronę Gór koło Jarząba w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (53mb) - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+000,00 do 0+050,00 oraz 0+300,00 do 0+303,00) b) ETAP II (250 mb)- roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+050,00 do 0+300,00) 2. Zadanie II - Remont drogi gminnej nr 291249 K Łęka - Koniuszowa - Granice w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych podzielony na 2 etapy: a) ETAP I (207 mb) - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+000,00 do 0+200,00 oraz 0+600,00 do 0+607,00) b) ETAP II (400 mb)- roboty kwalifikowane do dofinansowania w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych (km 0+400,00 do 0+600,00) 3. Zadanie III - Remont drogi gminnej nr 291375K Trzycierz - Łęka - Trzycierz Górny w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+000 do 0+250,00) 4. Zadanie IV - Remont drogi gminnej nr 291233K Łęka - Koło Kotlarza - roboty realizowane tylko ze środków własnych (km 0+000,00 do 0+160,00) Zadania nr I i II będzie współfinansowane ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że oferent spełnia ten warunek jeżeli: a. w okresie ostatnich 5 lat lub jeżeli okres działalności jest krótsza to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia: -rodzajem: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej -wartością: uznaje się budowę, remont lub przebudowę drogi publicznej o wartości robót nie mniejszej niż cena w ofercie. b. dysponuje minimum 1 pracownikiem, przynależącym do właściwego budowlanego samorządu zawodowego i posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej, uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika robót 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. tj.: Dz.U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie w funkcji kierownika robót posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, oraz należą do właściwej izby samorządu zawodowego, np. Izby Inżynierów Budownictwa tj.: a. zaświadczenie o przynależności kierownika robót do właściwego budowlanego samorządu zawodowego b. decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie kierownika robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/korzenna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Korzenna
33-322 Korzenna 325
pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Korzenna 33-322 Korzenna 325 pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.